29 травня на сесії Ірпінської міської ради було затверджено брендбук з описом правил використання, розміщення, технічних та інших параметрів бренду міста Ірпеня.
Про це розповів на своїй публічній сторінці у Фейсбук Ірпінський міський голова Володимир Карплюк.
«Головне завдання цього документу – закріпити за містом власний особливий стиль та зробити його впізнаваним, – зазначив очільник Ірпеня. – У брендбуці наведений оновлений логотип Ірпеня, в основі якого – древній український символ ромб та композиції з ним. Представлені офіційно закріплені за брендом міста шрифти, кольори, пропорції, а також приклади використання іміджевих елементів міста на промопродукції – футболках, блокнотах, банерах, вказівниках тощо».
Над розробкою стилістики Ірпеня працював відомий в Україні дизайнер Андрій Гаєв.
«Брендбук служитиме в першу чергу рекламним агенствам міста, громадським організаціям, підприємствам, які популяризують Ірпінь в Україні та за її межами, – підкреслив Володимир Карплюк. – А для всіх охочих детальніше познайомитися з цим документом і долучитися до просування Ірпеня найближчим часом буде проведено окрему презентацію».