Неділя, 16 травня 2021 |

Новини

Балансоутримувач – Управління освіти і науки  Ірпінської міської ради частини нежитлового  приміщення за адресою: 

- м. Ірпінь, вул. Жовтнева, 129 а (291,2 м кв., Ірпінська СЗОШ І-ІІІ ступенів №3);

Балансоутримувач - Виконавчий комітет Ірпінської міської ради частини нежитлового  приміщення за адресою: 

-   м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2 а (218,1 м кв.).

Учасникам конкурсу необхідно подати до конкурсної комісії такі документи:

  • заяву на участь у конкурсі за встановленою формою;
  • копії установчих документів учасника конкурсу;
  • копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, які залучаються до виконання оцінки;
  • копію кваліфікаційного свідоцтва оцінювача, виданого у встановленому законом порядку;
  • матеріали, в яких відображається досвід проведення незалежної оцінки;
  • пропозиції учасника конкурсу щодо термінів виконання робіт та оплати (подаються в окремому опечатаному конверті).

Умови конкурсу:

  • мінімальний термін виконання робіт;
  • мінімальна вартість послуг експерта щодо виконання незалежної оцінки.

Цінові пропозиції подавати на кожен об’єкт окремо.

Конкурсну документацію слід подавати не пізніше як за чотири робочі дні до дати проведення конкурсу (включно) за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а, кімн. №48; тел. для довідок (04597) 67-005.

Конкурс буде проведено у приміщенні виконавчого комітету Ірпінської міської 01 квітня 2016 року.

З метою залучення до написання та одержання грантів міжнародних організацій, розвитку та самореалізації молоді 23 березня 2016 року об 11.00 год. в приміщенні Київської обласної державної адміністрації (м. Київ, пл. Лесі Українки, 1, кім. 700) відбудеться тренінг для працівників органів державної влади, які реалізують молодіжну політику на місцях з написання проектів для отримання грантів.

Заявки необхідно надсилати до управління молоді та спорту облдержадміністрації на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з поміткою у темі «Гранти» у термін до 21 березня 2016 року, за формою:

Прізвище, ім’я, по батькові

Місце роботи

Мобільний телефон

Електронна адреса

 

 

 

 

 

 Контактні телефони: (096) 375 83 08, (044) 286 86 58 Султанов Ігор Васильович

 

 

Протягом дня, 16 березня,  на пункт зв’язку  36-Державної пожежно-рятувальної частини м. Ірпінь чотири рази  надходили повідомлення  про загорання трав’яного настилу в  Ірпінському регіоні, загальною площею  6 га.

Три виїзди було здійснено рятувальниками м . Ірпінь на АЦ 40 (130 ) 63 Б.  за адресами: вул. Г. Сковороди (на заплаві р. Бучанка) о 11 год. 24 хв. на площі  1 га; район  з/д мосту (заплава р. Ірпінь)  о 13 год. 14 хв. на площі 3 га; район АЗС «КЛО» (заплава р. Ірпінь ) о 14 год. 51 хв. на площі 2 га.

На гасіння трав’яного настилу, площею 2 га у селищі Гостомель по вул. Черняхівського було направлено  АЦ-40 (432921) 63-Б, 53 ДПРП сел. Гостомель.  Всі випадки загорання  було оперативно ліквідовано. В результаті пожеж знищено трав’яного настилу на загальній площі 8 га.

 

17 березня начальник відділу організаційної роботи та внутрішньої політики Світлана Чечко привітала з Днем народження довгожительку міста Ірпеня, ветерана та учасника бойових дій Другої світової війни Парасковію Андріївну Коротку, якій виповнилося 98 років.

Від імені Ірпінського міського голови Володимира Карплюка вручили подарунок та грошову винагороду іменинниці, побажали життєвої енергії, міцного здоров’я, добра та благополуччя.

До привітань приєдналися представники Ірпінської міської організації інвалідів війни, збройних сил та учасників бойових дій Анатолій Харциз, Микола Волощук, Людмила Кислякова.

Парасковія Андріївна була щиро зворушена привітаннями, увагою з боку міської влади та ветеранської організації.

Відповідно до опублікованої інформації на сайті Ірпінської міської ради (від 11.03.2016 р.) щодо пошуку суборендаря земельних ділянок в м. Ірпінь на вул.Г.Сковороди, 9 і вул. Г.Сковороди, 11 до КП "Ірпіньжитлоінвестбуд" надійшло ряд пропозицій. На засіданні було заслухано усіх охочих забудовників, які звернулися зі своїми пропозиціями і проектами будівництвата.

Пропозиція забудовника Оверка Ігоря Івановича щодо будівництва садочка на 140 місць з подальшою передачею  збудованого об’єкта у комунальну власність територіальної громади міста Ірпінь є найоптимальнішою та найбільш ефективною для нашого міста, тому дані земельні ділянки будуть передані суборендарю (забудовнику) Оверку Ігорю Івановичу.

З протоколом можна ознайомитися ТУТ.

Сервісний центр нового формату – документ-сервіс «ГОТОВО!» почав набір персоналу. Зокрема, оголошено вакансії на посади:

- фахівець по роботі з клієнтами;

- фахівець по роботі з документами;

- адміністратор.

Заробітна плата складатиме від 5 000 гривень.

Усі бажаючі взяти участь у конкурсі та стати частиною революційних перетворень у сфері надання адміністративних послуг громадянам, можуть подати заявку до участі, ОБОВ’ЯЗКОВО заповнивши онлайн-анкету на офіційному сайті проекту http://gotovo.net.ua/job_application/.

Конкурс триватиме до 10 квітня 2016 року. Відбір та навчання кандидатів проводитиме компанія Hudson за підтримки міжнародного фонду «Відродження».

Вимоги до кандидатів:

- вища освіта (юридична або економічна освіта буде перевагою);

- вільне володіння українською мовою;

- бажання працювати з людьми і надавати якісний клієнтський сервіс;

- здібність до навчання - потрібно буде в короткі терміни опанувати великий обсяг інформації;

- легкість у спілкуванні і доброзичливість;

- активна життєва позиція та працьовитість, прагнення до підвищення професійного рівня;

З детальними умовами конкурсу можна ознайомитися на сайті http://gotovo.net.ua/.

Анкету можна заповнити онлайн тут http://gotovo.net.ua/job_application/.

Довідково: документ-сервіс «ГОТОВО!» - це пілотний проект Київської області для боротьби з побутовою корупцією у сфері надання адміністративних послуг. За аналогом «будинків юстиції» у Грузії у Центрі зручно та швидко надаватиметься широкий спектр державних документарних послуг. Перша будівля «ГОТОВО!» знаходитиметься у центрі Києва на Печерську.

Сьогодні у приміщенні Київської облдержадміністрації відбувся черговий плановий прийом громадян. З мешканцями Київщини щодо їх наболілих питань спілкувалися голова Київської облдержадміністрації Максим Мельничук, його заступник Андрій Янченко, представники окремих структурних підрозділів КОДА.

Під час прийому було опрацьовано 14 звернень громадян. Більшість із них стосувалися соціальних, земельних та житлово-майнових питань. З особистими скаргами і проханнями по допомогу приїхали мешканці різних районів – Києво-Святошинського, Бородянського, Рокитнянського, Бориспільського, Баришівського районів.

Ключовою під час прийому була тематика соціальна. Серед візитерів було чимало чорнобильців, інвалідів, пенсіонерів, близьких родичів учасників АТО, які клопоталися питаннями земельного та житлового характеру. Зокрема, чорнобильці скаржилися, що вже не перший десяток років стоять у черзі на отримання житла, а також на відсутність необхідних соціальних пільг. Представники незахищених верств населення попросили навести лад на ринку перевезень і зобов’язати місцевих перевізників на пільгових умовах перевозити окремі категорії населення. Максим Мельничук запевнив, що кожне проблемне питання буде взяте на контроль для обов’язкового визначення варіантів його вирішення.

Частина звернень під час прийому громадян стосувалася соціальних гарантій і забезпечення демобілізованих, учасників АТО та їх сімей, родин загиблих військовослужбовців. Так, для бійців АТО з Бородянщини досі не виділено земельні ділянки, а окремі мешканці області не мають матеріальної змоги поставити надмогильні пам’ятники загиблим на Донбасі синам і родичам. У свою чергу, Андрій Янченко запевнив, що усі звернення щодо виділення земельних ділянок та призначення житла бійцям АТО і їх родинам будуть розглянуті та вирішені у першочерговому порядку.

  

Україна є частиною європейського економічного, політичного та суспільного простору, розвивається та інтегрується до світової спільноти. Європейська якість життя є невід’ємною складовою цивілізованої держави та громадського суспільства. Досягти бажаного рівня європейських стандартів життя можливо лише за умови, що споживачі знатимуть свої права та обов’язки, матимуть бажання і змогу ними користуватися.

Для привернення уваги до якості товарів та послуг у Відокремленому підрозділі НУБІП України «Ірпінський економічний коледж» з 2006 року започатковано традицію проведення міжвузівської  науково-практичної студентської конференції, присвяченої Всесвітньому Дню захисту прав споживачів.

15 березня 2016 року відбулася вже Х Міжвузівська студентська науково-практична конференція на тему «Актуальні проблеми захисту прав споживачів», яка  мала на меті підвищення обізнаності студентської молоді з питань реалізації прав споживачів, формування уміння орієнтуватися на сучасному ринку товарів та послуг, виховання споживчої культури, громадської позиції та усвідомлення власної ролі в підвищенні якості життя.

Важливим здобутком організаторів конференції став підвищений інтерес студентської молоді до проблем захисту прав споживачів, вдосконалення системи контролю безпечності харчових продуктів в Україні, якості товарів та послуг і екологічної безпеки, засобів маніпулювання свідомістю споживачів, способів фальсифікації харчових продуктів і використання виробниками харчових домішок, відповідальності за порушення прав споживачів тощо. Слід відзначити свідоме ставлення студентів до проведення досліджень, виконання проектних робіт, що засвідчили їх спроможність відстоювати громадську позицію щодо проведення порівняльних тестувань товарів та послуг, знаходити інформацію споживчого характеру, компетентність у сфері реалізації споживчих прав.

Слід відзначити роботу викладачів циклової комісії маркетингу і торгівлі – наукових керівників дослідницької роботи та координаторів проведення міжвузівської конференції, до участі у якій були запрошені: заступник міського голови Наталія Семко, голова асамблеї громадських організацій «Розвиток Приірпіння», радник міського голови з харчування дітей загальноосвітніх шкіл Юлія Кульчицька, голова ГО «Київський міськобласний центр захисту прав споживачів, якості та безпеки продукції Сергій Пономаренко, науковці та магістранти НУБіП України, адміністрація, викладачі і студенти.

Координатори проведення міжвузівської конференції щиро дякували гостям та учасникам конференції, які продемонстрували активну життєву позицію у популяризації споживчої культури та опікуються питаннями впровадження споживчих знань серед студентської молоді.

Світлана Березинець,

голова циклової комісія маркетингу і торгівлі ВП НУБІП України «Ірпінський економічний коледж»

    

Балансоутримувач – Управління освіти і науки Ірпінської міської ради частини нежитлових приміщень за адресою:

- м. Ірпінь, вул. З. Алієвої, 64 (18,6 м кв., Ірпінська СЗОШ І-ІІІ ступенів №12);

- м. Буча, вул. Кірова, 129 (75,2 м кв., міжшкільний навчально-виробничий комбінат);

∙ Балансоутримувач – КЗ «Ірпінська центральна міська лікарня» частина нежитлового приміщення за адресою:

- м. Ірпінь, вул. Садова, 38 - 10,6 м кв.;

∙ Балансоутримувач – відділ культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради частина нежитлового приміщення за адресою:

-   м. Ірпінь, вул. Шевченка, 3 (190,3 м кв., Центральна міська бібліотека);

∙ Балансоутримувач – КПП «Теплоенергопостач» частина труби котельні за адресою:

-   м. Ірпінь, вул. 9 Лінія (16 м кв.).

Учасникам конкурсу необхідно подати до конкурсної комісії такі документи:

  • заяву на участь у конкурсі за встановленою формою;
  • копії установчих документів учасника конкурсу;
  • копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, які залучаються до виконання оцінки;
  • копію кваліфікаційного свідоцтва оцінювача, виданого у встановленому законом порядку;
  • матеріали, в яких відображається досвід проведення незалежної оцінки;
  • пропозиції учасника конкурсу щодо термінів виконання робіт та оплати (подаються в окремому опечатаному конверті).

Умови конкурсу:

  • мінімальний термін виконання робіт;
  • мінімальна вартість послуг експерта щодо виконання незалежної оцінки.

Цінові пропозиції подавати на кожен об’єкт окремо.

Конкурсну документацію слід подавати не пізніше як за чотири робочі дні до дати проведення конкурсу (включно) за адресою: м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а, кімн. №48; тел. для довідок (04597) 67-005.

 Конкурс буде проведено у приміщенні виконавчого комітету Ірпінської міської ради 25 березня 2016 року.

Голова Київської обласної державної адміністрації Максим Мельничук провів робочу зустріч із делегацією інвестиційного фонду WELES. Сторони поспілкувалися щодо можливостей розширити інвестиційну діяльність фонду на території країни, зокрема у Київській області. Обговорили перспективи залучення нових капіталовкладень, можливі інвестиційні проекти та варіанти співпраці. Учать у зустрічі також взяли директор Департаменту економічного розвитку і торгівлі КОДА Ігор Самойлов і директор Департаменту капітального будівництва та інвестиційного розвитку КОДА Олег Міщенко.   

Німецький фонд нині успішно працює у Житомирській області. Наразі шукають можливості започаткування співпраці із підприємствами київського регіону. Розглядають фінансування проектів у різних галузях, однак пріоритетними називають проекти, пов’язані з технологіями енергоефективності, та сферу сільського господарства. В один проект готові інвестувати близько 10 млн. євро, в цілому ж загальний фінансовий фонд німецької компанії становить близько 200 млн. євро.

Представники фонду WELES зауважили, що готові інвестувати кошти у ті підприємства, чиє виробництво поки що не адаптоване до стандартів Європейського Союзу. Таким чином, у разі співпраці те чи інше київське підприємство отримає можливість оновити виробничі лінії задля випуску продукції, яка зможе вийти на європейський ринок збуту і буде конкурентоздатною.

 

Новини

Анонси

 

pay-oplata

 

pay-oplata

 

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт

 

munvarta

munvarta

Громадська рада

Молодіжна громадська радаПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій