Завдяки роботі інтерактивного сервісу ДФС «Пульс» діє зворотній зв’язок та здійснюється оперативне вирішення проблемних питань платників податків та громадян.
У січні-жовтні 2015 року на антікорупційний сервіс ДФС «ПУЛЬС» надійшло 38 звернень від платників податків та громадян щодо роботи Ірпінської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області. Найактуальніші питання, з якими звертались платники Ірпінського регіону, стосувалися подання звітності в електронному вигляді та реєстрації платником ПДВ. Також платники декілька разів порушували питання щодо організації роботи ЦОПа Ірпінської ОДПІ.
Інформація, що надійшла на сервіс «Пульс» щодо Ірпінської ОДПІ перевірена, всі звернення розглянуті та вирішені по суті відповідно до чинних нормативно-правових актів.
Ірпінська ОДПІ