У ДТЕК Київські регіональні електромережі порадили найзручніші онлайн-сервіси для передачі показів лічильника. Кожен працює в режимі 24/7, легкий і простий у використанні. Серед них чат-бот у Viber та Telegram, а також інші дистанційні канали. Вчасно передані дані допоможуть клієнтам уникнути розбіжностей у нарахуванні та отримувати рахунки лише за реально спожиту електроенергію.
Щоб нарахування за використане світло були фактичними, а не розрахунковими, передавати покази краще в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Це допоможе оператору системи розподілу сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику – рахунки за спожиту електроенергію.
Для того, щоб почати користуватися чат-ботом, необхідно:
Піклуючись про клієнтів, фахівці ДТЕК Київські регіональні електромережі підготували покрокову відео-інструкцію, як користуватися чат-ботом для передачі показів. Переглянути її можна за посиланням.
Також передати покази можна іншими зручними способами: