Вівторок, 7 квітня 2020 |

Новини

Ірпінський міський сектор ГУ ДСНС України у Київській області, провівши аналіз стану пожежної та техногенної безпеки будівель культових споруд Ірпінського регіону та з метою забезпечення протипожежного захисту, під час підготовки та святкування Великодня, пропонує виконати наступні заходи протипожежного захисту:

- забезпечити приміщення первинними засобами пожежогасіння (вогнегасниками) відповідно до норм та провести їх технічне обслуговування;

- евакуаційні  виходи  утримувати  вільними, нічим  не  захаращувати;

- двері евакуаційних  виходів культових закладів,  під  час  перебування  віруючих (прихожан) не замикати;

- підсвічники та інші пристрої, у яких використовується відкритий вогонь, необхідно встановлювати на негорючу поверхню, яка виступає за їх габарити (проекція габаритів на підлогу, стіни) не менше ніж на 0,5 м., також  розташовувати від горючих конструкцій та від горючих оздоблювальних матеріалів на відстані не менше ніж 1 м. таким чином, щоб виключалася можливість потрапляння відкритого вогню  на будівельні конструкції або інші оздоблювальні матеріали;

- стаціонарні підсвічники та інші пристрої, у яких використовується відкритий вогонь, повинні бути надійно закріплені до підлоги,  стіни або стелі, а переносні  не повинні встановлюватися на шляхах евакуації.

Заборонити:

- експлуатацію кабелів та проводів з пошкодженою ізоляцією або такою,  що в процесі експлуатації втратила захисні властивості;

- відкрите прокладання проводів і кабелів на  відстані,  меншій ніж 1 м. від іконостасу, що виконаний із горючих матеріалів;

- користуватися пошкодженими  розетками,  відгалужувальними  та з’єднувальними коробами, вимикачами та іншими електровиробами;

- підвішувати світильники   безпосередньо   на   струмопровідні проводи,  обгортати  електролампи  і світильники будь-яким горючим матеріалом, експлуатація їх із знятими ковпаками;

- застосовувати саморобні   подовжувачі,  які  не  відповідають вимогам  ПУЕ,  що  пред'являються   до   переносних   (пересувних) електропроводок;

- застосовувати саморобні  некалібровані  плавкі   вставки та запобіжники;

- проходження повітряних  ліній  електропередач  та   зовнішніх електропроводок над дерев’яними культовими спорудами;

- використовувати в культових спорудах побутові електричні прилади не заводського виконання;

- забезпечити персонал  електричними ліхтарями.

Разом з цим, просимо Вас, провести бесіди з парафіянами (прихожанами) щодо недопущення  спалювання сухої рослинності та опалого листя, на відкритих ділянках, оскільки, можливе неконтрольоване розповсюдження вогню на велику площу екосистеми, що негативно впливає на здоров’я, життя людей та тварин, приносить значних матеріальних витрат при ліквідації надзвичайних ситуації.

rescuer.kiev.ua

Відповіді на запитання підготовлено Обласною робочою групою з питань надання правової допомоги учасникам АТО під керівництвом заступника голови Київської обласної державної адміністрації Дмитра Христюка.

1. Як отримати посвідчення учасника бойових дій військовослужбовцям, які брали участь в АТО?

Нормативно-правовий акт

постанова Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 413 «Про затвердження Порядку надання статусу учасника бойових дій особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення»;

Хто подає документи на отримання посвідчення учасника бойових дій

військовослужбовці (резервісти,    військовозобов’язані) та працівники Збройних Сил України, Національної гвардії, СБУ, Служби зовнішньої розвідки, Держприкордонслужби, Деацівникам МВС, Управління державної охорони, Держспецзв’язку, ДСНС, ДПтС, військовиржспецтрансслужби, особам рядового і начальницького складу, військовослужбовцям, працівникам МВС, Управління державної охорони, Держспецзв’язку, ДСНС, ДПтС, військових формувань  командири (начальники) військових частин (органів, підрозділів) або інші керівники установ, закладів;

Для надання статусу учасника бойових дій у місячний строк після завершення особами виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення необхідно подати на розгляд комісії Міністерства оборони України з питань визначення учасників бойових дій такі документи

- довідку про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України;

- витяги із наказів по стройовій частині про вибуття (прибуття) до військової частини після виконання завдань антитерористичної операції;

- витяги із наказів по стройовій частині першого заступника керівника Антитерористичного центру (командира сектору) про прибуття для виконання завдань антитерористичної операції та вибуття до місця постійної дислокації;

- копії посвідчень про відрядження (в разі їх наявності);

- копії документів про отримання поранень;                                       

- список військовослужбовців військової частини Збройних Сил України, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь у антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах проведення антитерористичної операції;*            

- згода на збір та обробку персональних даних ,згідно вимоги статті 6 Закону України «Про захист персональних даних» та статті 7 Закону України «Про доступ до публічної інформації», разом з усіма документами;                                                                          

- копія першої сторінки паспорта громадянина України (надається з метою уникнення помилкового написання прізвища, ім'я та по-батькові).

писок складається в алфавітному порядку та надається в паперовому і електронному вигляді разом з відповідними документами на адресу: 03168, м. Київ, 168, Повітрофлотський пр-т, 6, Департамент кадрової політики Міністерства оборони України. Також список в електронному вигляді Microsoft Excel (версія 97-2003) надсилається на автоматизовану систему управління Збройних Сил України «Дніпро» (за наявністю) на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. В графі Примітка вищезазначеного списку особам, які мають статус учасника бойових дій необхідно зазначити «Учасник бойових дій з інших підстав».

Копії наданих документів повинні бути завірені підписом командира (начальника) військової частини (органу, підрозділу, установи, закладу) та скріплені гербовою печаткою.

Учасники антитерористичної операції, звільнені з військової служби, документи подають через комісії обласних військових комісаріатів та міського військового комісаріату міста Києва.

Всі документи, які подаються до комісії Міністерства оборони України з питань визначення учасників бойових дій передаються до архівних установ України для тривалого (до 50 років включно) зберігання. Для їх оформлення використовувати аркуші паперу формату А4 (210×297 міліметрів). Документи повинні мати поля: не менше 30-35 міліметрів — ліве; 10-15 міліметрів — праве; 20-25 міліметрів верхнє та нижнє.

Комісія Міністерства оборони України з питань визначення учасників бойових дій вивчає документи і направляє їх на розгляд до міжвідомчої комісії з питань розгляду матеріалів про визнання учасників бойових дій, а у разі відсутності підстав, які підтверджуються документами, повертає їх до військових частин (органів, підрозділів), установ, закладів з метою подальшого доопрацювання.

2. Як стати на квартирний облік особам, які не мають власного житла?

Хто має право на отримання житла з державного і громадського фондів

Відповідно до ст. 31 Житлового кодексу України таким право наділені громадяни, які потребують поліпшення житлових умов. Водночас скористатися цим правом вони можуть лише після досягнення 18 років - ті, що одружилися або влаштовувалися на роботу у передбачених законом випадках до досягнення вісімнадцятирічного віку, мають таке право з часу одруження або влаштування на роботу. Неповнолітні (віком від п'ятнадцяти до вісімнадцяти років) здійснюють право на одержання жилого приміщення за згодою батьків або піклувальників.

Кого і коли визнають особою, яка потребує поліпшення житлових умов

Такими визнають осіб, які:

1) забезпечені жилою площею нижче рівня, що визначений виконавчими комітетами обласних, Київською та Севастопольською міською радою разом з радами профспілок.

2) проживають у приміщенні, що не відповідає встановленим санітарним і технічним вимогам;

3) хворіють на тяжкі форми деяких хронічних захворювань, у зв'язку з чим не можуть проживати в комунальній квартирі або в одній кімнаті з членами своєї сім'ї.

4) проживають за договором піднайму жилого приміщення в будинках державного або громадського житлового фонду чи за договором найму жилого приміщення в будинках житлово-будівельних кооперативів;

5) які проживають тривалий час за договором найму (оренди) в будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватної власності;

6) які проживають у гуртожитках;

7) які проживають в одній кімнаті по дві і більше сім'ї, незалежно від родинних відносин, або особи різної статі, старші за 9 років, крім подружжя (в тому числі якщо займане ними жиле приміщення складається більш як з однієї кімнати).

Тими, що потребують поліпшення житлових умов визнаються також громадяни, які проживають у комунальних чи невпорядкованих стосовно умов даного населеного пункту квартирах: особи, які належать до інвалідів війни; особи, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" (стаття 10); Герої Радянського Союзу, Герої Соціалістичної Праці, особи, нагороджені орденами Слави, Трудової Слави, "За службу Батьківщині у Збройних Силах СРСР" усіх трьох ступенів; учасники бойових дій та учасники війни; працівники, які тривалий час сумлінно пропрацювали на одному підприємстві, в установі, організації.

Хто веде облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов

виконавчі комітети органів місцевого самоврядування по місцю реєстрації громадянина. Також облік можуть вести і по місцю праці, але у випадку якщо підприємство, установа, організація мають житловий фонд і ведуть житлове будівництво або приймають дольову участь в житловому будівництві. Водночас при бажанні такі особи можуть ставати на квартирний облік і по місцю проживання.

Де і як стати на облік

Громадян беруть на облік, як тих, хто потребує поліпшення житлових умов:

1) по місцю проживання – виконавчий комітет органу місцевого самоврядування при участі громадської комісії з житлових питань, яка створюється при такому виконавчому комітетові;

2) по місцю роботи – за загальним рішенням адміністрації підприємства, установи, організації або органу кооперативної або іншої громадської організації і відповідного профспілкового комітету. При цьому беруться до уваги рекомендації трудового колективу. Рішення про встановлення на облік громадянина, як такого, що потребує покращення житлових умов затверджує виконавчий комітет місцевої ради.

Чи можуть отримати житло від держави особи, які не перебувають на обліку, як ті, що потребують покращення житлових умов

Відповідно до ст. 42 Житлового кодексу жилі приміщення надаються тільки громадянам, які перебувають на обліку потребуючих поліпшення житлових умов. Водночас є певні виключення.  До таких відносять ситуації коли:

1) особа має право на позачергове забезпечення житлом відповідно до ст. 46 Житлового кодексу;

2) у квартирі, в якій проживають два або більше наймачів, звільнилось неізольоване житлове приміщення (воно надається наймачу сусіднього приміщення);

3) ізольоване житлове приміщення, звільняється у квартирі, в якій проживають два або більше наймачів, за проханням наймача, який проживає в цій квартирі і потребує покращення житлових умов, надається йому.

4) наймач, який займає житлову площу, яка є більшою встановлених норм, з погодженням членів сім’ї вимагає від виконавчого комітету або від підприємства (в залежності від належності житлового будинку) надати йому у встановленому порядку житлове приміщення меншого розміру замість того, яке він займає зараз.

5) наймачу і членам його родини з їх згоди і з згоди наймодавця надано в постійне користування інше житлове приміщення замість надання житлового приміщення на час проведення капітального ремонту житлового будинку;

6) житлове приміщення, яке займають наймач і члени його сім’ї, в результаті капітального ремонту не може бути збережено або суттєво збільшиться, і у наймача виникне надлишок житлової площі. В цьому випадку їм має бути надано інше житлове приміщення до початку капітального ремонту.

7) громадян виселяють з житлового будинку державного і громадського житлового фонду з наданням іншого житлового приміщення у зв’язку із тим, що будинок, в якому знаходиться житлове приміщення підлягає зносу; будинку (житловому приміщенню загрожує обвал  або він підлягає переобладнанню в нежитловий;

8) офіцерів, прапорщиків і мічманів, військовослужбовців надстрокової служби Збройних Сил СРСР і прирівняних до них осіб, звільнених з дійсної військової служби у відставку або в запас, а також осіб, які проживають разом з ними, виселяють з займаних ними жилих приміщень у військових містечках з наданням іншого благоустроєного жилого приміщення.

9) з наданням іншого житлового приміщення виселяють:

- робітників і службовців (разом з проживаючими з ними особами), що припинили трудові відносини з підприємствами, установами, організаціями найважливіших галузей народного господарства, які надали жиле приміщення, у зв'язку із звільненням за власним бажанням без поважних причин, або за порушення трудової дисципліни, або за вчинення злочину.

- громадян, які одержали жилі приміщення в будинках колгоспів, якщо вони виключені з членів колгоспу або вийшли з колгоспу за власним бажанням;

- громадян, позбавлених батьківських прав, якщо вони проживають спільно з дітьми, відносно яких позбавлені батьківських прав.

Які є норми житлової площі

Існуюча норма житлової площі в Україні складає  13,65 кв. м. на одну особу (ст. 47 Житловий кодекс). Житлове приміщення може бути надано із перевищенням норми жилої площі, якщо воно становить одну кімнату (однокімнатну квартиру) або призначене для осіб різної статі.

3. Як призначається допомога одиноким матерям?

Поняття "одинока мати" визначається чинним законодавством України по різному, і застосовується в залежності від того, на які правовідносини воно поширюється.

Перш за все, гарантований державою рівень матеріальної підтримки сімей з дітьми шляхом надання державної грошової допомоги з урахуванням складу сім’ї, її доходів та віку дітей встановлено Законом України "Про державну допомогу сім’ям з дітьми". Відповідно до цього Закону призначається такий вид державної допомоги сім’ям з дітьми як, зокрема, допомога на дітей одиноким матерям. Так, право на допомогу на дітей одиноким матерям мають одинокі матері (які не перебувають у шлюбі), одинокі усиновителі, якщо у свідоцтві про народження дитини (рішенні про усиновлення дитини) відсутній запис про батька (матір) або запис про батька (матір) проведено в установленому порядку державним органом реєстрації актів цивільного стану за вказівкою матері (батька, усиновителя) дитини. Крім того, право на таку допомогу мають вдови та вдівці з дітьми, мати (батько) дітей у разі смерті одного з батьків, шлюб між якими було розірвано до дня смерті, які не одержують на них пенсію в разі втрати годувальника або державну соціальну допомогу. У разі якщо одинока мати, одинокий усиновитель (вдова, вдівець), мати (батько) у разі смерті одного з батьків, шлюб між якими було розірвано до дня смерті уклали шлюб, то за ними зберігається право на отримання допомоги на дітей, які народилися чи були усиновлені до шлюбу, за умови якщо ці діти не були усиновлені чоловіком (дружиною).

Нормативно-правовий акт →      

Порядок призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1751.

Призначається →   

- за наявності відповідної довідки державного органу реєстрації актів цивільного стану про підстави внесення до книги реєстрації народжень відомостей про батька (матір) дитини; - незалежно від одержання на дітей інших видів допомоги;                                                                     

- призначається одиноким матерям, одиноким усиновителям (вдовам, вдівцям), матерям (батькам) у разі смерті одного з батьків, шлюб між якими було розірвано до дня смерті, які мають дітей віком до 18 років (якщо діти навчаються за денною формою у вищих навчальних закладах I - IV рівня акредитації та професійно-технічних навчальних закладах, - до закінчення такими дітьми навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років);  

- надається у розмірі, що дорівнює різниці між 50 відсотками прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців, але не менш як 30 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку.

Перелік документів, які необхідні для призначення допомоги на дітей одиноким матерям   та подаються до органу праці та соціального захисту населення за місцем проживання →

заява про призначення допомоги, що складається за формою, затвердженою Мінпраці;

довідка державного органу реєстрації актів цивільного стану про підстави внесення до книги реєстрації народжень відомостей про батька дитини;

копія свідоцтва про народження дитини;

довідка про проживання дитини з матір’ю, видана за місцем проживання сім’ї.

Додаткова інформація за тел.: 286-87-80.

В Україні стартує наймаштабніший міжнародний екологічний соціальний проект «Зробимо Україну чистою!-2015». Це єдина акція, в якій беруть участь жителі усіх регіонів країни та об’єднуються заради того, щоб очистити від сміття своє місто, село та селище.

«Зробимо Україну чистою!-2015» – це частина міжнародного проекту «Lets Do It, World!», який об’єднав вже більше 112 країн для того, щоб піклуватися про екологію нашої планети. Це щорічна одноденна всеукраїнська соціально-екологічна акція з прибирання та благоустрою засмічених зелених зон та місць громадського відпочинку. Акція в Україні кожного року збирає багато учасників. Вже протягом декількох років у різні суботи по всьому світі (1 день – 1 країна) проводяться великі прибирання, які об’єднують цілу країну. Головною метою проекту є не тільки глобальне прибирання країни від сміття, а також збільшення відповідальності українців за навколишнє середовище.

У 2015 році «Зробимо Україну чистою!-2015» відбудеться 25 квітня по всій території України з 10.00 до 20:00.

Деталі на сайті http://letsdoitukraine.org

Гаряча лінія +38(044) 221 62 87.

Координатор по Київській області

Сисюк Ярослав тел. (063) 452 76 90

25 березня 2015 року ступив в силу Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо уточнення повноважень нотаріусів з особливостей реєстрації похідних речових прав на земельні ділянки сільськогосподарського призначення», прийнятий на сесії Верховної Ради України 05 березня 2015 року.

Цим Законом, зокрема, передбачено внесення змін до законів України «Про нотаріат», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та її обтяжень». Вказані зміни передбачають, головним чином, дві основні новації:

  • надання нотаріусам права реєструвати договори оренди земельних ділянок;
  • скасування необхідності засвідчення свідоцтва про права власності на нерухоме майно печаткою та підписом державного реєстратора.

Перша зі згаданих новацій має на меті розвантажити державних реєстраторів та розширити перелік суб’єктів, що можуть надавати адмінпослуги в цій сфері . Зазначене нововведеня також призведе до зменшення черг в органах державної реєстрації.

Друга новела Закону закладає нормативне підґрунтя, що відкриває можливість громадянам отримати усі необхідні дані у вигляді витягів, довідок чи виписок в електронній формі, прямо не виходячи з дому. Для цього потрібно буде лише зареєструватись у віртуальному «Кабінеті адміністративних послуг» ( https://kap.minjust.gov.ua) та, оплативши збір за відповідну послугу, отримати відповідний електронний документ, який відтепер буде мати юридичну силу без підпису й печатки державного реєстра.

У період з 01.04.2015р. по 31.04.2015р. в м. Ірпінь буде проводитись профілактичне обслуговування газових приладів згідно з графіком затвердженим у Києво-Святошинській ФЕГГ та «Правил безпеки систем газопостачання України» згідно п.4.5, п. 4.5.6, п. 4.5.11.

Профілактичний огляд проводиться слюсарями ВБГО (внутрішньо-будинкового газового обладнання) та включає такі роботи:

1. перевірка на щільність газопроводів, газових приладів та апаратів за допомогою газу під робочим тиском приладовим методом або мильною емульсією;

2. ліквідація виявлених витоків газу;

3. перевірка відповідності установки газових приладів, прокладання газопроводів та побудови приміщень вимогам проекту і діючих нормативних актів;

4. перевірка наявності вільного доступу до газопроводів та газових приладів а також у підвали та на горища, де прокладені газопроводи;

5. перевірка димових та вентиляційних каналів на наявність тяги;

6. розбирання, очистка від залишків корозії і мастила та змащування всіх запірних пристроїв, установлених на газопроводах та газових приладах;

7. перевірка працездатності газової апаратури, пальників, автоматичних пристроїв, їх очистка, налагодження та регулювання;

8. очистка теплообмінних апаратів від сажі та окалини;

9. дрібний ремонт газової апаратури і приладів;

10. інструктаж абонентів з правил користування встановленими побутовими газовими приладами та апаратами;

11. відключення несправних приладів;

12. відключення газових приладів встановлених незаконно або з порушенням правил безпеки;

13. перевірка виконання усунень порушень раніше виявлених.

Абоненти, які не усунули порушення будуть відключенні від газопостачання.

Просимо з порозумінням ставитись до проведення планового технічного обслуговування газового господарства житлового фонду.

Начальник Ірпінської дільниці Києво-Святошинської ФЕГГ ПАТ «Київоблгаз»

Р.В.Писанко

У зв’язку із набранням чинності Законом України „Про добровільне об’єднання територіальних громад” Ірпінський міський голова та депутати Ірпінської міської ради надали пропозицію щодо ініціювання добровільного об’єднання територіальних громад с. м. т. Ворзель, с. Гнатівка, с. Гориничі, с. Горенка, с. м. т. Гостомель, с. Дмитрівка, с. Забуччя, м. Ірпінь, с. Капітанівка, с. м. т. Клавдієво-Тарасове, с. Козинці, с.м.т. Коцюбинське, с. Мила, с. Мощун, с. Микуличі, с. Мироцьке, с. Михайлівка-Рубежівка, с. м. т. Немішаєво та с. Стоянка с адміністративним центром об’єднаної територіальної громади в м. Ірпінь та найменуванням „Ірпінська територіальна громада”.

Зазначені територіальні громади мають спільні особливості розвитку та суміжну соціально-економічну інфраструктуру, історичні, природні, етнічні, культурні передумови для об’єднання з метою ефективного вирішення за взаємною згодою питань місцевого значення, що зачіпають інтереси територіальних громад.

В свою чергу, місто Ірпінь має розвинуту інфраструктуру, зокрема міські суд, прокуратуру, міліцію, територіальні відділення державних органів влади (податкова, органи юстиції, держземагенції та ін.), КП „Ірпіньводоканал”, місцеві підрозділи Обленерго та Облгазу, відділ освіти (із підпорядкованими школами та дитячими садочками), відділ культури (має в підпорядкуванні два будинкі культури та клуб в м. Ірпінь), відділ охорони здоров’я (із підпорядкованою міською лікарнею, дитячою лікарнею, дитячою та дорослою поліклініками, пологовим будинком).

Розпорядженням міського голови від 07 квітня 2015 року № 54 „Про проведення громадського обговорення пропозиції щодо ініціювання добровільного об’єднання територіальних громад” визначено, що громадські обговорення будуть проведені в формі зборів, засідань за круглим столом, електронної консультації протягом 30 днів з дня оприлюднення інформаційного повідомлення (до 07 травня 2015 року включно).

Пропозиції (зауваження) учасників громадського обговорення подаються у письмовій чи усній формі, надсилаються електронною поштою із зазначенням прізвища, імені, по батькові та адреси особи, яка їх подає.

Анонімні пропозиції (зауваження) не реєструються і не розглядаються.

В рамках електронної консультації відділ інформаційного забезпечення (Горбата Л. П.) приймає та реєструє пропозиції (зауваження) учасників громадського обговорення на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з 07 квітня 2015 року.

Відділ організаційної роботи та внутрішньої політики (Чечко С. В.) приймає та реєструє пропозиції (зауваження) учасників громадського обговорення, подані у письмовій та усній (за тел. 67-407) формі з 07 квітня 2015 року.

Громадські обговорення в формі зборів будуть проведені в приміщенні Актового залу Виконавчого комітету Ірпінської міської ради в м. Ірпінь по вул. Шевченка, 2-А 09.04.2015 о 16-00 та 16.04.2015 о 16-00. Реєстрація учасників обговорень розпочнеться за годину до початку обговорень та буде проводитися за наявності паспорту з відміткою про реєстрацію міста проживання в м. Ірпінь.

Громадське обговорення в формі засідання за круглим столом буде проведене в приміщенні залу засідань на другому поверсі Виконавчого комітету Ірпінської міської ради в м. Ірпінь по вул. Шевченка, 2-А 17.04.2015 о 16-00. Реєстрація учасників обговорень розпочнеться за годину до початку обговорень та буде проводитися за наявності паспорту з відміткою про реєстрацію міста проживання в м. Ірпінь.

Акредитація представників засобів масової інформації не проводиться (вхід вільний).

Отримати консультації з питання, що винесено на громадське обговорення можливо за телефонами 60-319, 63-069, 67-136.

Відповідальним за громадське обговорення призначено керуючого справами Виконавчого комітету Плешка М. В.

Результати громадських обговорень будуть оприлюднені до 08 травня 2015 року на офіційному веб-сайті Ірпінської міської ради (www.imr.gov.ua).

 

Керуючий справами                                                                                                   М. В. Плешко

7 квітня 2015 року в Ірпінській міській раді відбулась презентація проекту «Соціальна інтеграція та примирення внутрішньо переміщених сімей та дітей у Київській області». Ірпінь – один із шести пілотних територій проекту, що включає міста Ірпінь та Буча.

Мета проекту – створення умов для соціальної інтеграції та соціального забезпечення внутрішньо переміщених сімей та дітей у Київській області в територіях проживання великих групп внутрішньо переміщеного населення шляхом покращення соціальної інфраструктури, умов проживання та системи соціальних послуг, зміцнення процесів примирення та взаємодопомоги.

Даний проект фінансується Європейським Союзом та реалізується службою у справах дітей та сім’ї Київської обласної державної адміністрації спільно з Міжнародною благодійною організацією “Партнерство “Кожній дитині”. На його реалізацію заплановано виділення коштів у сумі близько 2 млн. євро.

Презентував проект начальник служби у справах дітей та сім’ї Київської облдержадміністрації, керівник проекту С.П. Андріяш.

На зустрічі були присутні керівники гуманітарної сфери м. Ірпеня та м. Буча: заступник міського голови Ірпінської міської ради А.В. Попсуй та заступник міського голови Бучанської міської ради Л.А. Матюшенко, представники всіх стуктур, що беруть безпосередню участь у реалізації даного проекту: координатор груп соціальної підтримки у пілотних територіях проекту І.О. Зоря, зональний координатор групи соціальної підтримки у регіоні Ірпінь, Буча Н.І. Топчій, начальник служби у справах дітей та сім’ї Ірпінської міської ради А.І. Терещенко, директор центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Ірпінської міської ради М.В. Неборачко, начальник управління освіти і науки Ірпінської міської ради Я.О. Маляренко, заступник головного лікаря по дитинству та пологовій допомозі Ірпінської центральної міської лікарні А.В. Кухарська, в.о.начальника служби у справах дітей та сім’ї Бучанської міської ради А.В. Меланченко, директор центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Бучанської міської ради О.І. Ренчка, начальник відділу освіти Бучанської міської ради О.І. Цимбал, завідувач педіатрічного відділення Бучанської міської поліклініки О.І. Джам, соціальні працівники групи соціальної підтримки у регіоні Г.О. Коваленко, Л.В. Ракша та інші.

За інформацією служби у справах дітей та сім'ї

Виконавчий комітет Ірпінської міської ради висловлює подяку компанії «Нова пошта» за доставку понад тони вантажу в місто Сєвєродонецьк для дитячого будинку для дітей-сиріт «Малятко».

Штаб допомоги учасникам антитерористичної операції, що діє при Ірпінському міськвиконкомі, взяв під контроль цей заклад милосердя.

Наразі, це вже друга відправка гуманітарної допомоги дітям-сиротам.

7 квітня у Центральному будинку культури в Ірпені відбулася урочиста зустріч демобілізованих військовослужбовців, які повернулися додому із зони антитерористичної операції.

Військовослужбовців зустрічали духовий оркестр, дошкільнята та студенти з квітами й листівками, з жовто-блакитними стрічками та повітряними кульками.

Урочистий прийом відбувся за участі міського голови Володимира Карплюка, депутатів міської ради, волонтерів та громадських активістів.

Зі щирими словами підтримки з боку влади, подяки за мужність і вірність Батьківщині, звернувся міський голова: «Сьогодні я маю велику честь виступити перед справжніми героями, за вчинки яких, ми можемо подякувати тільки відповідним ставленням і розумінням».

Володимир Карплюк розповів про місцеві соціальні програми для учасників антитерористичної операції, окремо зупинився на питанні щодо виділення земельної ділянки.

Далі урочистості продовжилися святковим концертом, який підготували для військовослужбовців вихованці дошкільних навчальних закладів, школярі та талановита молодь міста. Патріотичні пісні та хореографічні композиції додали позитивного настрою бійцям.

У другій частині зустрічі у форматі «питання – відповідь» відбулася година соціально-психологічного супроводу, на якій військовослужбовцям розповіли про особливості соціального захисту, медичне забезпечення, працевлаштування, про виділення земельних ділянок учасникам антитерористичної операції.

За даними Ірпінського військового комісаріату, у зустрічі взяло участь понад 70 демобілізованих бійців.

                

Про це він повідомив під час урочистої зустрічі демобілізованих військовослужбовців, які повернулися додому із зони антитерористичної операції, що відбулася 7 квітня у Центральному будинку культури в Ірпені.

«Я пропоную вам створити громадську раду  учасників чи ветеранів антитерористичної операції при міському голові. Керівником обрати свого представника. Я призначу цю людину радником міського голови, – зазначив Володимир Карплюк. – Окрім того, надамо йому дорадчий голос у виконавчому комітеті Ірпінської міської ради, задля того, щоб ви мали можливість через свого представника відстоювати власні потреби та інтереси після повернення із зони антитерористичної операції».

Також міський голова нагадав про місцеві пільги, які уже мають учасники АТО: 50 відсотків на комунальні послуги (за рахунок місцевої програми «Турбота») та безкоштовний проїзд у міському транспорті.

Володимир Карплюк сказав про те, що кожному з них буде виділена земельна ділянка. «Саме ті люди, які проливали за цю землю кров, мають на неї право», – підкреслив очільник міста.

В.Карплюк попросив військовослужбовців повідомляти особисто його, про випадки байдужого ставлення до учасників антитерористичної операції чиновниками. «Якщо місцеві чиновники не реагують на ваші проблеми – це буде їхній останній робочий день», –  наголосив міський голова.

Фото: В.Шилов

                

Новини

Анонси

 

pay-oplata

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт за 3 роки

Звіт

Секретар ради інформує

munvarta

munvarta

munvarta

Юстиії

декларування

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ірпінського регіону на період до 2020 року

Громадська рада


«АСОЦІАЦІЯ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ»

«Асоціація міст України»

Молодіжна громадська рада

ПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій

Ірпінський вісник