Для того, щоб зараховувати кошти у безготівковому вигляді, на кожного одержувача пільг автоматично відкривається персональний обліковий запис в “Ощадбанку”.
“Ощадбанк” щомісяця інформує пільговиків смс-повідомленнями про надходження коштів від держави, їх розподіл та залишок. Відслідкувати інформацію про розмір нарахованої пільги, перелік комунальних послуг, які сплачені за рахунок цих коштів та залишок на рахунку отримувачі можуть в особистому кабінеті.
Для цього потрібно надати до управління соціального захисту номер мобільного телефону. Якщо таку інформацію Ви надавали раніше, повторно цього робити не треба. Після того, як управління внесе в базу ваш номер мобільного, можна реєструватись в особистому кабінеті.
Для того, щоб зайти в особистий кабінет “Ощадбанку”, необхідно:
– Зайти на сайт “Ощадбанку”
– Обрати “Інші розділи”
– Далі – обрати “Безготівкова монетизація субсидій та пільг”
– Натиснути «Зареєструватись»
– Обрати «Кабінет фізичної особи» та «Увійти вперше»
– Пройти реєстрацію
На цьому записі буде відображатися нарахована сума пільги, розподіл по постачальниках та залишок коштів. Запис має спеціальний режим використання. Тобто, кошти першочергово спрямовуються на оплату послуг за спожитий газ, тепло, електроенергію й воду.
“Ощадбанк” веде у автоматизованих системах обліку банку персоніфікований облік пільговиків та коштів, які надходять на рахунок для виплати пільг. Після цього здійснює переказ коштів на рахунки надавачів комунальних послуг. Жодних комісій за обслуговування персональних облікових рахунків пільговиків “Ощадбанк” не стягує. Консультації щодо користування особистим кабінетом можна отримати у контакт-центрі «Ощадбанку» за тел.: 0 800 210 800.
Бережіть себе та будьте здорові!