Понеділок, 8 серпня 2022 |

Новини

25 липня 2017 р. в міській раді м. Ірпінь відбулися публічні слухання. Тема зустрічі – екологічність виробництва компанії Ecosoft у м. Ірпінь. У слуханнях взяли участь  мешканці м. Ірпінь, представники органів місцевого самоврядування та  співробітники компанії Ecosoft.    

Нагадуємо, що у 2016 р. компанія Ecosoft здійснила розширення виробничих потужностей заводу в м. Ірпінь. У зв’язку з цим, компанія провела інвентаризацію викидів заводу, та, відповідно до Законів України «Про охорону атмосферного повітря» та «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», а також Постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2002 р. № 302, оформила у відповідних органах державної влади заявку на отримання обов’язкового документу – дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. 

Згідно з процедурою отримання дозволу, компанія опублікувала інформацію про власний намір на сторінках газети «Ірпінський вісник». Публікація викликала схвилювання місцевих жителів: чи не вплине розширення виробництва на екологічний стан міста?

У результаті занепокоєння громадськості був організований збір підписів для петиції, яка мала призупинити процес отримання дозволу компанією Ecosoft. Згодом петиція зібрала понад 300 голосів – саме така кількість є мінімально необхідною для розгляду питання на сесії міської ради. На цих засадах виконавчий комітет Ірпінської міської ради призначив дату публічних слухань відносно даного питання.

Упродовж слухань 25 липня 2017 р. компанія Ecosoft надала жителям міста, представникам влади та ЗМІ результати комплексного обстеження виробництва Ecosoft щодо викидів шкідливих речовин, яке було виконано незалежною компанією – ТОВ «НВО «Екоальянс».

Так, обстеження показало, поміж іншим, що:

  • Викиди СО2 від виробництва Ecosoft в атмосферу складають близько 69 т/рік. Для порівняння, такий самий обсяг СО2 викидають 50 автомобілів на рік, та видихають із легень у процесі дихання 1 725 осіб на рік (чисельність населення м. Ірпінь складає понад 50 тис. чоловік).
  • Газ СО2 складає 95,43% від усіх викидів підприємства, який виділяється в процесі  отримання теплової енергії з метою опалення офісних будівель поруч із виробництвом.
  • Показники викидів усіх інших шкідливих речовин залишаються на рівні, значно меншому від допустимих норм.
  • Зокрема, учасників зустрічі цікавив обсяг викидів ртуті. Допустима відповідно до Закону України концентрація ртуті та її сполук не може перевищувати 0,0003 мг/м3. У повітрі біля найближчого до виробництва житлового будинку за адресою вул. Натана Рибака, 6А, ртуть не виявлена. Обсяг ртуті, вказаний в обстеженні як валовий викид (0,0000001101 т/рік – що також є майже у три тисячі разів менше допустимої норми) – це розрахункове значення, досяжне лише за умови, якщо у котельню буде надходити природний газ із вмістом ртуті, що, звичайно, само по собі малоймовірно.  

У результаті зустрічі сторони дійшли згоди, що виробництво компанії Ecosoft відповідає вимогам природоохоронного та санітарного законодавства України. Далі за процедурою виконавчий комітет Ірпінської міської ради надішле протокол публічних обговорень до Департаменту екології та природних ресурсів Київської ОДА, який і прийматиме остаточне рішення щодо видачі компанії Ecosoft дозволу на викиди забруднюючих речовин  у атмосферне повітря.

Коментарі учасників

Марина Тимченкова, незалежний еколог ТОВ «НВО «Екоальянс»:

– Упродовж кількох тижнів ми проводили комплексну інвентаризацію виробництва Ecosoft щодо викидів шкідливих речовин – азоту, метану, сірки, кислот та багатьох інших (див. документ 1 у додатку). Ми також вивчали якість повітря навкруги найближчих до виробництва житлових будинків, зокрема, за адресою вул. Натана Рибака, 6А. Всі без виключення показники є значно нижчі за допустимі значення. Близько 95,43% викидів підприємства складає діоксид вуглецю CO2 – це абсолютно безпечний газ, без кольору і запаху, що є природною складовою атмосфери,  який утворюється під час спалювання природного газу в енергетичних установках з метою вироблення теплової енергії.

Микола Ковальчук, голдова громадської ради, еколог та еко-інспектор м. Ірпінь:

– Шкода від спалювання листя навіть одного звичайного домогосподарства є для міста набагато більшою, ніж від викидів заводу Ecosoft за рік. Я б також рекомендував обмежити рух автотранспорту в житлових зонах, оскільки забруднень від автотранспорту значно більше, ніж від місцевих підприємств.

Павло Мусієнко, представник відділу інвестицій та соціально-економічного розвитку Ірпінської міської ради:

– У 2016 році компанія Ecosoft перерахувала близько 43,2 млн. грн. податків у державний бюджет України. Завдяки коштам, які отримав Ірпінський міський бюджет, нині здійснюється модернізація застарілих котельних установок у м. Ірпінь, що дозволить скоротити викиди шкідливих речовин від установок в атмосферу міста у 8 разів. 

Юрій Чечайлюк, операційний директор компанії Ecosoft:

  • Вже понад 26 років компанія Ecosoft упроваджує на українському ринку найкращі світові та європейські стандарти бізнесу очищення води. Насамперед я маю на увазі якість продуктів, охорону навколишнього середовища, збереження природних ресурсів (т.з. ощадливе виробництво), турботу про співробітників та поважне ставлення до партнерів. Саме тому наші продукти обирають мільйони споживачів в усьому світі. Наші цінності дуже важливі для нас, та ми й надалі будемо здійснювати гарантовано безпечну для громади та вигідну для державного та міського бюджету діяльність з виробництва фільтрів та систем для очистки води.

Щодо наміру ТОВ "НВО "ЕКОСОФТ" отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмасферне повітря стаціонарними джерелами

Додаток 1

Додаток 2

Довідка

Компанія Ecosoft – найбільший виробник обладнання для очищення води у Східній Європі. Була створена у 1991 році в м. Київ. Має повний цикл виробництва – від ідеї продукту до його продажу та технічної підтримки. Одна з лише п’яти компаній у світі, яка пропонує весь асортимент фільтрів для очищення води: від глечиків до складних систем зворотного осмосу. Має 28 патентів на винаходи та корисні моделі. Виконала близько 300 високотехнологічних проектів для водопідготовки у хімічній, харчовій, фармацевтичній, енергетичній та інших галузях промисловості. Експортує продукти у понад 50 країн світу, у тому числі до США, Канади, Європейського Союзу та СНД. 

Детальніше за посиланням: http://ecosoft.com

На спортивних майданчиках Ірпінської дитячо-юнацької спортивної школи пройшов другий день майстер-класів, організованих голландською фундацією «Тulsun».

Захід зібрав багато юних спортсменів не тільки з Ірпеня, а й з Борисполя, Немішаєвого, Бородянки та Вишгорода, які стали однією, єдиною волейбольною сім’єю.

Юні ірпінські спортсмени мали можливість взяти участь у майстер-класі, погравши у волейбол з досвідченими дівчатами зі збірної Голландії.

Майстер-класи триватимуть і завтра. Початок о 10:00.

2017 рік в Ірпені оголошено Роком освіти. У лютому 2017-го на сесії Ірпінської міської ради було прийнято рішення про створення Ірпінського ліцею інноваційних технологій.

Нагадаємо, що Ірпінський ліцей інноваційних технологій – це надсучасний навчальний заклад з професійними лабораторіями (робототехніка, хімія, фізика, математика, комп’ютерні науки, астрономія, біологія і т.д.), з інноваційною командою викладачів, які проходять закордонні стажування та унікальною методикою викладання STEM дисциплін від професора Оксфордського університету.

Нещодавно закінчилося тестування для вступу до ІЛІТ, за результатами якого до навчального закладу зараховано 120 учнів-ліцеїстів. Вітаємо учнів, які пройшли тестування та їх батьків. За посиланням нижче можна ознайомитись зі списком учнів, які будуть зараховані до ліцею на бюджет та на загальних умовах: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1lTv0qbUgAMVw_vgTcNAPqUv4R4TUFPA15fHvtzstx3E/edit#gid=0.

Наступними кроками для вступу в Ірпінський ліцей інноваційних технологій є

1) Взяти довідку про зарахування до ІЛІТ. З 1-13 серпня 2017 року – в каб. № 1 управління освіти і науки (вул.Шевченка, 3). Управління працює з 8:00 до 17:00.

2) З довідкою звернутися в школу та забрати пакет документів (особова справа, медична картка).

3) Принести пакет документів в управління освіти і науки(каб.№1) та підписати контракт.

4) Прийти на батьківські збори 21 серпня 2017 року (час буде повідомлено ближче до дати).

5) 1 вересня 2017 розпочинається навчання.

Вступна кампанія до ІЛІТ наразі ще триває.

З додаткових питань можна зателефонувати за номерами: 096-560-47-99, 068-145-30-30.

У ході тридцять шостої сесії Ірпінської міської ради було ухвалено рішення про затвердження програми забезпечення оновлення містобудівної документації (Генерального плану м. Ірпінь, Київської області) на 2017-2018 р. та про оновлення Генерального плану міста Ірпінь Київської області.

З моменту прийняття даного рішення в Ірпені стартувала процедура оновлення Генерального плану міста, який був затверджений ще у 2012 році.

Найближчим часом в Ірпені проведуть топографічну фотозйомку. На цьому етапі працюватимуть над оновленням генплану фахівці Державного науково-дослідницького інституту проектування міст «Дніпромісто».

Варто зазначити, що ця установа працювала і над чинним Генеральним планом м.Ірпінь.

Детальніше про це – у прямій мові начальника відділу містобудування та архітектури Михайла Сапона.

Ірпінській музичній школі офіційно присвоєно ім’я Михайла Івановича Вериківського. Про це розповів Ірпінський міський голова Володимир Карплюк.

«Ірпінь завжди притягував таланти: письменницькі, художні, музичні. Не всі знають, що саме тут свого часу жив і творив видатний український композитор, диригент і педагог Михайло Вериківський», - підкреслив очільник міста.

Варто зазначити, що в Ірпені сім’я Вериківських оселилася в 1936 році. На вулиці Піонерській, а зараз – Вериківського, придбали будинок. Садиба і досі належить родині композитора. Саме в Ірпені Михайло Іванович написав свою легендарну оперу «Наймичка», працював над музикою до кінофільму «Назар Стодоля», створив оперу «Сотник», обробив для хору пісні «Світе ясний», «Думи мої» тощо.

«Приємно, що родина композитора досі не забуває про Ірпінь. Вериківські відвідували вечір пам’яті Михайла Івановича у музичній школі і презентували чудовий барельєф композитора. З 1 вересня він прикрасить фойє школи, – сказав Ірпінський міський голова. – Приклад знаменитого земляка має стати для юних музикантів ще більшим стимулом до праці, навчання, нових звершень і перемог».

27 липня було презентовано Аналітичну записку «Розвиток малого та середнього бізнесу демобілізованими учасниками бойових дій в зоні АТО: проблеми та шляхи їх вирішення в Приірпінні» у залі засідань Ірпінської міської ради.

Дослідження підготували експерти ГО «Ірпінська міська спілка ветеранів та інвалідів АТО», громадська спілка «Ірпінська агенція розвитку» та ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана» за фінансової підтримки Програми USAID «Лідерство в економічному врядуванні» (USAID ЛЕВ).

За словами членів громадської спілки «Ірпінська агенція розвитку», приємним висновком став факт, що учасники соціологічного опитування вважають місто Ірпінь на значну кількість відсотків привабливішим для розвитку малого та середнього бізнесу, ніж всю Україну.

Аналітична записка доступна ТУТ.

З 1 серпня перелік препаратів, що входять до урядової програми «Доступні ліки»,  збільшиться до 199 (раніше до програми були включені 157 препаратів). Це препарати від серцево-судинних захворювань, діабету ІІ типу та бронхіальної астми, які застосовуються для амбулаторного лікування хронічних захворювань. Їх можна отримати в аптеці за рецептом лікаря безкоштовно або з незначною доплатою.

В оновленому переліку стало більше на 33 препарати від серцево-судинних захворювань, на 5 – від діабету ІІ типу, на 4 – від бронхіальної астми. До програми включені препарати 43 виробників, як українських, так і іноземних,  зокрема: препарати 21 виробника з країн ЄС, 17 – України, 4 – Індії, 1 – Ізраїлю.

Понад 25 препаратів можна отримати безкоштовно

Понад 25 препаратів з оновленого переліку пацієнти можуть отримати в аптеці безкоштовно. Найдешевший з них Дигоксин (від серцевих захворювань) українського виробника, який коштує 7,63 грн., найдорожчий – Пульмікорт (від бронхіальної астми) шведського виробника – 852,95 грн.

Вартість найдешевших препаратів повністю компенсує держава, за інші пацієнт здійснює незначну доплату. Держава вчасно розраховується з фармацевтами за надані громадянам ліки за цією програмою. З початку її дії аптечним закладам було перераховано з бюджету за ліки понад 126 мільйонів гривень.

Процедура отримання доступних ліків не змінилась

Як і раніше, для того, щоб отримати препарати за програмою «Доступні ліки», потрібно звернутись за рецептом до лікаря первинної ланки – сімейного лікаря чи терапевта, що працює в поліклініці, амбулаторії або має власну практику. Тільки він має право виписати рецепт на ліки, що беруть участь в програмі.

В рецепті лікар вказує не торгову назву препарату, а діючу речовину. З рецептом потрібно прийти до аптеки з позначкою «Доступні ліки» і обрати препарат, який містить вказану в рецепті діючу речовину, та отримати його безкоштовно або з незначною доплатою. Кількість аптек, де можна отримати доступні ліки, постійно збільшується і на сьогодні до участі в програмі долучились вже 6179 аптек – це кожна третя аптека в країні.

Програма «Доступні ліки» буде розширюватись

Урядова програма «Доступні ліки» діє з 1 квітня цього року. За цей час 1,5 мільйони людей скористались можливістю отримати доступні ліки. Держава зробила лікування доступнішим і українці почали більше піклуватись про власне здоров’я - пішли до лікарів за обстеженням і рецептами, причому відвідуваність лікарів з початку дії програми зросла майже втричі.

На поточний рік уряд виділив на цю програму 700 мільйонів гривень, в наступному році фінансування планується збільшити до 1 мільярду гривень. Наступного року також планується збільшити перелік препаратів, що увійдуть до програми.

Перелік препаратів, що включені до програми «Доступні ліки», а також інформацію щодо програми можна переглянути на сайті Міністерства охорони здоров’я moz.gov.ua та liky.gov.ua.

28-29 липня в Ірпені відбувся перший поетично-бардівський фестиваль-конкурс «Ірпінський Парнас». Захід організували на базі Будинку творчості письменників «Ірпінь».

«Так само як від зустрічі двох кремніїв виникає іскра, так під час нашої зустрічі із секретарем НСПУ Богданою Гайворонською виникла ідея цього фестивалю. Тому що залишити все надбання пов'язане з Будинком письменників занедбаним і забутим десь в історії ми не мали права», - розповіла на відкритті «Ірпінського парнасу» редактор газети «Ірпінський вісник» і поетеса Юлія Бережко-Камінська.

У фестивалі взяли участь близько 80 учасників. Письменники, піснярі і барди приїхали з Львівської, Миколаївської, Київської, Черкаської, Кропивницької, Луганської, Донецької та інших областей. Серед них як уже відомі імена: Вікторія Осташ, Олександр Музика, Тетяна Винник, Ганна Гайворонська, Олександр Редич, Володимир Коскін, так і молоді літератори.

«Ми раді вітати вас у нашому місті. Зараз в Ірпені відбувається багато змін. Зміни відбуваються і на території Будинку письменників. Зараз тут ще ведуться роботи, але я всіх запрошую на День міста. Ви побачите наскільки тут стане гарно і затишно. А коли оновляться і всі будиночки, я впевнена, кожен з вас захоче приїжджати сюди знову і знову і творити», - привітала гостей заступник Ірпінського міського голови Наталія Семко.

Учасники фестивалю змагалися у дев'яти номінаціях. Переможців визначило імените журі. А послухати найкращі твори і зануритися у атмосферу писемності і піснярства можна було на центральній площі Ірпені на гала-концерті фестивалю, який відбувся пообіді 29 липня.

Варто зазначити, що організували поетично-бардівський фестиваль-конкурс «Ірпінський Парнас» спільно Національною спілкою письменників України, редакція газети «Ірпінський вісник» та відділ культури, національностей і релігій Ірпінської міської ради.

                     

28 липня Глава держави підписав довгоочікуваний Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання».

«Цей Закон запроваджує в Україні обов’язковий облік тепла і води. Завдяки цьому споживач платитиме лише за використані ресурси, а монополіст  вже не зможе перекладати на споживача необґрунтовані понаднормові втрати. Крім цього, облік дозволить  контролювати енергоспоживання, стимулюватиме до ощадливого використання тепла і води. Це, у свою чергу, впливатиме на зменшення рахунків за комунальні платежі», – прокоментував Голова Держенергоефективності Сергій Савчук та нагадав, що Закон розроблено у тісній співпраці з Агентством з метою імплементації низки статей Директиви 2012/27/ЄС про енергетичну ефективність.

Нормами Закону визначено порядок оснащення будівель вузлами розподільчого обліку, їх обслуговування, заміни та абонентського обліку, перелік обов’язкової інформації для формування рахунків за комунальні послуги, загальний порядок доступу до вузлів обліку, відповідальність за невиконання вимог закону.

Протягом одного року з дня набрання чинності Закону монополісти зобов’язані встановити будинкові лічильники тепла, а будинкові лічильники води - протягом двох років. Якщо вони цього не зроблять, саме на них, а не на споживачів, будуть накладатися штрафні санкції.

Також, нарешті в Україні, завдяки цьому Закону буде вирішене питання щодо поквартирного обліку та регулювання споживання тепла у будинках з вертикальною системою опалення. Для цього необхідно буде встановити прилади-розподілювачі та регулятори тепла на всі радіатори опалення.

Підсумовуючи, можна впевнено сказати, що цей Закон допоможе споживачам зменшити рахунки за комунальні послуги, стимулюватиме їх до енергозбереження та приведення своїх будинків до ладу. 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

З 1 травня 2017 року в Україні діє оновлена програма житлових субсидій. На основі змін органи соціального захисту населення провели перепризначення субсидій на наступний рік та розрахували її розміри на літній період, а з жовтня розрахують на новий опалювальний сезон.

Незначні затримки з перепризначенням субсидій на новий період є в деяких областях України. Обумовлені вони відсутністю у місцевих органів самоврядування реєстрів про склад офіційно зареєстрованих членів сім"і. Це, зокрема, такі області як Волинська, Луганська, Чернівецька та Хмельницька.

Чи потрібно повторно подавати заяву і декларацію про доходи? Повторно подавати документи на оформлення субсидії необхідно лише тим, хто орендує житло та у кого відбулися зміни у складі сім’ї. Для решти субсидіантів перерахунок проведуть автоматично, без повторного звернення. 

Відеокоментар директора департаменту соціальної допомоги Міністерства соціальної політики України Віталія Музиченка

Збільшується соціальна норма для непрацездатних. Якщо в помешканні проживає одна-дві непрацездатні людини, соціальна норма, за якою їм рахуватиметься розмір допомоги, збільшується з 49 кв. м.  до 75 кв. м.

Субсидія на дачу. Оформити її можна так само як і на квартиру чи будинок. Для цього необхідно подати у місцеве управління соціального захисту населення заяву і декларацію про доходи. Рішенням Комісії з питань соціального захисту населення, які діють при управліннях соцзахисту, субсидія на дачу фінансуватиметься за рахунок місцевих бюджетів.

Зміни в опалювальний період. Якщо раніше субсидія на опалювальний сезон призначалася з 1 жовтня до 30 квітня і перераховувалася відповідно до рішення органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади про дату початку та закінчення опалювального сезону, то у 2017-2018рр. для користувачів централізованого опалення залишається прив’язка до відповідних рішень органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади, а для тих, у кого індивідуальне опалення, субсидія нараховується з 15 жовтня до 15 квітня.

Покупка 50 тис. грн.не завжди впливає на субсидію.  Основний критерій, за яким житлова субсидія не призначається, є одноразова покупка, яка перевищує 50 тисяч гривень. Однак, і тут є виключення. Зокрема, оплата дороговартісного лікування будь-кого з членів сім’ї, довготривале накопичення коштів на купівлю квартири, чи оплата навчання дитини.

Якщо, до прикладу, родина 10 років збирала кошти, щоб придбати собі помешкання. Купівля квартири перевищила 50 тисяч гривень і у сім’ї немає іншого помешкання – такі люди мають змогу подати документи для оформлення житлової субсидії на розгляд Комісії з питань соціального захисту населення, які діють при кожній райдержадміністрації або органі місцевого самоврядування. Аналогічна ситуація і з оплатою навчання дитини.

Якщо родина здійснила покупку, що перевищує 50 тис. грн. у період отримання субсидії, безповоротну державну допомогу у сплаті житлово-комунальних послуг їй НЕ припинять надавати. Факт такої купівлі впливає на право на призначення субсидії на наступний термін.

На оформлення субсидії також НЕ впливає вартість майна, отриманого у спадок або у подарунок. Цей дохід не включається до сукупного доходу сім’ї і не береться до уваги при розрахунку розміру субсидії. Наявність у власності двох житлових приміщень, двох автомобілів також НЕ впливає на право отримання субсидії. Береться до уваги офіційний дохід, який приносить це майно.

Якщо сім’я придбала квартиру у кредит, то при визначені її права на субсидію враховується сума першого внеску. Якщо ця сума перевищує 50 тис. гривень, субсидія може бути призначена за рішенням Комісії на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов проживання.

Заборгованість за комуналку. Поточна заборгованість, тобто не сплачені комунальні послуги у березні, травні та червні, не впливає на процес перепризначення житлових субсидій на новий період. Береться до уваги заборгованість, накопичена субсидіантом до лютого 2017 року.

Основною вимогою для отримувача субсидії є сплата комунальних послуг з урахуванням призначеної допомоги. Тобто у період отримання субсидії заборгованості не може виникати взагалі. Тому очевидно, що це заборгованість, яку домогосподарство накопичило до моменту оформлення субсидії.

Держава, надаючи субсидію, дає можливість сім’ї протягом року вирішити питання з накопиченою в минулому заборгованістю за комунальні послуги. Якщо цього не зроблено, держава знову ж таки йде назустріч громадянам і дає змогу оформити договір реструктуризації боргу з постачальником послуги для автоматичного продовження субсидії на наступний рік (2017-2018рр.). Невеличкі борги – 100-500 грн. можуть бути сплачені протягом двох місяців.

У ситуації, коли громадяни не погоджуються із заборгованістю вони можуть оскаржити. На підставі рішення суду про анулювання боргу дія житлової субсидії відновлюється з моменту призупинення, тобто з травня 2017 року. Нових субсидіантів це не стосується.

За який період враховують доходи. Якщо раніше при розрахунку розміру субсидії бралися до уваги доходи за минулий календарний рік –  з січня до грудня минулого року, то з 1 травня 2017 року  враховуються за останні 4 квартали, що передують місяцю, з якого призначається субсидія.

Тобто у травні-червні в процесі перепризначення українцям субсидій на новий період – 2017-2018рр – субсидіантам врахують їх доходи не за весь 2016-й рік, а за три квартали 2016 року і один квартал 2017 року. Новим субсидіантам врахують доходи за попередні чотири квартали з моменту оформлення заяви і декларації.

Що це дає людям? Громадянин, наприклад, весь минулий рік працював і отримував високу заробітну плату. У цьому році з тих чи інших причин звільнився з роботи і потребує допомоги в оплаті комуналки з об’єктивних причин. Соціально несправедливо брати до уваги його минулорічні доходи, коли він міг самотужки сплачувати рахунки за тепло, електроенергію та воду. Тому Уряд йде назустріч таким людям, адаптуючи їх соціальний стан до дати  призначення субсидії.

Про що необхідно повідомляти органи соцзахисту? Якщо допомогу призначено, протягом місяця субсидіанти зобов'язані повідомляти (телефоном чи особисто) органи соціального захисту населення про наступні зміни:

  • складу зареєстрованих у житлі: хтось виписався чи прописався
  • соціального статусу членів сім’ї: хтось звільнився або влаштувався на роботу, став пенсіонером
  • про здійснення одноразової покупки, яка перевищує 50 тисяч гривень
  • набору комунальних послуг: відмовилися від централізованого палення і перейшли на індивідуальне чи навпаки

Монетизація частини зекономлених субсидій. Виплата «живих» грошей здійснюється Урядом вперше за роки української незалежності. Це перший крок до повної монетизації пільг і субсидій.

Монетизації за результатами попереднього опалювального сезону підлягає економія електроенергії, якщо вона використовувалася для опалення, в еквіваленті вартості 150 кВт та природного газу -  100 кубометрів. Максимальна сума коштів, які може отримати громадянин  - 135 грн. за зекономлену електроенергію та близько 700 грн. за зекономлений обсяг газу.

Під монетизацію підпадають близько 2 млн. домогосподарств. Громадяни, які зекономили ресурси, мають до 1 вересня поточного року звернутися до органів соціального захисту із відповідною заявою та вказати реквізити банківського рахунку або поштового відділення, куди можна перерахувати кошти. Виплата коштів відбуватиметься у вересні-жовтні цього року.

Якщо громадянин має зекономлену субсидію на газ або електроенергію, які використовуються для опалення, але з якихось причин не був включений у відповідний список на монетизацію, він може звернутися до підприємства з проханням включити його у додатковий список. Або ж – потрібно надати інформацію органу соціального захисту населення про наявність зекономленої субсидії, що часто видно з платіжки. І на підставі цього управління соцзахисту має право запитати надавача послуги –  чому такого громадянина не було включено у відповідні списки.

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України

Дочірні категорії

Новини

Анонси

zvernennya-gromadyan

covid-19

uide.diia

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт

 

munvarta

Громадська рада

Молодіжна громадська радаПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну