Вівторок, 18 травня 2021 |

Новини

26 березня депутати міськради розглянули та прийняли рішення про присвоєння скверу на розі вулиць Паламарчука та Грибоєдова імені заслуженого художника Володимира Сидорука, про перейменування провулку Революції на провулок кобзаря Миколи Будника.

З цих питань відбувалося обговорення в соціальних мережах, була зустріч за «круглим столом» представників громадських об’єднань, є відповідні згоди родичів Миколи Будника і Володимира Сидорука.

26 березня депутати підтримали рішення про внесення змін до міської комплексної програми «Турбота» на 2011 – 2015 роки.

«У грудні минулого року ми вносили зміни, де задекларували місцеві пільги для осіб, які беруть участь у антитерористичній операції. Цим же рішенням ми рекомендували селищним радам прийняти відповідні рішення на своїй території. Такі рішення були прийняті. Але згодом було визначено, що відшкодування цих пільг за рахунок коштів по селищних радах, буде за рахунок субвенції, яку вони нам будуть надавати. А відшкодування буде проводити місто, безпосередньо, управління праці і соціального захисту населення», - сказала доповідач Лариса Саприкіна.

26 березня в ході сесії міськради міський голова поінформував присутніх про будівництво двох дошкільних закладів у Гостомелі та Коцюбинському. Для реалізації цієї мети було внесено зміни до Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста та селищ на 2015 рік та основних напрямків на 2016 – 2017 рік.

«Завдяки депутату міськради Юрію Прилипку у Гостомелі завершується будівництво клубу. Між садочком і клубом буде невеличкий сквер. Усі ці об’єкти є задекларовані у програмі соціально-економічного розвитку, –  поінформував міський голова Володимир Карплюк. – На місці старої лікарні у селищі Коцюбинське є вільні 36 соток. Плануємо цього літа розпочати там будівельні роботи».

26 березня на сесії міськради було прийнято дві міські програми в галузі культури, зокрема: цільову програму «Реалізація культурно-мистецьких проектів у місті Ірпені, розроблених інститутами громадянського суспільства та окремими громадськими діячами в галузі культури на 2015 рік» та Програму підтримки народного аматорського і декоративно-ужиткового мистецтва та народних інструментів міста Ірпеня, селищ Ворзель, Гостомель, Коцюбинське на 2015 рік.

Ірпінь — важливий культурний центр Київської області. Його життя насичене мистецькими подіями та культурно-масовими заходами. Проте, незважаючи на певні досягнення галузь культури, місто Ірпінь перебуває у стані, що не зовсім відповідає потребам культурного і духовного розвитку громади міста та вимогам і стандартам соціально-культурної політики держави в цілому.

Кожна з цих програм розрахована на один рік і передбачає виконання ряду заходів для вирішення найважливіших питань. Зокрема, метою Програми підтримки є надання фінансово-організаційної допомоги майстрам, створення умов для розвитку та популяризації гри на народних інструментах, підвищення рівня культурно-мистецьких заходів і ролі кращих зразків української традиційної культури в повсякденному житті громадян.

Програма реалізації передбачає налагодження діалогу між владою і громадою міста, залучення інститутів громадянського суспільства до формування та реалізації культурно-масових заходів та мистецьких подій в Ірпені, підтримку окремих громадських діячів та обдарованої молоді в галузі культури, а також створення банку громадських культурних проектів.

І для реалізації цього останнього пункту відділ культури, національностей та релігій оголошує відкритий конкурс на найцікавіші та найактуальніші для нашого регіону культурно-мистецькі проекти та програми.

«Продукт, який випускає культура, має бути орієнтований на громадськість. Саме комісія, до якої увійдуть її представники, визначатиме, які проекти треба фінансувати для територіальної громади», - зазначив міський голова Володимир Карплюк.

26 березня на сесії міськради було внесено зміни до Положення про порядок залучення коштів замовників об’єктів архітектури на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури м.Ірпінь.

Попередньо  було прийняте   Положення, де розглядалися усі нежитлові приміщення з 10%  коефіцієнтом. Наразі є питання про виокремлення з цієї категорії об’єктів – комор, що будуються для населення, гаражів, паркінгів, які можуть бути використані під укриття на випадок надзвичайних ситуацій.

«Одна справа, коли це магазин, інша справа – комора, гараж, паркінг, – сказав міський голова В.Карплюк. – Ми хочемо стимулювати, щоб такі об’єкти будувалися. Тому вирішили вивести їх в формат житлового будівництва, яке використовуватиметься по факту».

Виконавчий комітет Ірпінської міської ради повідомляє, що на виконання Указу Президента України від 03.07.2000р. № 849 «Про сприяння підготовці управлінських кадрів для сфери підприємництва» в Україні з 2001 року реалізується Програма заходів з перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва (далі – Програма), затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.2000 № 1358.

В рамках діючої Програми Мінекономрозвитку разом з німецьким Товариством з міжнародного співробітництва GIZ заплановано у квітні 2015 року в м. Києві (на базі київського проектного офісу GIZ за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська (Червоноармійська), 44, офіс 5) проведення конкурсного відбору претендентів на стажування у Німеччині.

У 2015 році українським менеджерам/підприємцям і підприємствам пропонується стажування за напрямками: економічна кооперація без галузевої специфіки та з галузевою специфікою, у секторі охорони здоров’я, природоохоронних технологій водопостачання і каналізації, утилізації відходів, в аграрному секторі, у гірничодобувній галузі, у сфері поновлюваних джерел енергії, енергоефективності в промисловості, будівництві і санації будівель і споруд.

Враховуючи зазначене, просимо до 01 квітня 2015 року надати відділу економіки виконавчого комітету Ірпінської міської ради інформацію про кандидатів на стажування (за формою, що наведена у додатку 1) на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Положення про конкурсний відбір спеціалістів, які направляються на підвищення кваліфікації з метою їх подальшого стажування в Німеччині та перелік документів, що надаються спеціалістами викладений у додатку 2.

Детальна інформація щодо умов конкурсного відбору розміщена на офіційному веб-сайті Київської обласної державної адміністрації (http://www.koda.gov.ua) у розділі „Підготовка та перепідготовка управлінських кадрів для сфери підприємництва” та на сайті: www.inwent.org.ua.

Додаток 1

Додаток 2

26 березня на сесії Ірпінської міської ради депутати прийняли рішення про надання пільг по сплаті земельного податку.

Раніше д ля державних установ була встановлена ставка – 1 відсоток. Але до міськради звернувся ВП НУБіП «Ірпінський економічний коледж» про надання вищезазначеної пільги. Депутати прийняли рішення та встановили пільгову ставку для цього закладу 0,1 відсоток.

Міський голова Володимир Карплюк поінформував присутніх, що адміністрація навчального закладу дізналася про ставки по земельному податку лише в середині навчального року, тому не змогли запланувати видатків на цю мету. Але є домовленість з керівником коледжу, що на наступний рік вони передбачать відповідні кошти, а міськрада, в свою чергу, перегляне ставку земельного податку.

«До нас звертаються з такими питаннями. Наприклад, Будинок письменників в рамках цього перерахунку отримав півмільйона у рік при бюджеті 9 мільйонів. Ми будемо йти назустріч тим установам, які надають соціально-культурні чи навчальні послуги у нашому місті», - зазначив очільник міста.

Для гаражно-будівельних кооперативів «Схід», «Ірпінь» встановлено пільгу – 1,5% замість 3%.

Зміни до Порядку призначення житлової субсидії населенню

Призначення субсидії відбуватиметься на підставі лише двох документів – заяви та декларації (скасовується необхідність надання довідок про доходи, у тому числі й працюючих осіб). При цьому запроваджуються спрощені форми заяви та декларації про доходи і витрати осіб для звернення за субсидією (форма на 1 аркуші).

Запроваджується принцип призначення субсидії на підставі задекларованих даних заявником.

При цьому перевірка достовірності цих даних здійснюватиметься органами соціального захисту вже після призначення субсидії, шляхом здійснення запитів до відповідних органів, установ та організацій.

Кожне домогосподарство одночасно з рахунком для оплати енергоносіїв у квітні та жовтні 2015 року отримає спрощені форми заяви та декларації для звернення за призначенням субсидії. Підприємства, що надають послуги з газопостачання, електропостачання та централізованого опалення мають забезпечити виготовлення бланків Заяви та Декларації і доставку їх до споживачів разом з рахунками на оплату послуг.

Скасовуються всі обмеження щодо майнового стану осіб, які звертаються за призначенням субсидій крім здійснення одноразової дорого вартісно покупки (на суму понад 50 тис. гривень):

-наявність у власності двох житлових приміщень;

-наявність у власності двох автомобілів;

-наявність у складі домогосподарства осіб працездатного

віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку як безробітні;

-здача в найм житлового приміщення;

-здійснення покупки товарів, робіт та послуг (у тому числі оплата медичних послуг та навчання) на суму понад 10прожиткових мінімумів;

Запроваджується надання субсидії на 12 місяців, а не опалювальний період як раніше.

Встановлюється автоматичний принцип надання субсидії на новий період (скасовується

необхідність повторного звернення до органу соціального захисту населення для призначення субсидії на новий період у разі відсутності змін).

 

Зміни до Порядку призначення житлової субсидії:

Для 1,1 мільйонів сімей, які сьогодні одержують субсидії (в опалювальний період 2014-2015 років) передбачити автоматичне призначення субсидій на новий термін без необхідності надання нового пакету документів та звернення до органів соціального захисту населення. Надається право на оформлення субсидій особам, які не зареєстровані у житловому приміщенні, але орендують житло і оплачують вартість житлово-комунальних послуг на підставі письмового договору найму (оренди) житла.

 

Порядок звернення за житловою субсидією:

1. Кому призначається субсидія:

Субсидія призначається одному із членів домогосподарства, який зареєстрований у житловому приміщенні і на якого відкрито особовий рахунок на оплату житлово-комунальних послуг.

Право на отримання житлових субсидій мають домогосподарства,у яких витрати на оплату житлово-комунальних послуг виходячи із соціальної норми житла та соціальних нормативів користування послугами перевищують розмір визначеного обов’язкового платежу .

2. Куди і як подаються документи:

З питання призначення житлової субсидії необхідно звернутися до управління праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації.

Документи для призначення субсидії можуть бути надіслані до місцевого управління праці та соціального захисту населення поштою.

У сільській місцевості приймання заяв з необхідними документами для призначення субсидій здійснюють уповноважені особи, які визначаються виконавчими органами сільських і селищних рад.

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПРИЗНАЧЕННЯ СУБСИДІЇ:

- спрощена заява (за встановленою формою на 1 арк.);

- спрощена декларація про доходи і витрати осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (за встановленою формою на 1 арк).

Всі інші відомості, що необхідні для призначення житлових субсидій (про забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами) надають організації,

які надають ці послуги, на запит органів соціального захисту населення.

Інформацію про доходи для призначення житлової субсидії органи соціального захисту населення будуть отримувати у порядку обміну від Державної фіскальної служи та Пенсійного фонду.

При цьому, заборонятиметься вимагати від заявників інші документи, ніж передбачені Положенням про призначення житлових субсидій.

 

Термін призначення житлової субсидії

Субсидія на оплату житлово-комунальних послуг призначатиметься на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням. Для призначення житлової субсидії застосовуватимуться доходи за попередній календарний рік без урахування сплачених податків. Після закінчення терміну отримання субсидії органи соціального захисту населення здійснюватимуть розрахунок субсидії на наступний період автоматично.

Для цього вони збиратимуть необхідну інформацію без звернення громадянина і протягом двох місяців з початку нового періоду прийматимуть рішення щодо призначення (непризначення) субсидії цим домогосподарствам та письмово інформують про прийняте рішення громадян, які зверталися.

Посилення відповідальності заявника за надані відомості для призначення субсидії

Всі члени домогосподарства дають згоду на обробку персональних даних про сім’ю, доходи, витрати, що необхідні для призначення житлової субсидії.

У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, зміни у переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, про купівлю товарів або оплату послуг) заявник зобов’язується у місячний термін повідомити орган соціального захисту населення.

Якщо подано неповні чи недостовірні відомості про доходи та витрати зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб може бути відмовлено в призначенні субсидії або припинено її надання. У такому  разі заявник зобов’язується повернути надміру перераховану (виплачену) суму субсидії у   подвійному розмірі.

 

24 березня підійшов до свого завершення проект надзвичайної допомоги українським переселенцям зі сходу, внаслідок воєнних дій в Україні, який підримало Канадське посольство.

В рамках даного проекту в Ірпені було проведено 6 зустрічей-тренінгів для вимушених переселенців, які мешкають в Приірпінні. У проекті взяло участь понад 150 сімей-переселенців, які отримали морально-психологічну підтримку.

Також 40 сім’ям було надано матеріальну допомогу, зокрема: 24 сім’ї з Ірпеня, 9 – з Ворзеля, 5 – з Коцюбинського, 2 сім’ям з Гостомеля було надано сертифікати на покупки товарів в ТЦ «МЕТРО» (на суму 3200 грн.), що в загальній сумі – 128 000 грн. У рамках проекту до новорічних свят 80 дітей-переселенців отримали подарунки. А головне, це позитивні емоції й відчуття впевненості у завтрашньому дні.

Низка тренінгів була лише початком у серії матеріальної та моральної допомоги вимушеним переселенцям зі Сходу. Нині громадські активісти налагоджують контакти для подальшої співпряці з біженцями й сподіваються на співпрацю у наступних проектах.

Посередником між органами соціального захисту і громадянами виступає районний військовий комісаріат.

У редакцію «УК» надходять дзвінки від жителів різних областей України, у яких ідеться про вимушену зміну усталеного способу життя родин після того, як чоловіка чи батька мобілізували до лав Збройних сил. Наприклад, Тетяна К. із Чернівецької області схвильовано розповіла про те, що її чоловіка мобілізували. Вона зараз перебуває в декретній відпустці. З немовлям на руках дуже важко самій справлятися. Родичів поблизу немає, тож помочі немає від кого чекати. А на порі — весняні роботи в господі. «Що робити в такій ситуації? До кого можна звернутися по допомогу?» — зі слізьми завершила розмову Тетяна.

За роз’ясненням «УК» звернувся до старшого офіцера відділу військово-соціальної роботи соціально-психологічного управління Головного управління по роботі з особовим складом ЗСУ підполковника Володимира КАШЛЮКА.

— Люди часто губляться в таких ситуаціях, — каже Володимир Кашлюк. — Варто знати, що такі питання належать до компетенції місцевих органів влади. На них покладено завдання приймати рішення, спрямовані на соціальний захист і підтримку членів сімей військовослужбовців і безпосередньо бійців — учасників АТО. В кожній області існують програми, під які з місцевих бюджетів виділяють кошти для виплати певним категоріям населення. Вони можуть бути одноразовими, за рік чи щомісячними. Поширена і така форма підтримки, як компенсація за сплату комунальних послуг або за сплату найму житла. Законодавство передбачає надання пільг чи якихось інших видів допомоги за формальними ознаками. Це — наявність статусу, посвідчення, певних документів.

За словами Володимира Кашлюка, наголос нині роблять на зверненні громадянина. Поки що соціальна система не досягла рівня адресності, коли соціальні працівники самі йдуть до людей, що потребують допомоги. Тому нині усе залежить від активності громадянина, від його обізнаності. І це є чи найголовнішою проблемою. Більшість сімей військовослужбовців, призваних за мобілізацією, не знають про свої права, про те, куди звертатися по допомогу. Зараз посередник між державними органами соціального захисту і громадянами — районний військовий комісаріат. Комісаріат зобов’язаний надавати інформацію, в тому числі й про соціальну допомогу та служби, які цим займаються. А ще через комісаріати налагоджено роботу з волонтерськими, благодійними організаціями. Військкомати мають списки мобілізованих, інформацію про членів сім’ї. Передовсім тут мусять допомогти людині зорієнтуватися в місцевій системі органів самоврядування. Офіцер нагадав, що звернення про допомогу потрібно подавати у письмовій формі.

Важлива інформаційна робота всіх служб на місцях. На телефон довіри при Генштабі ЗСУ щодня надходить у середньому по 30 дзвінків. Люди часом запитують про елементарне. Приміром, чому мобілізували чоловіка, якщо в сім’ї більше трьох малолітніх дітей. Виявилося, що рідних дітей у чоловіка двоє, а троє не усиновлені — від першого шлюбу дружини. Юридично він не є багатодітним батьком. Чимало дзвінків із сільської місцевості, де виникає багато питань після мобілізації чоловіків. Великі земельні наділи, господарства потребують сильних рук.

Володимир Кашлюк навів такий приклад: «улітку минулого року на телефон довіри зверталася жінка з Житомирської області. Цікавилася, як їй зібрати урожай і підготувати поле до зими. Ми звернулися до районної державної адміністрації з цим запитанням. Голова адміністрації організував необхідну допомогу».

Молодим сім’ям часто потрібна психологічна допомога, підтримка. Волонтери-психологи зараз надають психологічну допомогу не лише бійцям, а й членам їхніх сімей. Звісно, нинішні обставини змушують подивитися на все по-іншому.

Ольга ПРОКОПЕНКО

Джерело: http://www.ukurier.gov.ua

Новини

Анонси

 

pay-oplata

 

pay-oplata

 

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт

 

munvarta

munvarta

Громадська рада

Молодіжна громадська радаПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну

 

Календар подій