П'ятниця, 24 січня 2020 |

Новини

У Центрі підтримки підприємництва «I-Smart» в Ірпені на Київщині провели семінар-тренінг «Комерційна медіація: суть і переваги». 

Тренінг провела медіаторка та юристка мережі «Crowe LF Ukraine» Конюль Гасанова. Як зазначається в повідомленні, на заняття «прибув сам гуру у сфері оподаткування: президент Асоціації податкових консультантів, керівник податкового комітету Торгово-промислової палати України Дмитро Михайленко, який активно включився в живу дискусію».

«У бізнес-середовищі нерідко виникають конфлікти, які мають деструктивний характер і руйнують величезні компанії, відносини, які будувалися роками тощо. Судовий порядок вирішення таких спорів не завжди прийнятний: адже сторони прагнуть якомога швидше і без зайвого шуму вирішувати будь-які конфлікти, бо всі піклуються про свою репутацію. Чи є якась ефективна і приваблива альтернатива? Так, є – комерційна медіація!» – зазначається на сторінці «I-Smart».

У ході семінару його учасники дізнавалися про те, що таке комерційна медіація і медіація взагалі, про переваги й недоліки комерційної медіації порівняно з іншими способами вирішення бізнес-конфліктів, про медіаційну процедуру; розбирали максимально наближені до реальних бізнес-конфліктів кейси.

«Надалі ми плануємо висвітлювати нюанси податкової реформи у світлі останніх подій, зокрема у зв’язку з прийняттям нашумілого законопроєкту №1210», – повідомили в Центрі підтримки підприємництва.

https://itvua.tv/news/v-irpeni-provely-treninh-iz-komertsiynoi-mediatsii/

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 17.01.2020 № 128/7 «Про проведення конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги» Координаційний центр з надання правової допомоги повідомляє про проведення з 20 січня по 30 березня 2020 року конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі – конкурс).

Для участі у конкурсі адвокатам необхідно:

1) Зареєструватися на веб-сторінці http://contest.legalaid.gov.ua з 21 січня по 23 лютого 2020 року, де заповнити онлайн анкету та біографічну довідку; зазначити адресу електронної пошти для отримання інформації у зв’язку з конкурсом; завантажити скановані копії заяви, форма якої встановлена Мін’юстом; усіх заповнених сторінок паспорта (чи іншого документа, що посвідчує особу); свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю та мотиваційного листа (до 500 слів), складеного у довільній формі.

УВАГА! За фактом реєстрації адвокат отримає повідомлення Координаційного центру з надання правової допомоги про прийняття заявки на опрацювання. Після перевірки наявності надісланих копій документів і відомостей про адвоката в Єдиному реєстрі адвокатів України, адвоката буде поінформовано про їх відповідність чи невідповідність встановленим вимогам за вказаною адвокатом адресою електронної пошти. У разі отримання повідомлення про невідповідність документів встановленим вимогам реєстрацію можна пройти повторно (до завершення строку реєстрації).

Участь у конкурсі можуть брати адвокати, відомості про яких внесені до Єдиного реєстру адвокатів України.

2) Протягом 27 лютого – 09 березня 2020 року пройти дистанційний курс «Вступ до системи надання безоплатної правової допомоги», ознайомившись з його матеріалами та склавши перевірочні тестові завдання, що оцінюються автоматично (адреса веб-сторінки дистанційного курсу, логін та пароль будуть зазначені в електронному повідомленні Координаційного центру з надання правової допомоги).

3) Протягом 16 – 19 березня 2020 року (конкретні дата, час і місце проведення будуть повідомлені кожному адвокатові додатково) пройти індивідуальні співбесіди з конкурсною комісією, під час якої адвокати оцінюватимуться за критеріями мотивації до надання безоплатної правової допомоги, комунікабельності, емоційної врівноваженості, вміння представити приклади надання правової допомоги.

УВАГА! Під час проходження співбесіди із конкурсними комісіями адвокати повинні пред’явити оригінали паспорта та свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю.

Окрім того, з 11 по 13 березня 2020 року конкурсні комісії розглядатимуть подані адвокатами копії документів, оцінюючи адвокатів за критеріями стажу адвокатської діяльності, наявності або відсутності застосовання до адвоката дисциплінарних стягнень та враховуючи результат проходження адвокатом дистанційного курсу «Вступ до системи надання безоплатної правової допомоги». Цей етап відбувається без персональної участі адвокатів.

Адвокати, які пройдуть конкурс, залучатимуться до надання БВПД на постійній основі за контрактом або на тимчасовій основі на підставі договору, відповідно до Порядку та умов укладення контрактів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на постійній основі, та договорів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на тимчасовій основі, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2012 року № 8.

Контакт для зворотного зв’язку з адвокатами:

Боровльов Дмитро Дмитрович, начальник відділу експертно-правового аналізу надання безоплатної правової допомоги управління забезпечення якості правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги, (044) 486 71 06 (понеділок – четвер: з 09:00 до 18:00, п’ятниця: з 09:00 до 16:45, обідня перерва із 13:00 до 13:45), Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Сьогодні в соцмережах зявився черговий фейк, який викликав бурхливу реакцію користувачів інтернету. Мова йде про нібито перенесення Ірпінської дитячої поліклініки на третій поверх дорослої поліклініки.

Перший заступник Ірпінського міського голови Олександр Маркушин офіційно заявив, що ця інформація не відповідає дійсності.

"Ірпінська дитяча поліклініка – візитівка нашого міста і один з найкращих структурних підрозділів лікарні. Вона розташована у приміщенні, яке було спеціально реконструйоване і облаштоване для потреб саме дитячої поліклініки, - зазначив Олександр Маркушин. -  Жодних планів щодо переведення закладу в іншу будівлю нами не розглядалося і не розглядається. Тому прошу мешканців Ірпеня не підтримувати і не поширювати неперевірені чутки".

З 1 січня 2020 року суб’єкти декларування мають внести в декларацію відомості про всі банківські рахунки, відкриті на ім’я суб’єкта декларування або члена його сім’ї, незалежно від наявності залишку коштів на них станом на 31 грудня звітного періоду.

Відповідно до пункту 8.1 частини першої статті 46 Закону України «Про запобігання корупції» суб’єкт декларування повинен задекларувати: банківські та інші фінансові установи, у тому числі за кордоном, у яких у суб’єкта декларування або членів його сім’ї відкриті рахунки (незалежно від типу рахунку, а також рахунки, відкриті третіми особами на ім’я суб’єкта декларування або членів його сім’ї) або зберігаються кошти, інше майно.

Такі відомості включають дані про тип та номер рахунку, дані про банківську або іншу фінансову установу, осіб, які мають право розпоряджатися таким рахунком або мають доступ до індивідуального банківського сейфа, осіб, які відкрили рахунок на ім’я суб’єкта декларування або членів його сім’ї.

Відомості про банківську установу або іншу фінансову установу, в якій у суб’єкта декларування або членів його сім’ї відкрито рахунки, зазначаються у полях «Найменування банку або іншої фінансової установи» розділу «Загальна інформація» та у відповідних полях розділу «Установа, в якій відкрито такі рахунки або зберігаються кошти чи інше майно».

 

Відділ з питань запобігання корупції виконавчого комітету Ірпінської міської ради

У середу, 22 січня, в Ірпені на Київщині протягом шести годин - з 09:00 до 15:00 - буде припинено рух автотранспорту через залізничний переїзд.

Про це повідомили у Виробничому підрозділі  Київської дистанції колії регіональної філії «Південно-західна залізниця».

На час виконання ремонтних робіт на переїзді пропуск автотранспорту буде здійснюватися через шляхопровід, що розташований по вул. Підгірна та вул. Центральна в місті Ірпені.

19 січня, в день Хрещення Господнього, в Ірпені на Київщині відбулися народні святкування. Опівдні на набережній ріки Ірпінь з боку вулиці Стельмаха зібралися містяни, щоб разом відзначити свято й узяти участь у традиційному купанні.  

Серед учасників святкування були перший заступник Ірпінського міського голови Олександр Маркушин, заступниця мера Юлія Устич, депутати й керівники структурних підрозділів міської ради, очільники міських підприємств і закладів. Олександр Маркушин привітав усіх ірпінців: «Від себе особисто та від усієї міської ради вітаю кожного жителя ірпінської громади з великим святом! Бажаю всім міцного здоров’я і світлих думок. Хай множиться добро у кожній родині й у нашій країні!»

Охочих окунутися в крижану воду цього разу було багато – як досвідчених «моржів», так і тих, хто спробував зробити це вперше. На березі чергували рятувальники, медики, поліцейські, «Муніципальна варта». Комунальники розпалили багаття. Усіх присутніх пригощали гарячим супом і чаєм – частування забезпечило Комунальне виробниче підприємство громадського харчування. Також можна було скуштувати плов і шашлики. А ірпінські богатирі розігрівалися під час змагань із гирьового спорту.

https://itvua.tv/news/na-naberezhniy-v-irpeni-vidznachyly-sviato-vodokhreshcha-foto/

    

17 січня у військовій частині 3018 – бригаді швидкого реагування Національної гвардії України – 15 бійців склали присягу на вірність українському народові. 

Серед новобранців – 11 вояків строкової служби і чотири контрактники.

Традиційний військовий ритуал розпочали внесенням на плац бойового прапора бригади, після чого молоді нацгвардійці урочисто виголосили слова присяги. Капелан здійснив освячення зброї бійців, а заступник командира частини полковник Микола Мішакін привітав їх із визначною подією. Він також подякував батькам вояків за те, що вони виховали справжніх патріотів, та вручив їм грамоти.

Усі присутні вшанували хвилиною мовчання трьох бійців бригади, які загинули на Світлодарській дузі. Саме на одному з найгарячіших відтинків цієї ділянки фронту частина виконує сьогодні бойові завдання.

https://itvua.tv/news/novobrantsi-hostomel-s-koi-bryhady-natshvardii-sklaly-prysiahu-foto/?fbclid=IwAR3tqtfnkEtSlWezUv8pLwUoSQildLjtV8LNnSlAM1IrwMPqnK_5CBpbRQ0

    

Починаючи з 01 січня 2020 року в роботу всіх центрів зайнятості/філій державної служби зайнятості запроваджено Інститут «Консультант роботодавця».

Завданням Інституту «Консультант роботодавця» є побудова якісно нових рівнів взаємодії з роботодавцями через покращення електронних сервісів та модернізацію служби зайнятості на підставі світових практик.

Всім роботодавцям надаються індивідуальні послуги з урахуванням виду економічної діяльності, специфіки роботи та чисельності працюючих, а також особливостей розвитку локальних ринків праці.

Впровадження державною службою зайнятості інституту консультанта роботодавця дозволить:

  • ефективно вирішити проблему “кадрового голоду”;
  • підвищити зацікавленість громадян працювати легально на українських підприємствах;
  • налагодити комунікацію з роботодавцями за допомогою зручних електронних сервісів;
  • підвищити швидкість закриття вакансій;
  • оперативно налагоджувати співпрацю з новоствореними підприємствами;
  • надавати спеціалізовані послуги роботодавцям за цільовими групами;
  • удосконалити систему підбору та професійного навчання безробітних для результативного працевлаштування.

Шановні роботодавці! Запрошуємо до співпраці зі службою зайнятості! Звертайтесь до найближчого центру зайнятості Київської області!

Відділ інформаційної роботи Київського обласного центру зайнятості

(044) 296-78-06

Сьогодні, 16 січня, Верховна Рада України прийняла Закон «Про повну загальну середню освіту». Його підтримали 327 депутатів. Міністерство освіти і науки на своєму сайті пояснило суть новацій, які торкнуться учнів, учителів, батьків і освітніх управлінців.

ОСНОВНІ НОВАЦІЇ ДЛЯ УЧНІВ

Гарантії рівного доступу до освіти 

Закон гарантує зарахування дітей до початкової школи без жодних конкурсів, при цьому заклад має бути територіально доступним для дітей, незалежно від їхнього соціального статусу чи місця народження.

Інклюзивність – тобто можливість для дітей із особливими освітніми потребами навчатися у звичайних школах за власною освітньою траєкторією – також передбачена документом і гарантується учням.

Діти, які перебувають на тривалому стаціонарному лікуванні, отримають захищене законом право здобувати освіту в медзакладах.

Побудова індивідуальної освітньої траєкторії

Цей механізм дає можливість кожному учню гнучко та з урахуванням власних потреб і талантів будувати своє навчання. Це важливо передусім для дітей із особливими освітніми потребами й тих учнів, що додатково поглиблено навчаються поза школою чи прагнуть навчатися вдома.

Для роботи за індивідуальною траєкторією учень та/або його батьки повинні будуть звернутися з заявою до школи. Під це створюватимуть індивідуальний навчальний план, який будуть писати разом педагоги, батьки та учень, схвалюватиме педрада та затверджуватиме директор.

Далі для підтвердження знань із предметів, які здобуваються поза закладом, проводиться звичайне річне оцінювання чи ДПА.

Якщо ж йдеться про підтвердження результатів за домашньою формою, школяру потрібно буде здавати семестровий контроль (двічі на рік).

Додаткові індивідуальні та/або групові консультації для учнів

Закон уперше відкриває можливість надання учням, які цього потребують, індивідуальних та/або групових консультацій на базі школи. Планується, що такі консультації оплачуватимуться за рахунок держави.

Право на справедливе оцінювання та вимоги до доброчесності

Уперше на законодавчому рівні встановлюється право учнів на справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів навчання, незалежно від виду та форми здобуття освіти.

Водночас документ деталізує й доповнює положення Закону України «Про освіту» та встановлює конкретні види відповідальності за порушення академічної доброчесності.

Вибір предметів учнями

Закон запроваджує право учнів обирати курси, навчальні предмети (інтегровані курси).

Три адаптаційні цикли навчання – 1–2-й класи, 5–6-й класи та 10-й клас

Це також новація новоприйнятого закону; ці періоди – найбільш вразливі для дітей упродовж шкільного життя. Відтепер це обов’язково враховуватиметься при плануванні навчання в школах.

Більше прав для учнівського самоврядування

Закон передбачає:

  • чіткі повноваження учнівського самоврядування;
  • право керівника учнівського самоврядування на невідкладний прийом керівником закладу освіти;
  • право учнів через своїх представників брати участь у засіданнях педагогічної ради з усіх питань, що стосуються організації та реалізації освітнього процесу.

Реалізація права кожної української дитини на оволодіння державною мовою

Закон передбачає три моделі вивчення української мови у школах. Дана новація – результат деталізації положень Закону «Про освіту». Відповідна стаття документа була написана за результатами численних консультацій із представниками національних меншин та за результатами рекомендацій Венеціанської комісії.

Перша модель передбачена для корінних народів України, що не проживають у своєму мовному середовищі та не мають держави, яка їхню мову захищала б та розвивала. Найперше йдеться про кримських татар. Для них у першу модель закладено навчання мовою корінного народу з 1-го до 11-го (12-го) класу – поряд із ґрунтовним вивченням української мови.

Друга модель – для шкіл із навчанням мовами національних меншин, які належать до мов ЄС. Залежно від мовної групи та мовного середовища проживання, використання цієї моделі може бути різне, але основи такі:

  • материнською мовою, поряд із вивченням державної, діти навчатимуться в початковій школі;
  • у 5-му класі не менш ніж 20% навчального часу протягом року викладання має вестись українською мовою з поступовим збільшенням обсягу – щоб у 9-му класі досягти рівня не менш ніж 40%;
  • у старшій школі не менш ніж 60% навчального часу протягом року предмети мають читатися державною мовою.

Третя модель працюватиме для решти національних громад України. Вона стосується нацменшин, мова яких належить до однієї з українською мовної групи, а також для тих, що проживають переважно в середовищі власної мови (російська мова). У цьому випадку початкова школа також буде навчати мовою меншини разом із вивченням української, а з 5-го класу не менше 80% освітнього часу навчання вестиметься державною мовою.

ОСНОВНІ НОВАЦІЇ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

Реальна педагогічна автономія вчителя у:

  • створенні програм;
  • розробці власної системи оцінювання та заохочення учня (зі створенням шкали переведення у 12-бальну шкалу);
  • підвищенні кваліфікації за власним вибором та за кошт держави.

Більші можливості для зростання зарплати вчителя

Документ передбачає більше доплат для вчителів, зокрема від 10 до 20% від зарплати за завідування ресурсними кімнатами, кабінетами інформатики та спортивними залами. Окрім цього, педагоги зможуть отримувати додаткові доплати, які завдяки закону матиме змогу встановлювати засновник закладу.

За словами міністерки освіти Ганна Новосад, «це лише окремі кроки в напрямі збільшення зарплати вчителя»: цьогоріч Міносвіти планує комплексну реформу заробітної плати – вона, зокрема, передбачатиме «внесення частини надбавок в оклад педагога та гарантії рівня зарплати для всіх учителів».

Педагогічна інтернатура для молодого вчителя

Перший рік роботи молодий учитель проходитиме педагогічну інтернатуру. Він (чи вона) отримає наставника, який буде зобов’язаний надавати консультації молодому фахівцю та допомагати йому стати успішним учителем. Наставник отримуватиме додаткову 20-відсоткову надбавку.

Більше можливостей для педагогічного зростання вчителів

Закон установлює державні гарантії щодо підвищення кваліфікації вчителя та передбачає його співфінансування з державного й місцевих бюджетів, можливість підвищувати кваліфікацію у недержавних провайдерів, створення нових центрів професійного розвитку педагогічних працівників.

Документ також визначає категорії педагогічних працівників, що мають право на проходження сертифікації, та права й обов’язки, яких набувають учителі в разі її успішного проходження.

ОСНОВНІ НОВАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ

Безпечніше середовище для дітей

Закон дає можливість батькам супроводжувати дитину з особливими освітніми потребами під час навчання, а також надає гарантії захисту учнів від булінгу. Окрім цього, документ передбачає обов’язкове навчання вчителів основам домедичної допомоги та закриває доступ у заклад особам, які вчинили злочин проти статевої свободи чи статевої недоторканності дитини.

Право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу освіти

Ідеологія такої перевірки змінена – вона направлена передусім на підтримку та захист школи та всіх учасників освітнього процесу. Якщо батьки вбачають проблеми в роботі закладу та вичерпали всі можливості вирішити це разом із адміністрацією школи, інституційний аудит зможе розставити крапки над «і» та допомогти знайти оптимальний вихід із ситуації.

ОСНОВНІ НОВАЦІЇ ДЛЯ ОСВІТНІХ УПРАВЛІНЦІВ

Більше можливостей для підсилення шкіл педагогами

Новоприйнятий закон відкриває можливість стати вчителем для людини з будь-якою, а не лише педагогічною, вищою освітою. Також документом передбачається, що обов’язкове переведення вчителів-пенсіонерів на строкові контракти має відбутися до 1 липня 2020 року.

Нові підходи до призначення директорів шкіл

Згідно з законом «Про освіту», директор може займати свою посаду не більше двох термінів по шість років поспіль в одному закладі.

Щоб ця змінність влади давала позитивні наслідки для розвитку закладу, мають діяти прозорі й чесні механізми виборів директорів. З урахуванням пілотування різних видів конкурсного відбору директорів, закон установлює, що колектив школи та батьки відіграватимуть дорадчу роль під час виборів, але сам конкурс проводитиме незалежна комісія. Також обов’язковою є відеотрансляція та відеофіксація відбору. Це має мінімізувати використання адмінресурсу директором, а також вплив виборів на навчальний процес.

Закон також передбачає, що в межах конкурсу директор обов’язково повинен буде представити стратегічний план розвитку закладу.

При цьому до 1 липня 2020 року директори шкіл, які мають безстрокові трудові угоди, будуть в обов’язковому порядку переведені на строкові трудові угоди на шість років (на один рік – для директорів, які отримують пенсію за віком) з наступною можливістю брати участь у конкурсі.

Фінансова автономія шкіл

Новоприйнятий закон передбачає більше можливостей для шкіл у використанні власних коштів –зокрема, на такі потреби:

  • формування структури закладу та штатного розпису;
  • встановлення доплат, надбавок, виплати матеріальної допомоги, премій та/або зміни їхніх розмірів, інших видів стимулювання та відзначення працівників;
  • оплату поточних ремонтних робіт приміщень і споруд закладів загальної середньої освіти;
  • оплату підвищення кваліфікації педпрацівників;
  • укладення цивільно-правових угод для забезпечення діяльності закладу.

Учитель Ірпінської загальноосвітньої школи №13 (селище Гостомель Київської області) Іван Козак переміг у фіналі обласного туру конкурсу педагогічної майстерності «Учитель року – 2020» у номінації «Історія».

Змагання педагогів відбулося на базі Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів у м. Біла Церква.

«Іван Федорович гідно пройшов усі випробування, показав свій професіоналізм, творчість, креативність і ще раз довів, що освіта Ірпеня найкраща!» – йдеться в повідомленні управління освіти і науки Ірпінської міської ради.

Івана Козака привітав перший заступник Ірпінського міського голови Олександр Маркушин. «Маємо ще одну перемогу на педагогічній ниві. Вітаємо переможця – учителя історії та правознавства Ірпінської ЗОШ №13 Козака Івана Федоровича! Професіонал своєї справи, креативний, творчий, відповідальний, обізнаний в інноваційних та методичних прийомах і техніках, з величезною любов’ю до своєї справи – він став справжнім відкриттям цьогорічного конкурсу професійної майстерності! Бажаємо переможцю гідно представити Київщину у фіналі!» – написав Олександр Маркушин на своїй сторінці у Facebook.

Нагадаємо, минулого тижня у фіналі обласного туру конкурсу «Учитель року – 2020» – у номінації «Зарубіжна література» – здобула перемогу директорка Навчально-виховного об’єднання «Ірпінський ліцей інноваційних технологій – Мала академія наук» Леся Харітоненко. Також лауреаткою обласного етапу цього конкурсу стала вчителька початкових класів Ірпінської спеціалізованої загальноосвітньої школи №12 Євгенія Бондарчук – вона посіла друге місце.

Новини

Анонси

 

pay-oplata

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

«Асоціація міст України»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник