Середа, 21 серпня 2019 |

Новини

На конкурс винесені об'єкти:

  1. Назва та місцезнаходження об’єкта оренди: частина нежитлового приміщення площею 259,4м² за адресою: м. Ірпінь, вул. Тищенка, 10.

            Балансоутримувач: Управління освіти і науки ІМР .

            Ринкова вартість майна відповідно до звіту про незалежну оцінку складає 3 457 514,40 грн. з урахуванням ПДВ.

Примітка: для проведення занять для осіб з фізичними чи розумовими водами для їх розвитку.

Початковий розмір річної орендної плати – не менше 2% від вартості приміщення, встановленої суб’єктом оціночної діяльності, з урахування ПДВ (орендна ставка може змінитися відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна).

  1. Назва та місцезнаходження об’єкта оренди: частина нежитлового приміщення площею 530,0м² за адресою: м. Ірпінь, вул. Тургенівська, 28.

            Балансоутримувач: Управління освіти і науки ІМР .

            Ринкова вартість майна відповідно до звіту про незалежну оцінку складає 6 791 270,00 грн. з урахуванням ПДВ.

Примітка: для проведення занять для осіб з фізичними чи розумовими водами для їх розвитку.

Початковий розмір річної орендної плати – не менше 2% від вартості приміщення, встановленої суб’єктом оціночної діяльності, з урахування ПДВ (орендна ставка може змінитися відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна).

  1. Назва та місцезнаходження об’єкта оренди: частина нежитлового приміщення площею 548,6м² за адресою: м. Ірпінь, вул. Северинівська, 129-а.

            Балансоутримувач: Управління освіти і науки ІМР .

            Ринкова вартість майна відповідно до звіту про незалежну оцінку складає 6 658 689,60 грн. з урахуванням ПДВ.

Примітка: для проведення занять для осіб з фізичними чи розумовими водами для їх розвитку.

Початковий розмір річної орендної плати – не менше 2% від вартості приміщення, встановленої суб’єктом оціночної діяльності, з урахування ПДВ (орендна ставка може змінитися відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна).

          Основні умови конкурсу для об'єктів:

початковий розмір орендної плати з розрахунку на місяць визначається відповідно до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду комунального майна, що належить територіальній громаді м. Ірпінь (рішення Ірпінської міської ради від 13.09.13 р. №3424-47-6 зі змінами) залежно від цільового призначення використання орендарем нерухомого майна; використання об’єкту оренди при найбільшому розмірі орендної плати; дотримання вимог експлуатації об’єкта; належне утримання прилеглої території; здійснення певних видів ремонтних робіт; забороняється розміщення розважально-музичних закладів, нічних клубів, які шкодять відпочинку мешканців будинку та встановлення ігрових автоматів; належне виконання орендарем всіх обов’язків за договором оренди.

Для участі у конкурсі учасник конкурсу подає на розгляд конкурсної комісії:

  • Заяву про участь в конкурсі (у встановленій формі);
  • Документи, що підтверджують сплату реєстраційного та гарантійного внесків;
  1. Документи, які визначені наказом Фонду державного майна України від 15.02.2013 №201 «Про затвердження переліку документів, які подаються орендодавцеві для укладання договору оренди майна, що належить до державної власності»;
  1. Зобов’язання (пропозиції у встановленій формі) щодо виконання умов конкурсу та забезпечення плати (надаються у конвертах з написом «На конкурс», запечатаних печаткою учасника конкурсу);
  2. Відомості про учасника конкурсу:

а) юридичні особи:

  • нотаріально засвідчені копії установчих документів;
  • документи, що посвідчують повноваження представника юридичної особи;
  • відомості про фінансовий стан (платоспроможність) учасника конкурсу з урахуванням дебіторської та кредиторської заборгованостей;
  • неприбуткові організації – копію документів про реєстрацію неприбуткової організації;

б) фізичні особи:

  • копію документа, що посвідчує особу учасника конкурсу, або належним чином оформлену довіреність, видану представнику фізичної особи;
  • витяг з Єдиного державного реєстру;
  • декларацію про доходи.

Ознайомлення з об’єктом оренди здійснюється за погодженням із балансоутримувачем.

Плата за реєстрацію заяви (реєстраційний внесок) складає 17,00 грн. та перераховується до цільового фонду міської ради соціально-економічного розвитку міста. Гарантійний внесок у розмірі 10% від суми річної орендної плати перераховується на рахунок одержувача коштів виконавчого комітету Ірпінської міської ради. Номера рахунків для сплати гарантійного та реєстраційного внесків, додаткову інформацію можна отримати за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а, кім. 48.

Конкурс буде проведено через 30 днів після опублікування інформації в газеті «Ірпінський вісник» за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а (кім. 50). Кінцевий термін подання документів для участі у конкурсі – за 6 днів до проведення конкурсу. Документи приймаються за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а (кім. 50).

Довідки за телефоном – (04597) 63-260.

Балансоутримувач: Управління освіти і науки Ірпінської міської ради, нежитлових приміщень за адресою:

- Київська обл., м. Ірпінь, вул. Троїцька, 40 (частина нежитлового приміщення Ірпінської ДЮСШ площею 16,6 м²);

- Київська обл., м. Ірпінь, вул. Северинівська, 129а (частина нежитлового приміщення Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ст. №3 площею 59,6 м²);

- Київська обл., м. Ірпінь, вул. Северинівська, 129а (частина нежитлового приміщення Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ст. №3 площею 35,6 м²).

  Балансоутримувач: КНП "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради, нежитлове приміщення за адресою:

- Київська обл., м. Буча, вул. Польова, 19 (частина  нежитлового  приміщення КНП "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради площею 2,0 м²).

Балансоутримувач: КП «Контроль благоустрою міста» Ірпінської міської ради, нежитлове приміщення за адресою:

- Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 5 (нежитлового  приміщення офісу «I-SMART» площею 26,87 м²).

Балансоутримувач: Відділ культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради, нежитлове приміщення за адресою:

- Київська обл., смт. Ворзель, вул. Курортна, 37 (нежитлового  приміщення центру культури «Уварівський Дім» площею 57,5 м²).

Учасникам конкурсу необхідно подати до конкурсної комісії такі документи:

  • заяву на участь у конкурсі за встановленою формою;
  • копії установчих документів учасника конкурсу;
  • копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, які залучаються до виконання оцінки;
  • копію кваліфікаційного свідоцтва оцінювача, виданого у встановленому законом порядку;
  • матеріали, в яких відображається досвід проведення незалежної оцінки;
  • пропозиції учасника конкурсу щодо термінів виконання робіт та оплати (подаються в окремому опечатаному конверті).

Умови конкурсу:

  • мінімальний термін виконання робіт;
  • мінімальна вартість послуг експерта щодо виконання незалежної оцінки.

Цінові пропозиції подавати на кожен об’єкт окремо.

Конкурсну документацію слід подавати не пізніше як за чотири робочі дні до дати проведення конкурсу (включно) за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а, кімн. №50; тел. для довідок (04597) 63-260. Конкурс буде проведено у приміщенні виконавчого комітету Ірпінської міської ради через 14 днів після опублікування інформації в газеті «Ірпінський вісник».

Конкурс буде проведено у приміщенні виконавчого комітету Ірпінської міської ради 30 серпня 2019 року.

Уряд опублікував Порядок та умови надання у 2019 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа (переглянути Порядок), затверджений постановою КМУ від 26.06.2019 №616.

У 2019 році субвенція з державного бюджету за цим напрямком спрямовується на:

  • нове будівництво приміщень для розміщення малих групових будинків, житла для дитячих будинків сімейного типу, капітальний ремонт/реконструкцію житла для дитячих будинків сімейного типу, яке перебуває в комунальній власності;
  • придбання житла у прийнятих в експлуатацію житлових будинках для дитячих будинків сімейного типу, соціального житла, житла для дітей;
  • виплату грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення для дітей з метою придбання житла для зазначеної категорії осіб ;
  • рецензування звітів про оцінку житла, яке придбавається на вторинному ринку;
  • розроблення проектної документації на нове будівництво/капітальний ремонт/реконструкцію житла для дитячих будинків сімейного типу, нове будівництво приміщень для розміщення малих групових будинків.

ОСНОВНІ НОВОВВЕДЕННЯ ПОРЯДКУ:

Діти, позбавлені батьківського піклування, отримали право на забезпечення житлом

Окрім дітей-сиріт житлом забезпечуватимуться і діти, позбавлені батьківського піклування. Тобто під дію порядку підпадають: діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування та особи з їх числа.

Надано право отримувати грошову компенсацію за належні для отримання житлові приміщення для дітей з метою придбання житла

Діти, які виявили бажання отримати грошову компенсацію, з метою отримання допомоги у придбанні житла звертаються із заявою до центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Заяву про придбання або про виплату грошової компенсації дитина особисто подає до органу соціального захисту населення за місцем перебування на квартирному обліку. Грошова компенсація може бути використана на придбання житлового приміщення в прийнятих в експлуатацію житлових будинках у будь-якій адміністративно-територіальній одиниці в межах області протягом одного року з дня зарахування коштів на спеціальний рахунок в уповноваженому банку. Житло придбавається шляхом укладення договору купівлі-продажу. Договором передбачається накладення заборони на відчуження такого житла протягом десяти років.

Органи місцевого самоврядування самостійно визначають розпорядника коштів субвенції

Розпорядниками субвенції за місцевими бюджетами є:

1) в частині виконання проектних, будівельно-ремонтних робіт, нового будівництва, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних:

  • структурні підрозділи з питань капітального будівництва, реставрації, реконструкції та ремонту об’єктів обласних, Київської міської держадміністрацій;
  • структурні підрозділи з питань капітального будівництва, реставрації, реконструкції та ремонту об’єктів районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчі органи міських, районних у місті (у разі утворення) рад, сільських, селищних рад ОТГ;

2) в частині придбання житла для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа:

  • структурні підрозділи з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської держадміністрацій;
  • структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчі органи міських, районних у містах (крім м. Києва) рад.

Передбачено створення місцевої комісії при виконкомі та РДА

Місцева комісія є консультативно-дорадчим органом, який створюється для формування пропозицій стосовно потреби щодо спрямування субвенції. До повноважень місцевої комісії належить:

  • формування потреби щодо спрямування субвенції і підготовка відповідних пропозицій;
  • уточнення пропозицій стосовно напрямів та об’єктів, на які буде спрямовано субвенцію;
  • перевірка наявності у дитини статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, особи з їх числа;
  • перевірка наявності документів про перебування дитини на квартирному обліку;
  • перевірка наявності у дитини майнових прав на нерухоме майно або відчуження такого майна протягом останніх п’яти років;
  • з’ясування можливості/неможливості вселення дитини у приміщення, що зберігалося за нею;
  • перевірка наявності рецензованого звіту про оцінку майна (акту оцінки майна);
  • визначення дитини, якій буде придбано житло або призначено грошову компенсацію.

Комісія утворюється за рішенням виконавчого органу міської, районної у місті ради, сільської, селищної ради ОТГ. Виконавчий орган затверджує положення про комісію та її склад. Головою комісії є заступник сільського, селищного, міського голови або голови районної в місті ради. Заступник голови комісії – начальник служби у справах дітей. Рішення комісії оформляється протоколом та подається на виконком для затвердження протягом 10 календарних днів з дня його прийняття. Копія рішення направляється облдержадміністрації.

Встановлено терміни прийняття рішень комісією у 2019 році

Рішення щодо визначення відповідних об’єктів та заходів приймаються та оформлюються:

  • місцевою комісією – до 15 серпня;
  • обласною комісією – до 1 вересня.

Змінено норматив забезпечення житловою площею для дитячих будинків сімейного типу (ДБСТ)

Гранична вартість житла для ДБСТ визначається з розрахунку на десять дітей і двох батьків-вихователів з урахуванням таких нормативів:

  • 21 кв м загальної площі на кожну дитину та кожного з батьків-вихователів;
  • 10 кв м загальної площі на сім’ю;
  • 10 кв м жилої площі на кожну дитину з інвалідністю.

Діти забезпечуються житлом в порядку черговості

Право на отримання житла за рахунок субвенції або грошової компенсації відповідно Порядку та умов за власним вибором мають діти в порядку черговості взяття на квартирний облік.

Додаткові витрати за купівлю, оформлення житла та сплату податків, зборів, платежів сплачуватиме орган місцевого самоврядування.

Витрати, пов’язані з купівлею, оформленням права власності на житло та сплатою передбачених законодавством податків, зборів, платежів здійснюватимуться за рахунок коштів бюджету розпорядника нижчого рівня.

Фондом соціального страхування України упродовж перших 6 місяців 2019 року було прийнято від страхувальників заяв-розрахунків для фінансування матеріального забезпечення для більш ніж 1,5 млн застрахованих осіб. Про це повідомляє пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Загальна сума коштів склала 7,26 млрд гривень, що на 19,7% більше, ніж за той же період минулого року. З них 69,8% – допомога по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними), 29,9% – допомога по вагітності та пологах і 0,3% – допомога на поховання.

Право на матеріальне забезпечення від Фонду соціального страхування мають усі застраховані – громадяни України, іноземці, особи без громадянства та члени їх сімей, які проживають в Україні. Це право виникає з настанням страхового випадку в період роботи, здійснення підприємницької та іншої діяльності.

Підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності, а допомоги на поховання – свідоцтво про смерть застрахованої особи.

Порядок отримання матеріального забезпечення з тимчасової втрати працездатності і по вагітності та пологах від ФССУ:

  1. Отриманий в закладі охорони здоров’я листок непрацездатності працівник передає до уповноваженої особи на підприємстві – кадровика, табельника або бухгалтера, для заповнення зворотної сторони листка непрацездатності (визначення страхового стажу застрахованої особи та кількості днів, за які буде надаватися матеріальне забезпечення).
  2. Передача листка непрацездатності на розгляд до Комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації (приймається рішення щодо надання матеріального забезпечення).
  3. Розрахунок бухгалтерією страхувальника (роботодавця) суми матеріального забезпечення та оформлення заяви-розрахунку для отримання фінансування від робочого органу виконавчої дирекції Фонду.
  4. Подача страхувальником заяви-розрахунку до робочого органу виконавчої дирекції Фонду за місцем обліку та подальше фінансування такої заяви шляхом перерахування Фондом заявлених коштів на спеціальний рахунок страхувальника.
  5. Виплата страхувальником матеріального забезпечення застрахованим особам у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати.

6 серпня місто Ірпінь відвідала делегація з міста Лючжоу (Китайська Народна Республіка). Мета візиту – встановлення дружніх стосунків і пошук можливостей співпраці.

Делегацію приймали перший заступник Ірпінського міського голови Олександр Маркушин та заступник Ірпінського міського голови Олена Чернявська.

Китайські гості запросили представників Ірпінської міської ради на вересневу автомобільну виставку в Лючжоу.

 

 

          

Шановні мешканці будинків по вул. Миру та 8-го Березня!

З 6 серпня 2019 року КПП «Теплоенергопостач» буде проводити заміну теплових мереж.

Просимо порозуміння за тимчасові незручності.

Громадянин несе відповідальність за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права, на призначення субсидії та на визначення її розміру.

Громадянин, якому призначено субсидію, зобов’язаний протягом місяця повідомити структурний підрозділ з питань соціального захисту населення про зміни у складі зареєстрованих  у житловому приміщенні (будинку) осіб (орендарі — про осіб, які фактично проживають), їх соціального статусу, зміни у переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, про купівлю товарів або оплату послуг, на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень, шляхом подання відповідних документів.

Надання раніше призначеної субсидії припиняється, якщо громадянин приховав або свідомо подав недостовірні дані про доходи (не зазначив один із видів доходів) та майновий стан, що вплинули на встановлення права на субсидію, внаслідок чого йому була надміру перерахована сума субсидії, - з місяця, в якому виявлено порушення.

Сума субсидії, перерахованої (виплаченої) надміру внаслідок свідомого подання громадянином документів з недостовірними відомостями або неповідомлення громадянином про зміни, повертається ним вдержавний бюджет за вимогою органу, що призначив субсидію.

У разі коли громадянин добровільно не повернув надміру перераховану (виплачену) суму субсидії, питання про її стягнення органи,  вирішують у судовому порядку.

Виконавчий комітет Ірпінської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад (тимчасово на період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку):

- головний спеціаліст відділу служби у справах дітей та сімї (2 посади).

До участі в конкурсі допускаються особи, які мають вищу освіту (магістр, спеціаліст) у напрямку психологія, соціальна робота, педагогіка, правознавство. Знання основних принципів роботи на комп’ютері.

Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», а також законодавства України з соціального захисту та допомоги, основи державної соціальної політики та захисту дітей, завдання та принципи соціальної роботи.

Потрібні документи: заява про участь у конкурсі, особова картка (форма затверджена Нацагентством України з питань державної служби (від 05 серпня 2016 року №156) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6 см, копії документів про освіту, паспорта, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік подається у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» (в електронному вигляді), копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних). Документи приймаються за адресою м. Ірпінь, вул. Т.Шевченка,  2-А, кім. 33 упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.

Повну інформацію про порядок проведення конкурсу, розмір та умови оплати праці буде надано по тел.: 63-393.

Керівник Ірпінського міського центру зайнятості Петро Левчук провів координаційну зустріч з співробітниками Головного територіального управління юстиції у Київській області Ольгою Дворко та Людмилою Крамар –  спеціалістами відділу систематизації законодавства, правової роботи, правової освіти Управління державної реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи, правової освіти ГТУЮ у Київській області.

Пріоритетом зустрічі стало, насамперед, практичне втілення ініціатив у межах проекту «Я маю право». Зокрема, було підтверджено позицію про постійну координацію діяльності у сфері захисту трудових прав громадян, окреслено план реалізації спільних проектів і конкретних заходів.

Крім того, представниками юстиції області планується проведення для осіб, котрі перебувають на обліку у центрі зайнятості, інтерактивного семінару щодо шляхів захисту соціально-економічних прав.

6 серпня о 09:00 відбудеться засідання виконавчого комітету Iрпiнської міської ради.

У порядку денному наступні питання: про затвердження Положення про місцеву комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій та її посадового складу; про затвердження проектно-кошторисної документації тощо.

Також на засіданні заплановано розглянути ряд питань управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства, служби у справах дітей та сім'ї, відділу містобудування та архітектури.

Загалом на розгляд виконкому запропоновано понад тридцять питань.

З проектом порядку денного можна ознайомитися у роздiлi «МІСЬКА ВЛАДА – Виконавчий комітет – Перелік питань на засідання виконавчого комітету».

Новини

Анонси

 

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник