13 січня 2015 року в ході розширеної наради з керівниками відділів та управлінь, установ та організацій, селищними головами йшла мова про оптимізацію кадрового складу та реорганізацію структур виконавчого комітету та комунальних підприємств міста.
«Сьогодні ми прагнемо жити по-новому і мати більше можливостей. В Україні починається процес децентралізації влади. Отримуючи широкі повноваження, ми повинні бути готові до відповідальності за життєдіяльність кожного напрямку у розвитку нашого міста», – зазначив міський голова Володимир Карплюк.
чільник міста нагадав присутнім про рекомендацію Кабміну щодо оптимізації мережі кадрового складу органів місцевого самоврядування.
Ірпінь – не найбідніше місто в країні. Лише минулого року одинадцять мільйонів гривень реверсної дотації надійшло з місцевої казни до державного бюджету, – сказав міський голова. – Велика кількість людей, які переїжджають зі східних областей оселяються саме в Ірпені. Ми маємо розуміти позитивні і негативні наслідки цього процесу. Добре, що наш регіон є цікавим в рамках інфраструктурного розвитку, і в рамках зручного місця розташування. Але чи будемо ми здатні за деякий час їх обслуговувати? Переїжджають в основному сім’ї з дітьми, а це навантаження на садочки, школи, лікарні, питання працевлаштування людей. Рівень безробіття на сьогодні зростає».
Завдання оптимізації кадрового складу органів місцевого самоврядування визріло не сьогодні. Володимир Карплюк підкреслив: «Два з половиною місяці я придивлявся до структур виконавчого комітету. Дві речі, які змусили мене звернути на це питання особливу увагу: перше – ми заробляємо малі гроші як посадовці, друге – з функціональними обов’язками, які потрібно виконувати в межах цієї установи, може впоратися набагато менша кількість людей. Це мій висновок як керівника».
До 1 березня буде рекомендація по реорганізації кожного відділу і управління міськради. Принцип комплектування будь-якої установи чи відділу буде ґрунтуватися на кадровому професіоналізмі та відповідальності.
За словами міського голови, такий підхід у сьогоднішній ситуації як в країні, так і в місті, дасть змогу зекономити бюджетні кошти, частина яких буде спрямована на збільшення заробітної плати працюючих, інша частина – на благоустрій того чи іншого об’єкту, наприклад, дороги.
Також найближчим часом планується реорганізація в комунальній сфері міста. Зокрема, три комунальних підприємства – виробниче управління комунального господарства, КП «Ірпіньміськсвітло» та КЖЕП «Ірпінь» – буде об’єднано в єдине. За рахунок скорочення кількості адміністративного персоналу, додадуться посади двірників, електриків, буде збільшено заробітну плату.
«Ми маємо розуміти, що підприємства буде реорганізовано не з тією метою, аби вони функціонували заради функціонування. Головне завдання – надавати якісні послуги у своєму напрямі діяльності», – зазначив Володимир Карплюк.
Очільник міста підкреслив, що саме від сумлінності, ініціативності та активності працівників органів місцевого самоврядування, цілеспрямованості та високої працездатності комунальників залежить рівень розвитку міста, покращення добробуту його мешканців.