Середа, 14 квітня 2021 |

Новини

Київська обласна державна адміністрація з метою реалізації проектів Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 року оголошує КОНКУРС БІЗНЕС-ПЛАНІВ та STARTUP КИЇВЩИНИ.

Даний конкурс має на меті вивчити потенціал бізнес-ідей на Київщині і допомогти реалізувати найбільш ефективні, цікаві та суспільно корисні з них.

У Вас є бізнес-проект чи цікава ідея щодо створення чи розвитку власного стартапу (Startup)подавайте її нам відповідно до обраної категорії (бізнесова, соціальна,творча).

  • Бізнесова категорія - маються на увазі всі ідеї, бізнес-плани що стосуються економічної діяльності, спрямовані на систематичне отримання прибутку від виробництва та/або продажу товарів, надання послуг. При цьому допускаються як нові ідеї, так і ідеї, спрямовані на розвиток вже функціонуючого бізнесу. До участі в цій категорії можуть подавати свої ідеї як суб'єкти, які вже ведуть бізнес на основі стартапу і хочуть його розширити, та ті хто хоче створити новий бізнес, маючи лише бізнес-план.
  • Соціальна категорія - маються на увазі всі ідеї, що стосуються новаторської діяльності, насамперед спрямованої на вирішення або пом'якшення соціальних проблем суспільства на умовах самоокупності та стійкості. Соціальний стартапне обов’язково має приносити матеріальну вигоду, бути довготривалим проектом, що принесе користь суспільству. Зокрема, це можуть бути проекти, що стосуються організації людей задля допомоги іншим людям/тваринам/екології, задля вирішення проблем суспільства, громад, міст, сіл, селищ.
  • Творча категорія - маються на увазі всі ідеї, що стосуються розвитку творчості, наприклад: видання книжок, відкриття картинних галерей, театрів, творчих просторів, курсів, створення архітектурних форм, постановки вистав, написання музики, видання альбомів, фотографій, ІТ. Всі ідеї в цій категорії мають передбачати створення проектів з творчою складовою.

Кожен Учасник може розміщувати необмежену кількість ідей в будь-якій з категорій (творча, бізнесова або соціальна).

Зареєструватися для участі можна на офіційному сайті Київської облдержадміністрації в розділі "Конкурси, акції".
А також обов'язково надіслатисвою ідеюна електронну пошту Департаменту економічного розвитку і торгівлі Київської облдержадміністрації Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. обов’язково з поміткою "КОНКУРС".

Телефон для довідок 286-81-23, 286-81-55

Заявки приймаються до 01 березня 2016 року. До участі у конкурсі приймаються як готові бізнес-проекти так і ідеї.

Після закінчення терміну подачі ідей будуть визначені переможці, які отримають можливість:

  • Реалізувати свій стартап в Київській області;
  • Знайти кошти різних джерел на впровадження проекту (європейських та американських донорів, представництв світових грантових фондів);
  • Отримати цілковиту підтримку,в межах своїх повноважень, Київської облдержадміністрації.

Вимоги:

  • проект має вирішувати конкретні проблеми області;
  • відповідати на актуальний суспільний запит;
  • конкурсні ідеї повинні бути інноваційними, але водночас реалістичними(новизна бізнес-ідеї, унікальність).
  • повинен містити дані про автора, контакти, опис ідеї, мета і завдання проекту; актуальність продукту чи/та послуги, позиціонування товару чи послуги на ринку, його відмінні риси, сума інвестицій на реалізацію даного проекту, та статті витрат, забезпечення конкурентоспроможності продукції та послуг, ціноутворення, рекламний бюджет тощо;
  • повинен бути викладений державною мовою та мати обсяг до 10 сторінок друкованого тексту формату А4.

У Вас є інноваційна ідея або вже готовий бізнес-проект - розкажіть про них нам! Усі заявки пройдуть ретельний відбір. А найперспективніші гарантовано отримають повну підтримку з боку Київської облдержадміністрації!

9 лютого відбулося засідання виконавчого комітету Ірпінської міської ради, яке провів перший заступник міського голови Дмитро Христюк.

У ході засідання розглянуто питання та прийнято рішення: про підсумки виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Ірпінь та селищ Ворзель, Гостомель, Коцюбинське за 2015 рік, про затвердження переліку видів робіт та об’єктів міста для відбування громадських робіт засудженими та порушниками, на яких накладено стягнення у вигляді громадських робіт, про затвердження Положення та складу комісії по призначенню оплати на пільгових умовах за харчування дітей із сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах тощо.

Також члени виконкому розглянули низку питань служби у справах дітей, відділу житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури.

Виконком працював конструктивно й плідно, загалом розглянуто близько сорока питань та прийнято відповідні рішення.

8 лютого відбулося засідання Громадської ради учасників АТО при Ірпінському міському голові. У порядку денному одне з головних питань було розподілення квартир між учасниками антитерористичної операції першої черги.

На засіданні виступив перший заступник міського голови Дмитро Христюк, який підкреслив, що міська влада зробить усе для того, щоб забезпечити житлом учасників АТО та членів їх сімей, виділити земельні ділянки.

Окремо Дмитро Вікторович зупинився на питанні щодо пільгового проїзду учасників АТО. Це питання наразі вирішується: невдовзі відбудеться зустріч з перевізникими, які працюють в Ірпінському регіоні, з метою відпрацювання механізмів безкоштовного проїзду у міському громадському транспорті для пільгових категорій та шляхів фінансування цих послуг.

Жеребкуванням учасники антитерористичної операції визначили номери квартир, які невдовзі отримають військовослужбовці-учасники АТО першої черги. Процедура відбувалася у відповідності до затвердженого порядку на отримання житла згідно з програмою Ірпінської міської ради. У жеребкуванні брали участь п’ятдесят учасників, серед них – представники семи родин загиблих учасників АТО та вісімнадцять учасників АТО, які отримають квартири на Єсеніна, інші 25 учасників АТО отримають свої квартири по вулиці Мінеральній.

Далі учасники АТО чи уповноважені члени їх родин укладуть договори на отримання цього житла.

Засідання відбувалося демократично, усі думки були почуті та, за можливістю, враховані у проведенні вищезазначеної процедури.

                     

7 лютого в спорткомплексі Ірпінської ДЮСШ відбулось урочисте відкриття ІХ традиційного Фестивалю волейболу Ірпінського регіону.

На відкриття заходу та ігри завітали: голова комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти України, суддя міжнародної категорії з волейболу, заслужений працівник освіти України Михайло Мельник; начальник Київського обласного відділення (філії) Комітету з фізичного виховання та спорту МОН України Анатолій Ільченко; голова Київської обласної організації фізкультурно-спортивного товариства «Спартак», заслужений працівник фізичної культури і спорту України Микола Жирний; депутати Ірпінської міської ради Василь Пікулик та Володимир Молчанов.

Учасників та численних вболівальників тепло привітав М.Мельник, який відзначив традиції розвитку дитячо-юнацького волейболу в Ірпінській ДЮСШ з 1965 року, а також вручив подяки Комітету з фізичного виховання та спорту тренерам школи – майстру спорту СРСР Людмилі Вдовіній та Сергію Вдовіну.

Після відкриття учасники розігрували солодкі призи та волейбольний м’яч в спортивних атракціонах.

Поряд з чоловіками волейбольні подачі виконували вихованці ДЮСШ, які вибороли майже всі призи, продемонструвавши вміння та технічну підготовку, адже це складний технічний прийом – виконати верхню пряму подачу в певну зону і попасти в приз, розташований там.

Цікаві та напружені виявились ігри чоловічих команд. У першій грі команда «Сапсан» поступилась команді м.Боярка з рахунком 3:0, а в другій грі випускники школи різних років - команда «Ліспроект» з рахунком 3:1 здолала гостей з м.Боярки.

У цей же час в спортивному залі Ірпінського економічного коледжу проводились ігри серед аматорів та ветеранів волейболу регіону.

Загалом у програмі Фестивалю були різноманітні змагання: турніри дитячих команд ДЮСШ; V обласні Спортивні ігри школярів; парковий волейбол «мікст»; відкритий Чемпіонат регіону серед чоловічих команд на кубок тренера Г.М.Славінського; матчеві зустрічі вихованців ДЮСШ з батьками та тренерами.

6-7 березня 2016 р. планується проведення ігор «Плей-офф», нагородження переможців та закриття Фестивалю волейболу.

Висловлюємо подяку депутату міської ради І.А. Вишнякову за підтримку в організації Фестивалю.

Директор ДЮСШ В.З. Тарасов

   

8 лютого о 02 год. 42 хв. до оперативно-рятувальної служби 36-ДПРЧ м. Ірпінь надійшло повідомлення про загорання приватного гаража по провулку Північний, 21 м. Ірпінь.

На місце виклику негайно було направлено відділення на АЦ-40 (433371) 63-Б 36-ї Державної пожежно-рятувальної частини м. Ірпінь в кількості 4 чоловік, АЦ-40 (5233Н2) 26801 35 –ДПРЧ м. Буча.

Вже за 11 хвилин вогнеборці прибули до місця виклику, та оперативно приборкали вогонь (локалізація о 03 год. 21хв.), а у 03 год. 38хв. Пожежу було вже повністю ліквідовано.

У результаті пожежі вогнем повністю знищений автомобіль ВАЗ 2106, покрівля гаража по всій площі та пошкоджено приміщення даної споруди на площі 12 м2.

Потерпілих та загиблих у наслідок пожежі немає. Попередня причина загорання та збитки наразі встановлюються.

Одним з нагальних питань реформування Збройних Сил України є перехід до комплектування посад рядового та сержантського складу військовослужбовцями, які проходять військову службу за контрактом. Загалом прибічники служби за контрактом найчастіше посилаються на світову тенденцію до професіоналізації армій. Нині повністю професійні армії мають понад п’ятдесят держав світу. Серед них – як високорозвинуті країни (Сполучені Штати Америки, Канада, Австралія, Японія, Великобританія тощо), так і ті, що мають досить низький економічний потенціал (Індія, Пакистан, Нігерія, Філіппіни).

На жаль, протягом останніх років в Україні відбувалися зниження показників щодо стану здоров’я, морально-ділових якостей юнаків, які підлягають призову на строкову військову службу та є основним контингентом для подальшого відбору на службу за контрактом.

Саме тому можна зрозуміти сподівання на швидке вирішення цих та інших армійських проблем за рахунок повного переходу на контрактну систему комплектування рядовим і сержантським складом, організації професійно-психологічного відбору кандидатів на службу за контрактом. Зокрема, перехід на контрактну систему комплектування повинен змінити на краще ситуацію з укомплектованістю військ, забезпечити чіткішу мотивацію військовослужбовців до сумлінного виконання своїх обов’язків. Це сприятиме підвищенню рівня професіоналізму армії, докорінно змінить характер служби і атмосферу армійського життя, зміцнить військову дисципліну, покращить взаємини серед військовослужбовців, морально-психологічний клімат у військових колективах і врешті-решт забезпечить престижність військової служби.

Важливими мотивами прийому на контрактну службу у Збройних Сил України є:

  1. Гарантоване робоче місце в умовах значного рівня безробіття в країні.

Високе, порівняно з цивільними професіями, грошове забезпечення, яке, до того ж, постійно підвищується. З 1.01.2016 року. грошове забезпечення військовослужбовцям підвищилося і становить від 7000 до 9000 грн. на місяць. Військовослужбовці, які проходять службу в зоні АТО, отримують грошове забезпечення в розмірі від 10300 до 11900 грн. на місяць.

  1. Крім щомісячного грошового забезпечення, виплачується щорічна матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань, матеріальна допомога на оздоровлення (при відбутті у відпустку), щорічна одноразова грошова винагорода за підсумками року.
  2. Безоплатне забезпечення речовим майном.
  3. Можливість особистого фізичного розвитку, ведення здорового способу життя. В армії виховується мужність, впевненість в собі, дійсно чоловічий характер.
  4. Перебування в морально здоровому військовому колективі при існуючих в цивільному оточенні проблемах з алкоголізмом, наркоманією, токсикоманією, СНІДом тощо.
  5. Можливість заочного навчання під час служби у цивільних навчальних закладах.
  6. Перспектива навчання у військових інститутах з отриманням офіцерського звання.
  7. Безкоштовне медичне забезпечення.
  8. Залишається діючою норма законодавства щодо 25%-оплати за користування житлово-комунальними послугами учасниками бойових дій.
  9. Більш ранній, у порівнянні з цивільним населенням, вихід на пенсію при значно вищому розмірі пенсій; при виході на пенсію з вислугою понад 25 років – довічна 50% знижка по оплаті житлово-комунальних послуг та інші пільги.
  10. Гарантована щорічна відпустка терміном від 30 діб.

Президентом України та Урядом України приймаються дієві заходи щодо підвищення рівня соціально-правового захисту військовослужбовців-контрактників.

На військову службу за контрактом для заміщення посад рядового та сержантського складу можуть зараховуватися громадяни України призовного віку, які мають рівень освіти не нижче базової загальної середньої і не проходили строкової військової служби, військовозобов’язані, які не мають військових звань офіцерського складу, з відповідною спеціальною підготовкою та жінки, віком від 18 до 40 років. Укладання контракту можливе на термін від 3 років.

Крім того, з громадянами віком від 18 до 60 років можливе укладання короткострокового контракту на проходження військової служби до закінчення особливого періоду або оголошення рішення про демобілізацію.

Для військовослужбовців строкової військової служби та військовослужбовців військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період, які вислужили під час дії особливого періоду не менше 11 місяців, осіб, звільнених з військової служби під час дії особливого періоду, які приймаються на військову службу за контрактом у період з моменту оголошення мобілізації до часу введення воєнного стану (настання воєнного часу) або оголошення рішення про демобілізацію, строк військової служби в календарному обчисленні встановлюється 6 місяців.

З питань прийому на військову службу за контрактом всі бажаючі можуть звернутись до Ірпінсько-Бучанського об’єднаного міського військового комісаріату за адресою: м. Ірпінь вул. Дем’яна Попова, 26. Контактний телефон для довідок – 57-3-56, моб. (063) 6086373.

Військовий комісар Ірпінсько-Бучанського ОМВК,

підполковник С.П. Кайдан

З огляду на статистику запитів на отримання публічної інформації, які надходять від громадян до органів ПФУ, вбачається, що під час написання запиту, у громадян виникає складність у розмежуванні інформації, яка є публічною, від інформації, яка до публічної не має відношення. Між тим, запит на інформацію і звернення є різними за багатьма ознаками.

Право на запит на інформацію і право на звернення регулюються двома законами: запит на інформацію регулюється Законом України «Про доступ до публічної інформації», право на звернення — Законом України «Про звернення громадян».

Статтею 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» передбачено, що цей Закон не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб’єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.

Що стосується запиту на інформацію, частина перша статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначає запит на інформацію як прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Доречним є нагадати, що згідно зі статтею 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічною інформацією є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації. Тобто, Закон України «Про доступ до публічної інформації» надає право доступу до вже існуючої інформації (документів) і не вимагає створення у відповідь на запит нової інформації (зокрема, шляхом проведення аналітичної роботи). Інші вимоги або прохання (визнати чи підтвердити юридичний статус, поновити порушене право, притягти порушника до відповідальності тощо) повинні розглядатися в межах Закону України «Про звернення громадян», бо внаслідок їх розгляду при наданні відповіді на звернення може створюватися нова інформація.

В той самий час звернення громадян є протилежними за своєю сутністю. Частина перша статті 3 Закону України «Про звернення громадян» визначає, що зверненнями громадян є викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги. Тобто, термін «звернення громадян» охоплює широке коло правовідносин — від реалізації особистих прав, надання пропозицій стосовно діяльності органів державної влади до оскарження неправомірних дій посадових осіб.

Відмінність подання запиту на інформацію від звернення громадян полягає також у тому, що вони обмежені наявністю певних реквізитів. Так, відповідно до статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача. Письмовий запит подається в довільній формі. Запит на інформацію має містити: ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є; загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

В той самий час, статтею 5 Закону України «Про звернення громадян» передбачені інші вимоги до оформлення звернень. Так, звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

Крім того, різниця полягає також у строках для надання відповіді на запит або звернення. Що стосується надання відповіді на запит на інформацію, то статтею 20 Закону України «Про доступ до публічної і інформації» зазначено, що розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

Поряд з цим, статтею 20 Закону України «Про звернення громадян» передбачено, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

Відповідно до частини 3 статті 7 Закону України «Про звернення громадян» якщо питання, порушені в одержаному органом державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об’єднаннями громадян або посадовими особами зверненні, не входять до їх повноважень, воно в термін не більше п’яти днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення органом чи посадовою особою, воно в той же термін повертається громадянину з відповідними роз’ясненнями.

4 лютого у ході позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, яке провів перший заступник міського голови Дмитро Христюк, було прийнято рішення відновити з 8 лютого навчально-виховний процес у загальноосвітніх закладах міста Ірпеня та селищах Ворзель, Гостомель, Коцюбинське.

Про стан захворюваності на грип та ГРВІ серед населення міста Ірпеня поінформувала присутніх начальник Ірпінського міжрайонного управління Головного управління Держсанепідемслужби у Київській області Галина Савчук.

За 5-й тиждень епідемічного сезону з 28 січня по 4 лютого нинішнього року в місті та селищах зареєстровано 1252 випадків захворювання на грип та гострі респіраторні вірусні інфекції, що на 19,8 % (310) менше, ніж за минулий тиждень.

«Госпіталізовано за тиждень 20 осіб, з них 10 дітей до 18 років, – зазначила начальник управління. – Показник захворюваності на грип та ГРВІ (сумарно) серед населення регіону складає 136,3 на 10 тисяч населення, що не перевищує епідемічний поріг».

Фахівцями Ірпінського міжрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Київській області та управління освіти та науки надалі продовжується моніторинг за рівнем захворюваності населення на гострі респіраторні вірусні інфекції та контроль за організацією та проведенням комплексу протиепідемічних заходів.

Епідемічна ситуація в м.Ірпінь та селищах Коцюбинське, Ворзель, Гостомель характеризується зниженням рівня захворюваності на гострі респіраторні вірусні інфекції.

За звітний 5-й тиждень епідемічного сезону 2015 – 2016 років з 28.01.2016 р. по 04.02.2016 року р. в м.Ірпінь та селищах зареєстровано випадків захворювання на грип та гострі респіраторні вірусні інфекції (сумарно) 1252 особи, що на 19,8 % (310) менше, ніж за минулий тиждень.

Серед захворілих кількість дітей до 18 років складає 513 або 40,9 %. При розподілі по віковим групам, кількість дітей віком від 0 до 4-х років – 220 (17,5% від загальної кількості захворілих) та віком від 5 до 14 років – 250 (19,9% від загальної кількості захворілих).

Госпіталізовано за тиждень 20 осіб, з них 10 дітей до 18 років (50%). Летальних випадків серед хворих на грип та ГРВІ не зареєстровано.

Показник захворюваності на грип та ГРВІ (сумарно) серед населення регіону складає 136,3 на 10 тисяч населення, що не перевищує епідемічний поріг (за розрахунками епідемічний поріг регіону 136,7).

Сьогодні Президент України Петро Порошенко представив активу Київської області нового голову Київської обласної державної адміністрації Максима Мельничука.

«Мною було прийнято рішення про призначення головою Київської обласної адміністрації Максима Мельничука. Дуже важливо, що все його життя пов’язане зі столичною областю. Він молодий академік, доктор наук, талановитий вчений. Заслужено став віце-президентом Академії аграрних наук, де відповідав за координацію інвестиційних та інноваційних проектів по всій Україні», - резюмував Президент представляючи нового голову обласної адміністрації.   

Нагадаємо, підставою для цього стала заява колишнього голови Київської ОДА Володимира Шандри звільнити його за власним бажанням із займаної посади.   

Президент України Петро Порошенко також подякував Володимиру Шандрі за роботу на посаді очільника Київщини у непростий для країни час та повідомив про подальшу його роботу в якості Радника Президента. Глава держави відзначив, що екс-голові Київської ОДА не лише вдалося втримати ситуацію у регіоні, але й досягти розвитку соціально-економічних показників, згідно яких Київська область є одним із лідерів в Україні.

Новопризначений голова Київської облдержадміністрації, виступаючи перед запрошеними у залі гостями, пообіцяв виправдати довіру Президента України на новій посаді та докласти максимальних зусиль для того, щоб столична область інноваційно розвивалася та стала прикладом для інших регіонів держави.    

«Нова посада вимагає від мене віддачі на новому місці роботи. Буду виконувати і ділитися здобутими навичками та вміннями, щоб Київська область стала пілотною, інноваційною, новітньою. Переконаний, ми будемо давати приклад всій Україні», - зазначив Максим Мельничук.

Також очільник Київщини висловив сподівання на плідну тісну співпрацювали облдержадміністрації з Київською обласною радою.

   

 

Новини

Анонси

pay-oplata

 

pay-oplata

 

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт

 

munvarta

munvarta

Громадська рада

Молодіжна громадська радаПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій