Вівторок, 7 липня 2020 |

Новини

За дорученням Держземагентства України щодо забезпечення підвищення соціальних стандартів для військовослужбовців, які виконують завдання по здійсненню антитерористичної операції, фахівцями землевпорядної служби Київщини на сьогодні прийнято 4 198 заяв від учасників АТО або членів родин загиблих воїнів про надання їм земельних ділянок.

Зокрема, опрацьовано і видано 3 078 наказів про надання дозволів на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок на загальну площу 928,75 га. З них: для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд – 70 на площу 11,45 га, для ведення садівництва – 2 809 на площу 621,37 га, для особистого селянського господарства – 199 на площу 295,93 га. Наразі в області 204 учасників АТО вже отримали у власність земельні ділянки загальною площею 58,23 гектарів, в тому числі: для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд – 4 на площу 0,28 га, для ведення садівництва – 177 на площу 20,14 га, для особистого селянського господарства – 23 на площу 37,81 га.

У поточному році фахівцями землевпорядної служби області прийнято 2 880 заяв від учасників АТО або членів родин загиблих воїнів про надання їм земельних ділянок. Видано 2 216 наказів про надання дозволів на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок на загальну площу 746,08 га. 202 учасники АТО отримали у власність земельні ділянки загальною площею 58,01 гектарів.

За дорученням керівника Головного управління Держгеокадастру у Київській області Анатолія Шумського в обласному управлінні саме для прийому документів і якісного надання адмінпослуг учасникам АТО відведено окрему кімнату. Разом із фахівцями управління при прийомі документів буде і представник військовослужбовців-учасників АТО, який у разі необхідності перевірятиме достовірність поданих документів військовослужбовцями.

 

Джерело: http://www.kyiv-obl.gov.ua

Протягом останнього часу ситуація із забезпеченням житлом військовослужбовців досягла небувалого критичного стану у зв’язку з обмеженим фінансуванням з Державного бюджету. Враховуючи гостроту даного, Міністерством оборони України розроблена та впроваджується програма забезпечення житла для військовослужбовців Збройних сил України та членів їх родин.

Так, Міністерство оборони України оголосило про проведення 30 липня 2015 року конкурсу щодо закупівлі квартир на вторинному ринку (готове житло) для забезпечення житлом військовослужбовців Збройних Сил України та членів їх сімей. Закупівля квартир здійснюватиметься при умові 100%готовності до заселення з підключенням мереж за постійною схемою.

Після проведення конкурсу 42 військовослужбовці з Київської області вже в цьому році отримають квартири.

Закупівля квартир здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.02.2011 №147 за рахунок бюджетних коштів, із врахуванням показників опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України (станом на 01.04.2015) затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 06.05.2015 №96. Інформація та документація щодо конкурсу оприлюднена на офіційному веб-сайті Міноборони www.mil.gov.ua в розділі «Державні закупівлі» (підрозділ «Конкурсна комісія з відбору пропозицій щодо закупівлі квартир»).

Зокрема, на квартирному обліку у Київській області перебуває на даний час більше 3 тисяч осіб. Тож за рахунок наявних фінансових ресурсів на 2015 рік частина потребуючих таки отримає житло.

Сьогодні в Ірпені, в рамках благоустрою міста, триває прокладання тротуарних доріжок.

Будівельники працюють на вулиці Соборній, від вулиці Мечникова до вулиці Надсонова, Стельмаха, Новооскольській, від Полтавської до 9-ї Лінії, Центральній, Михайлівській, Воїнів-Інтернаціоналістів, Котляревського, від вулиці Ленінградської (підземного переходу) до 2-ї Лінії.

Узбіччя і дороги облаштовуються практично: для зручної зупинки та висадки пасажирів легкових автомобілів. На спеціалізований тротуарній смузі пішоходи можуть почувати себе безпечно.

За словами начальника КП «Ірпіньжитлоінвестбуд» Євгена Хармишева, невдовзі буде прокладена тротуарна доріжка від Гостомельського шосе до 10-ї Лінії.

У тротуарній частині вулиці передбачено і велосипедні доріжки. Кількість прихильників двоколісного транспорту в Ірпені щороку зростає.

Наразі, будівельні роботи закінчились по вулиці Полтавській

22 липня 2015 року відбулася позачергова сесія Ірпінської міської ради, яку провів Ірпінський міський голова Володимир Карплюк. У роботі сесії брали участь: 23 депутати міськради, депутати Київської обласної ради Наталія Семко та Леонід Танцюра, керівники відділів та управлінь міськвиконкому, представники місцевих ЗМІ, громадськість міста.

У порядку денному було розглянуто два питання: про затвердження Стратегічного плану розвитку Ірпінського регіону на період до 2020 року, про затвердження Переліку об'єктів культурної спадщини в місті Ірпені.

«Ірпінь може розвиватися в багатьох напрямках, - підкреслив міський голова Володимир Карплюк. – Те, що в нас серйозна будівельна індустрія – не зовсім правильно, ця справа не вічна. Ми зобов’язані думати й шукати джерела доходу, зобов’язані думати про те, що сприятиме доходу для розвитку територіальної громади».

Очільник міста поділився планами щодо створення інвестиційного відділу у міськвиконкомі, який буде займатися інвестиційними проектами й залучатиме європейські кошти.

Також В.Карплюк розповів про те, що на сьогоднішній день А.В.Попсуй працює з фондом НЕФКО й уже є попередня домовленість про співпрацю у проекті з залученням 4 мільйонів євро в межах програми для реалізації проекту очисних споруд в місті Ірпені.

«На жаль, в реалізації таких проектів повинно бути багато документів, пов’язаних з розвитком міста, - зауважив Володимир Андрійович. – Ми рухаємося в тому напрямку, щоб вони були. Одним з таких документів є Стратегічний план економічного розвитку Ірпінського регіону».

Стратегічний план, винесений на розгляд сесії, складається з 8 пунктів і охоплює різні сфери життя міста. По кожному з цих напрямків відбувалися круглі столи, засідання комітету, консультації з фахівцями – було взято до уваги низку пропозицій щодо бачення розвитку міста. За словами очільника міста, документ народився в рамках пропозицій і жвавих обговорень.

Також міський голова сказав про те, що Стратегічний план буде надруковано тисячним тиражем і будь-хто може взяти примірник у стінах міськради. Останні сторінки видання будуть чистими для того, щоб громадяни мали змогу дописати свої пропозицій до плану й у зворотному режимі їх подати на розгляд міськради. «Створимо у стінах міськвиконкому скриньку для пропозицій до Стратегічного плану, - наголосив Володимир Карплюк. – Нічого нам з вами як територіальній громаді, як міській раді не заважає прийняти доповнений план економічного розвитку з пропозиціями уже безпосередньо від широкої громадськості, і не тільки фахівців».

Про використану методологію, етапи й принципи роботи над Стратегічним планом економічного розвитку Ірпінського регіону на період до 2020 року доповіла начальник відділу економіки Світлана Демченко.

«Місто Ірпінь – це місто здоров’я, супутник Києва, багатий на історичну, культурну спадщину, рекреаційні зони та місця відпочинку, регіон з інноваційною освітою, якісними лікуванням та здоровим способом життя, місто екологічно дружнього бізнесу, привабливе для інвестицій та розвитку туризму, відкрите та безпечне місто з активною громадою і привабливе для молодих сімей», – такою є місія міста за Стратегічним планом.

Стратегічне бачення міста Ірпінь – це місто здоров’я та інноваційного розвитку, безпечне, енергоефективне, комфортне місто з розвинутим бізнесом, привабливим інвестиційним кліматом та якісною інфраструктурою, місто активних молодих людей із комфортними умовами проживання, відпочинку та дозвілля.

Місто розвиватиметься за чотирма напрямками: здорове суспільство; розвиток екологічно дружнього бізнесу; безпечне, комфортне та енергоефективне місто; місто – екополіс туризму, відпочинку та розваг.

Після жвавого обговорення питання депутати одноголосно схвалили проект Стратегічного плану економічного розвитку Ірпінського регіону на період до 2020 року.

Уже до 1 вересня будуть розроблені проектні листки. Далі Стратегія передбачає впровадження та розробку системи моніторингу, критеріїв оцінки. Після цього буде (за потреби) ще раз перегляд проекту Стратегічного плану.

Наступним рішенням позачергової сесії міської ради було затвердження переліку об’єктів культурної спадщини в Ірпені. Даний перелік є робочим, він буде доповнюватися. «На теренах регіону активну діяльність вели відомі митці. У нашому регіоні розташовані Будинок творчості письменників, Будинок композиторів, багато творчих особистостей оселялося в Ірпені на тривалий час, – зазначив міський голова Володимир Карплюк. – Усі ці об’єкти мають стати культурною спадщиною міста і приносити користь громаді в рамках розвитку туризму».

Міський голова дав доручення начальнику відділу культури, національностей та релігій Євгенії Антонюк доопрацювати перелік об’єктів культурної спадщини міста, належним чином їх облікувати з метою подальшого виділення коштів на їх утримання та при потребі – відновлення.

Депутати схвально прийняли і друге рішення.

Фото - В.Шилов

         

Як відомо, Міністерство юстиції в рамках реформування системи державної реєстрації вже запровадило низку нововведень, що вже встигли себе виправдати.Але на цьому реформування системи не закінчується.

Так, Міністерство юстиції, з метою покращення умов отримання фізичними особами-підприємцями та юрособами адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень 07 липня 2015 року прийняло наказ №1159/5 «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо попередньої подачі заяв».

Проектом передбачена можливість подачі в Київській та Одеській областях заяв про реєстрацію прав на нерухоме майно в електронній формі. Переваги від запровадження даного проекту отримують, насамперед, представники агробізнесу та забудовники.Якщо раніше даним категоріям заявників, з урахуванням усіх складнощів бюрократичних процедур, доводилося реєструвати права місяцями, то з моменту старту проекту цей час скоротиться до мінімуму

Процедура попередньої подачі заяв зводиться до того, що дані заявники, уклавши договір з державним підприємством «Інформ’юст» Міністерства юстиції України, і отримавши електронний цифровий підпис, зможуть подавати заяви на реєстрацію прав в електронному вигляді, не виходячи зі свого офісу або будинку.

Які ж переваги надасть це нововведення:

  • Мінімізує контакт заявника із чиновником, а відтак знижує ризик корупційного зв’язку; 
  • Надасть можливість подання заяв у необмеженій кількості без черги у зручний для заявника час;     
  • Наступний візит до органу державної реєстрації для отримання карток прийому заяви відбувається на заздалегідь зазначену дату і час та займає для заявника біля 30 хвилин, замість кількох днів раніше.

Слід зазначити, що опосередковано вигоду від запровадження цих змін отримують і пересічні громадяни:

  • Оскільки для осіб, на яких поширюється дія зазначеного наказу Мін’юсту, відпадає потреба подавати документи через загальну чергу, це значно розвантажить її й зменшить час очікування в черзі для громадян.
  • Також у зв’язку з електронної подачею документів, за результатом якої в Державному реєстрі прав будуть сформовані відповідні системні папки з документами від забудовників багатоквартирних будинків, угромадянзникне необхідність зайвих звернень до таких забудовників та пришвидшить процес розгляду документів.

Нагадуємо, що відповідно до постанови Кабміну України № 137 від 18 березня 2015 року «Про Деякі питання спрощення порядку надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» рішення державного реєстратора, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, свідоцтво про право власності на нерухоме майно, отримані в електронній та паперовій формі за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, мають однакову юридичну силу.

У зв’язку з великим розходом питної води головний водозабір по вулиці Чехова у місті Ірпені 23-24 липня 2015 року буде зупинено з 09-30 до 11-30 та з 13-00 до 16-00.

З аналогічної причини подачу питної води буде зупинено 25-26 липня 2015 року з 10:00 до 11:30 та з13:00 до 16:00.

Як повідомляє КП «Ірпіньводоканал», води в резервуарах немає у зв'язку зі збільшенням об'єму споживання води в літній період (11 тис. м3 / доба).

22 липня Ірпінський міський голова Володимир Карплюк провів особистий прийом громадян, на який прийшли понад півсотні громадян.

Більшість питань, що були порушені ірпінцями, стосувалися виділення землі, а також влаштування дошкільнят у дитячі садочки, на що міський голова порадив батькам пройти on-line-реєстрацію, вибравши вільний садочок та заповнивши відповідну форму, задля вступу дитини у дошкільний навчальний заклад. Щодо питання землі, очільник міста вкотре запевнив, що як тільки буде погоджена межа міста: приєднання кількох гектарів землі до Ірпеня, одразу надаватимуться земельні ділянки потребуючим, а в першу чергу – учасникам антитерористичної операції та їх сім’ям.

У рамках особистого прийому, до міського голови звернувся мешканець Ірпеня, якого цікавило, чи з’являться у місті тролейбуси і басейн. «Аби не вводити людей в оману, запевняю – тролейбуси в Ірпені почнуть працювати ще не скоро, – розповів заявнику Володимир Карплюк. – А басейн плануємо відкрити у наступному навчальному році». Також міський голова зазначив, що до листопада поточного року, будуть установлені 82 камери спостереження по місту.

Окрім проблемних питань, з якими мешканці приходять на прийом, було й багато людей, які просто щиро дякували за проведення реформ в усіх сферах життєдіяльності міста.

За результатами прийому відповідним управлінням та відділам була надана низка доручень щодо детального вивчення і подальшого вирішення усіх порушених питань.

20 липня відбулася нарада з керівниками комунальних підприємств з питань забезпечення життєдіяльності міста та селищ. Комунальники розглянули низку питань, зокрема: робота комунальних підприємств з населенням в умовах підвищення тарифів, питання благоустрою міста тощо.

Основна увага приверталася до виконання доручень представниками комунальних служб. Зокрема, щодо висновків по тарифах за комунальні послуги, просування робіт щодо проведення ремонтів комунальних об’єктів в рамках підготовки до роботи в осінньо-зимовий період.

Підбиваючи підсумки наради, перший заступник міського голови Микола Головкевич наголосив на тому, що всі доручення повинні виконуватися у визначені терміни та якісно.

Держенергоефективності відшкодував за державною програмою частину суми кредиту взятого населенням у травні місяці на заміну газових котлів та енергоефективні матеріали. З держаного бюджету на поточні рахунки Ощадбанку та Укргазбанку для компенсації витрат позичальників було направлено 2,5 млн. гривень.

"Це вже другий транш коштів здійснений для відшкодування суми кредитів за державною програмою в цьому році. Цільовий характер коштів на програму передбачає гарантовану підтримку населення у 2015 році в достатньому обсязі для усіх бажаючих. Тому кожен хто долучається до Урядової програми з енергозбереження може бути впевнений, що отримає компенсацію", - наголосив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук.

Нагадаємо, що у 2015 році на реалізацію програми державної підтримки населення до впровадження енергоефективних заходів виділено 344 млн гривень.

Так, за словами Голови Держенергоефективності Сергія Савчука, більше 10 тисяч родин скористалися державною програмою з енергозбереження.

«З моменту відновлення виплат відшкодування динаміка попиту на державну програму стрімко зросла. Це пояснюється тим, що люди нам повірили. Вони повірили в те, що держава виконує свої зобов’язання. Переконаний, що всі ті родини, які довірилися нам та скористалися нашими програмами вже цього опалювального сезону відчують позитивний ефект. А їхні платіжки за комунальні послуги будуть істотно відрізнятися від тих платежів, які отримують всі ті, хто не впровадив заходи з енергозбереження», - підкреслив Голова Держенергоефективності.

За його словами, після відновлення програми відшкодування за останній тиждень банки видали кредитів на впровадження енергоефективних заходів на суму 26 млн гривень (з 13.07 по 20.07.2015).

Крім того, для надання роз'яснень щодо того як скористатися програмою з енергозбереження та на які енергоефективні матеріали та обладнання надається компенсація від держави в Агентстві створено контактний центр, де кожен хто зателефонує отримає консультацію. Громадяни можуть телефонувати, ставити запитання та отримати консультацію. Номер телефону контактного центру: (044) 296-71-60.

Джерело: http://www.kyiv-obl.gov.ua

20 липня відбулася нарада з керівниками комунальних підприємств з питань забезпечення життєдіяльності міста та селищ. Серед питань порядку денного, які розглянули комунальники, було питання благоустрою міста.

Протягом минулого тижня фахівці комунального підприємства УЖКГ «Ірпінь» очищали центральну вулицю міста – Соборну – від піску і бруду, який збирається біля бордюрів.

Як повідомив заступник керівника КП УЖКГ «Ірпінь» Микола Шкуренко, роботи з очищення країв доріг міста від піску тривають. На цьому тижні машина (підмітально-прибиральний комплекс) «Бродвей» працюватиме по вулиці Северинівська. Для забезпечення безпеки руху транспорту роботи ведуться в нічний час доби. Водіїв просять дотримуватися швидкісного режиму.

Новини

Анонси

 

pay-oplata

pay-oplata

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

«Асоціація міст України»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник