Муніципальна варта користується попитом у ірпінчан. За годину сюди може надійти від 20 до 120 звернень, в більшості тих, що стосуються житлово-комунального господарства і благоустрою міста.
«Ми намагаємось активно реагувати, позитивно вирішувати всі питання, навіть, не тільки те, що ми можемо, а й понад наших зусиль. Навіть, на рівні психологічної допомоги», – розповідає завідуючий служби оперативного моніторингу Ігор Савчук.
Працівники Муніципальної варти кажуть, що ефективність їх роботи базується не лише на прийнятті звернень, а й контролі за ходом їх виконання та взаємодії з громадянами.
Технічні можливості відеоспостереження дають змогу відслідковувати інформацію із запізненням до двох тижнів. Якщо оперативники не встигають відреагувати на подію он-лайн, за зверненнями громадськості вони можуть переглянути її та відреагувати.
За словами Ігоря Савчука, вони змогли ідентифікувати транспортний засіб, учасників негативної події щодо викрадання зелених насаджень в парку «Дубки».
Нагадаємо, що 1 березня в Ірпені розпочала роботу Муніципальна варта. Кожен житель Ірпеня зможе звернутися до служби моніторингу особисто будь-яким зручним для нього способом та поскаржитися на бездіяльність чиновників, повідомити про надзвичайну подію або погану роботу комунального підприємств на гарячу телефонну лінію (04597) 60-400.