П'ятниця, 30 липня 2021 |

Новини

Прийміть мої щирі вітання зі святом весни, жіночності і гармонії!

Дякую кожній матері за розумних, вихованих дітей. Кожній дружині – за віру і підтримку чоловіка. Кожній бабусі – за мудрість і силу.

Бажаю вам міцного здоров’я, надійних чоловіків поряд, вдячних дітей і вірних друзів. Нехай у вашому домі буде достаток, затишок і спокій.

Дорогі жінки, будьте щасливими! Ваші посмішки – це найліпша прикраса нашого міста.

Спасибі за вашу підтримку, за вашу працю і оптимізм!

Від усього серця, з великою повагою,

Ірпінський міський голова Володимир Карплюк

Щиро вітаю вас із святом весни – з 8 березня!  

Здавна світлий образ прекрасної половини людства завжди був символом берегині людського роду, домашнього вогнища та сімейного благополуччя. Впродовж свого життя жінка з гідністю та терпінням виконує нелегке покликання, поєднуючи роль турботливої мами, люблячої дружини та бабусі.

У наш час прекрасна половина людства бере активну участь у державному та політичному житті країни. Сумлінною повсякденною працею жінки виконують важливі завдання, працюють над  утвердженням авторитету органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств та організацій. Висловлюю щиру подяку усім жінкам Київщини, які докладають максимальних зусиль для забезпечення життєдіяльності області у різних галузях, а також покращення їх якісних характеристик. 

Особлива вдячність жінкам-волонтерам та медикам, які зараз на сході України героїчно відстоюють суверенітет та територіальну цілісність кордонів нашої держави!

Бажаю вам, дорогі жінки, любові від ваших чоловіків та дітей, родинного затишку, достатку та взаєморозуміння у ваших родинах! 

Нехай у кожному жіночому серці ніколи не згасає вогник кохання, надії, позитивного настрою та душевної гармонії. Нехай ваше життя буде сповнене яскравими враженнями та реалізованими мріями!

З повагою

Голова Київської обласної державної адміністрації                        

Максим Мельничук

Ірпінська дільниця Києво-Святошинського ФЕГГ ПАТ «Київоблгаз» повідомляє, що в період з 01.03.2016р. по 31.03.2016р. в м. Ірпінь буде проводитись технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання житлових будинків сектору згідно «Правил безпеки систем газопостачання: п.5.4., п.5.7., п.5.10.». Профілактичний огляд проводиться слюсарями служби ВБГО Ірпінської дільниці Києво-Святошинської ФЕГГ (внутрішньобудинкового газового обладнання).

Спеціалістами ФЕГГ газових приладів, димоходів та вентканалів житлових будинків та квартир проводяться систематично. Просимо сприяти допущенню фахівців Києво-Святошинського ФЕГГ ПАТ «Київоблгаз» для проведення планового технічного обслуговування газового господарства житлового фонду та забезпечення безпеки газопостачання.

Начальник Ірпінської дільниці Києво-Святошинського ФЕГГ ПАТ «Київоблгаз»

Писанко Р.В.

Ірпінським МВ спільно з представниками відділу освіти було визначено призерів районного етапу Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнку та живопису на протипожежну та техногенну тематику.

Вибір був надзвичайно складним, адже всі роботи були гідними претендувати на призові місця. За результатами конкурсу було обрано переможців у трьох вікових категоріях та двох номінаціях – малюнку та живопису.

Наразі роботи учасників передані до Головного управління ДСНС України у Київській області для проведення обласного етапу конкурсу.

Для створення ОСББ співвласники будинку повинні дотримуватись такої послідовності дій:

Крок 1

Створити ініціативну групу з не менше трьох власників приміщень.

Така група не обирається і не затверджується, а є самопризначеною. Ініціатором створення об’єднання можуть виступати власники приватизованих квартир або нежитлових приміщень. До складу ініціативної групи не можуть входити мешканці які не є власниками — орендарі, наймачі та ін.) В одному багатоквартирному будинку може бути створено тільки одне об’єднання.

Крок 2

З'ясувати технічний стан будинку

Ініціативна група має з'ясувати технічний стан будинку та підрахувати його економічні показники (реальний технічний стан будинку, його інженерного обладнання, тепло- і водопровідних мереж, стан допоміжних приміщень (підвали, горища тощо); реальний економічний стан будинку).

Крок 3

Підготовка необхідних документів

Ініціативна група:

- складає список власників (співвласників) квартир і нежитлових приміщень згідно їх правовстановлюючих документів на ці приміщення.

- розробляє статут ОСББ на основі Типового статуту (посилання http://zkon2.rada.gov.ua/laws/show/z1155-03).

- на підставі отриманих знань і напрацьованих документів, проводить роз'яснювальну роботу серед власників приміщень, надає можливість ознайомитись з проектом статуту, при необхідності проводить попередні інформаційні збори;

- призначає дату, місце проведення установчих зборів і повідомляє про це власників приміщень не менш ніж за 14 днів.

- повідомляє власників про проведення установчих зборів (під розпис або надіслати рекомендованого листа посилання 1 зразок повідомлення).

Крок 4

Проведення установчих зборів

Для проведення зборів не завадить заздалегідь підготувати "Порядок ведення зборів", тобто все те, що має говорити голова зборів на основі протоколу. На зборах необхідно обговорити: статут, пропозиції щодо обрання правління і ревізійної комісії, кандидатуру уповноваженого для надання установчих документів на державну реєстрацію, назву ОСББ та питання балансоутримувача.

Кожний співвласник (його представник) під час голосування має кількість голосів, пропорційну до частки загальної площі квартири або нежитлового приміщення співвласника у загальній площі всіх квартир та нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку. Якщо одна особа є власником квартир (квартири) та/або нежитлових приміщень, загальна площа яких становить більш як 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку, кожний співвласник на установчих зборах має один голос незалежно від кількості та площі квартир або нежитлових приміщень, що перебувають у його власності.

Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини загальної кількості усіх співвласників.

Проведення учасників зборів супроводжується веденням протоколу (посилання 2 зразок протоколу).

Якщо в результаті проведення установчих зборів для прийняття рішення не набрано кількості голосів "за" або "проти", встановленої частиною дев’ятою статті 6 Закону України «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку», проводиться письмове опитування піввласників, які не голосували на установчих зборах. Письмове опитування співвласників проводиться протягом 15 календарних днів з дати проведення установчих зборів. Якщо протягом зазначеного строку необхідну кількість голосів "за" не набрано, рішення вважається неприйнятим.

Крок 5

Державної реєстрації ОСББ

Для державної реєстрації ОСББ до Центру надання адміністративних послуг необхідно подати комплект документів, куди входить:

1) реєстраційну картку, яка одночасно є заявою про державну реєстрацію об'єднання, оформлену за зразком посилання 3; 2) протокол установчих зборів, на яких було прийнято рішення про створення об'єднання та затвердження його статуту; 3) два примірники оригіналу і п'ять копій статуту об'єднання, оформлені згідно з вимогами законодавства; 4) список членів об'єднання посилання зразок списку 4.

Після отримання свідоцтва про держреєстрацію керівництво ОСББ має виготовити печатку, відкрити рахунок у банку, стати на облік у податковій інспекції, пенсійному та інших фондах соціального страхування.

Крок 6

Прийняття житлового будинку на баланс 

Порядок передачі житлового комплексу або його частини з балансу на баланс визначений постановою Кабінету Міністрів України від 11.10. 2002 р. №1521 (посилання http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z10464/print1454332030956547).

Для здійснення процедури передачі ОСББ на загальні зборах необхідно вирішити питання про: - прийняття житлового комплексу на баланс об'єднання; - залишення житлового комплексу або його частини на балансі попереднього балансоутримувача (за умови укладення з ним відповідного договору); - передачу житлового комплексу або його частини на баланс іншої юридичної особи, статут якої передбачає можливість провадження такої діяльності, та укладення з цією юридичною особою відповідного договору.   Передача будинку проводиться разом з планом земельної ділянки, технічним паспортом, іншою технічною документацією.Відповідно до статті 6 Закону України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" колишній балансоутримувач багатоквартирного будинку або особа, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком до створення об’єднання, у тримісячний строк з дня державної реєстрації об’єднання забезпечує передачу йому примірника технічної та іншої передбаченої законодавством документації на будинок, а також документа, на підставі якого багатоквартирний будинок прийнято в експлуатацію, технічного паспорта і планів інженерних мереж.У разі відсутності документації на багатоквартирний будинок колишній балансоутримувач багатоквартирного будинку або особа, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком до створення об’єднання, протягом півроку з дня державної реєстрації об’єднання відновлює її за власний рахунок.        

Для здійснення процедури передачі голові ОСББ необхідно листом звернутись до переднього балансоутримувача. Для приймання-передачі з балансу на баланс утворюється комісія та складається відповідний акт за підписами уповноважених представників сторін. Кожній із сторін, що бере участь у прийманні-передачі, надається примірник акта приймання-передачі, підписаний членами комісії та затверджений керівництвом кожної сторони (підписи скріплюються печаткою).   Датою передачі житлового комплексу або його частини з балансу на баланс є дата підписання акта приймання-передачі.

Отримання прибудинкової ділянки у власність ОСББ

ОСББ може звернутися до органів місцевого самоврядування для отримання прибудинкової ділянки у власність. Для цього необхідно надати:

  • затверджений статут ОСББ; свідоцтво про держреєстрацію;
  • довідку про включення до ЄДРПОУ;
  • матеріали земельно-кадастрової інвентаризації;
  • документ, що підтверджує передачу будинку об'єднанню у встановленому порядку (акт прийому на баланс);
  • копія рішення місцевої ради про надання ділянки колишньому власнику та план відведення земельної ділянки згідно з цим рішенням.

Нормативно-правова база

Закони України:

"Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" від 29.11.01 р.

№ 2866 (посилання http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2866-14/print1454332030956547);

"Про житлово-комунальні послуги" від 24.06.04 р. № 1869 (посилання http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1875-15/print1454332030956547);

"Про приватизацію державного житлового фонду" від 19.06.92 р. № 2482 (посилання http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2482-12).

Постанови Кабінету Міністрів України:

"Про затвердження Правил користування приміщеннями житлових будинків" від 24.01.2006 р. № 45 (посилання http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/45-2006-%D0%BF);

«Про затвердження Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій від 20.05. 2009 р. № 52 (посилання http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/529-2009-%D0%BF);

"Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодно та гарячої води і водовідведення" від 21.07.05 р. № 630 (посилання http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/630-2005%D0%BF/print1454945239070112);

"Про реалізацію Закону України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" від 11.10.02 р. № 1521 (посилання http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1521-2002-%D0%BF).

Накази Держжитлокомунгоспу України:

"Положення про порядок передачі квартир (будинків) у власність громадян" від 15.09.92 р. № 56 (посилання http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0109-10);

"Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій" від 25.08.05 р. № 76 (посилання http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0927-05/print1434629093345221);

"Про затвердження Типового статуту об'єднання співвласників багатоквартирного будинку та Типового договору відносин власників житлових і нежитлових приміщень та управителя" від 27.08.03 р. № 141 (посилання http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1155-03);

"Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд" від 10.09.04 р. № 150 (посилання http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z10464/print1454332030956547).

Корисна інформація:

https://osbb.ck.ua/Home/About?src=in_gl

https://www.idom.ua/?gclid=CNLAv4DQnMsCFYHhcgodPqMMtA

Відділ інвестицій та соціально-економічного розвитку виконавчого комітету Ірпінської міської ради оголошує збір ПРОЕКТІВ. Ми маємо на меті вивчити потенціал ідей та заходів, які Ви запропонуєте у м. Ірпінь і допомогти реалізувати найбільш ефективні, цікаві та суспільно корисні з них.

У Вас є проект чи цікава ідея щодо створення чи розвитку м. Ірпінь та прилеглої території, то подавайте її нам відповідно до обраної категорії (соціальна, творча та співпраця з органами місцевого самоврядування).

Метою даного конкурсу є: активізація громади м. Ірпінь та прилеглих селищ Ворзель, Гостомель, Коцюбинське через реалізацію соціальних проектів, які б мали безпосередній вплив на місцеві спільноти, включали участь у проекті місцевих жителів, а також були реалізовані у співпраці з організацією або ініціативною групою.

  • Соціальна категорія - маються на увазі всі ідеї, що стосуються новаторської діяльності, насамперед спрямованої на вирішення або пом'якшення соціальних проблем суспільства. Зокрема, це можуть бути проекти, що стосуються організації людей задля допомоги іншим людям/тваринам/екології, задля вирішення проблем суспільства, громад, міст, селищ, тощо.
  • Творча категорія - маються на увазі всі ідеї, що стосуються розвитку творчості, наприклад: видання книжок, відкриття картинних галерей, театрів, творчих просторів, курсів, створення архітектурних форм, постановки вистав, написання музики, видання альбомів, фотографій, тощо. Всі ідеї в цій категорії мають передбачати створення проектів з творчою складовою.

Ми також хотіли отримати проекти що направлені на активізацію місцевих спільнот, впровадження та розвиток механізмів локальної демократії, освітні та мобілізаційні заходи для місцевих жителів.

Кожен бажаючий може надсилати необмежену кількість ідей в будь-якій з категорій.

Вимоги:

  • проект має вирішувати конкретні проблеми Ірпінського регіону;
  • відповідати на актуальний суспільний запит;
  • ідеї можуть бути інноваційними, але водночас;
  • повинен містити дані про автора, контакти, опис ідеї, мета і завдання проекту; актуальність, сума інвестицій на реалізацію даного проекту;
  • може бути викладений українською/російською/англійською мовами та мати обсяг до 10 сторінок друкованого тексту формату А4.

У Вас є інноваційна ідея або вже готовий проект - розкажіть про них нам! Усі заявки пройдуть ретельний відбір. А найперспективніші гарантовано отримають повну підтримку з боку Ірпінської міської ради.

Надсилати свої ідеї можна на електронну пошту відділу інвестицій виконавчого комітету Ірпінської міської ради Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Телефон для довідок – 60-351.

1 березня заступник міського голови Лідія Михальченко, керуючий справами виконавчого комітету Костянтин Карєв, радник міського голови, депутат міської ради Максим Плешко, керівники відділів міськвиконкому зустрілися із представниками Фундації польсько-української співпраці ПАУСІ.

За сприяння Польсько-канадської програми підтримки демократії Фундація реалізує Проект «Партисипаторний бюджет – можливості для підвищення громадської активності і встановлення справжнього партнерства з органами влади» проект реалізується в Черкасах, Чернігові, Полтаві та Луцьку.

Даний проект успішно реалізується в більш ніж 100 містах Польщі – від маленьких, з населенням 30-35 тисяч мешканців, до столиці країни – майже 2-мільйонної Варшави. Якщо сформувати ідею проекту дуже стисло, то: плануючи бюджет міста на наступний рік, міська влада виділяє певний його відсоток на проекти, які запропонують і оберуть самі містяни.

Для реалізації Проекту посадовці органів місцевого самоврядування та громадські активісти мають пройти відповідне навчання, опрацювати за допомогою українських та іноземних експертів та впровадити механізми формування місцевих бюджетів за участю громади. Також має бути створений відповідний комітет (у польських містах такі комітети працюють на громадських засадах), який відповідатиме за збір пропозицій та організацію голосування. Безперечно, всі пропозиції, що подаватимуть громадяни, мають бути розглянуті відповідними (профільними) депутатськими комісіями за участю громадськості, щоб визначити, чи відповідають вони компетенції органів місцевого самоврядування, чи можлива їх реалізація як така, чи можлива їх реалізація за ті кошти, що будуть передбачені тощо. При цьому відсоток бюджету і «масштабність» проекту (чи це будуть проекти по мікрорайонах міста, чи загальноміські) визначатимуть органи місцевого самоврядування.

Після перевірки та відбору перелік пропозицій має бути поданий на розсуд і вибір громади. Шляхом голосування обиратиметься той, який врешті органи місцевого самоврядування реалізовуватимуть.

Таким чином, переконані заступники директора Фундації ПАУСІ в м.Варшава Кшиштоф Фільцек та Костянтин Плоский , громада міста не лише відчуває свою участь в житті міста, але й має реальний вплив на його розвиток.

Практичним досвідом поділилася заступник директора департаменту фінансової політики Черкаської міської ради Тетяна Харенко. У місті Черкасах, запропонований Фундацією польсько-української співпраці ПАУСІ проект, уже реалізовується – минулого року було затверджено міську цільову програму «Громадський бюджет міста Черкаси на 2015 – 2019 роки».

Заступники міського голови відзначили, що такі проекти надзвичайно корисні для розвитку органів місцевого самоврядування і їх співпраці з громадськістю, а досвід польських колег є безцінний.

Наразі обидві сторони готуватимуться до наступного етапу, яким буде представлення плану і графіку проведення тренінгів і навчань.

1 березня у міськвиконкомі привітали з 70-річчям Почесного громадянина Ірпеня Олександра Васильовича Галуненка. Ювіляру вручили нагрудний знак «За заслуги у розвитку Ірпеня». Перший заступник Дмитро Христюк, заступники міського голови Наталія Семко та Лідія Михальченко подякували за підтримку та дружні поради.

«Понад 30 років свого життя Олександр Васильович присвятив праці на АНТК ім. Антонова. Наше місто любить по-своєму, бо тут він жив у молоді роки, опікувався його проблемами на рівні області й країни, працюючи депутатом, – зазначив перший заступник міського голови Дмитро Христюк. – Нехай усе хороше, зроблене з душею та натхненням, повертається до вас сторицею».

Галуненко Олександр Васильович – Заслужений льотчик-випробувач, Герой України, людина, що пілотувала «Мрію», чиє ім’я занесено до Книги рекордів Гіннеса.

Народився 1 березня 1946 року в селі Троїцьке Запорізької області. Закінчив Чернігівське вище військове авіаційне училище льотчиків у 1968 році пілотом-інженером. Випускник Ленінградського інституту авіаційного приладобудування (1974) та Школи льотчиків-випробувачів. За встановлення 110 світових авіаційних рекордів в одному польоті на Ан-225 «Мрія» його ім’я вписано у 1991 році у Книгу рекордів Гіннесса. Він 263-разовий рекордсмен світу з літакового спорту.

Заслужений працівник транспорту України, кандидат технічних наук, професор кафедри безпеки польотів Кіровоградської льотної академії НАУ. Нагороджений орденами Пошани, «За заслуги» III ступеня та іншими нагородами.

   

1 березня в Ірпені презентували роботу Муніципальної варти.

«Це нова структура – перша в такому форматі не тільки в Київській області, а й в Україні – складається з двох підрозділів: служби оперативного моніторингу та служби реагування, – сказав перший заступник міського голови Дмитро Христюк. – Служба моніторингу працює, як чергова частина, у міськвиконкомі. Їх завдання – збирати і опрацьовувати інформацію про ситуацію в місті. Для цього здійснюється відеоспостереження з 64 камер, що розміщені по місту, та Інтернет-моніторинг».

Працює цілодобова гаряча лінія – 60-400, куди громадяни мають змогу повідомити про незадовільну роботу комунальних служб, аварійні ситуації, порушення правил благоустрою, про факти зловживання службовим становищем чиновників.

Також повідомлення про вищезазначені виявлені факти можна залишити на порталі «Гарне місто» http://garnemisto.in.ua/.

 

У місті Ірпені у зв’язку з плановими ремонтними роботами на електрообладнанні та чисткою трас ліній електропередач, у вказані дні в період з 09:00 до 17:00 години буде відсутнє електропостачання за адресами:

- 04 березня – вул. З. Алієвої (міський ринок),

- 12 березня – вул. Мінеральна,

- 14 березня – вул. Московська, З. Алієвої, Садова (від вул. Соборна до вул. Центральна),

- 22 березня – вул. Дачна, К. Зайцева, Варшавська (з 1 по 70 номер), 74 Стрілецької дивізії, Спартака, Горького, Северинівська (№ з 1 по 50), Лесі Українки, Жданова, Горького (частково), пров. Горького.

Диспетчерська служба Ірпінського РП ПАТ «Київобленерго»

Тел. 63-2-99

Новини

Анонси

pay-oplata

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт

 

munvarta

munvarta

Громадська рада

Молодіжна громадська радаПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

 

 

 

 

Календар подій