П'ятниця, 22 жовтня 2021 |

Новини

Рятувальники 53-го Державного пожежно-рятувального поста смт Гостомель 23 квітня 2015 року перевірили внутрішнє протипожежне водопостачання (пожежні крани на працездатність та провели технічне обслуговування кран-комплектів) на АТ "Ветропак Гостомельський Склозавод". Нагадаємо, що Порядок утримання систем зовнішнього та внутрішнього протипожежного водопостачання є обов’язковими для виконання всіма юридичними і фізичними особами незалежно від виду їх діяльності та форм власності. Кожне підприємство, установа, організація та інші об’єкти  (будинки, споруди тощо) повинні бути забезпечені необхідною кількістю води для здійснення пожежогасіння (виходячи з вимог будівельних норм та інших нормативних документів). Мережі протипожежного водопостачання повинні забезпечувати потрібні за нормами витрату та напір води. 

Дещо раніше, на вищезазначеному підприємстві було перевірено зовнішнє протипожежне водопостачання (пожежні гідранти). Перевірка працездатності пожежних гідрантів повинна здійснюватися не рідше двох разів на рік (навесні й восени). Для контролю працездатності мережі зовнішнього протипожежного водопостачання необхідно 1 раз на рік проводити випробування на тиск та витрату води з оформленням акта. Випробування водогону повинне проводитися також після кожного ремонту, реконструкції або підключення нових споживачів до мережі водогону.

Володимир Опанасюк

www.rescuer.kiev.ua

ПОВІДОМЛЕННЯ про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації: детального плану території житлової та громадської забудови кварталу міста Ірпінь обмеженого вулицями Університетська (раніше Карла Маркса), Пушкінська, Суворова та проектною об’їзною дорогою

  1. Мета, склад та зміст містобудівної документації:

Для реалізації положень генерального плану м. Ірпінь Київської області, рішення Ірпінської міської ради Київської області від 25.02.2015 року № 4744-67-VI «Про надання дозволу на розробку детального плану території забудови кварталу міста Ірпінь обмеженого вулицями Університетська (колишня Карла Маркса), Пушкінська, Суворова та проектною об’їзною дорогою» розроблено детальний план території житлової та громадської забудови кварталу міста Ірпінь обмеженого вулицями Університетська (раніше Карла Маркса). Пушкінська, Суворова та проектною об’їзною дорогою, з наступним оновленням генерального плану та коригуванням плану зонування території міста.

Проект виконано відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про основи містобудування» та ДБН Б.1.1.-14.2012 «Склад та зміст детального плану території».

Детальний план території після затвердження стає основним документом, згідно якого повинно здійснюватися капітальне будівництво, благоустрій та інженерне облаштування території даного кварталу.

Земельна ділянка ДПТ знаходиться в оренді в ТОВ «Київський науково-клінічний медичний центр» для житлової та громадської забудови.

Планом зонування території міста Ірпінь дана територія передбачається під громадську зону, детальний план території уточнює функціональне призначення відповідно до договору оренди.

Територія для розробки детального плану території (надалі ДПТ) займає площу 13,5 га, де передбачені наступні межі:

- на півночі ділянка межує з існуючим санаторієм «Ірпінь» та вул. Чехова;

- на заході ділянка межує із житловим комплексом «Суворов»;

- південна частина ділянки межує із зеленню загального користування;

- на сході межа розробки ДПТ проходить по вул. Університетська (колишня вул. Карла Маркса) та межує із житловим комплексом «Київський».

Ділянка в цілому вільна від забудови за виключенням церкви по вул. Чехова. На території проектування проходять інженерні комунікації – вода, каналізація, газ електрика.

  1. Основні техніко-економічні показники:

№ п/п

Показники

Одиниця

виміру

Сучасний стан -2014 р.

Проектний період - 2021р.

І.

Територія

 

 

 

 

Територія в межах проекту, у тому числі

га

13,5

13,5

 

Житлова забудова,

у тому числі:

 

 

 

1.1

  • житлового кварталу

га

-

6,000

 

  • площа забудови

га

-

1,6360

 

  • дитячі майданчики

га

-

0,2484

 

  • майданчики для відпочинку

га

-

0,0354

 

  • спортивні майданчики

га

-

0,0710

 

  • господарські майданчики

га

-

0,1065

 

  • майданчики для постійного зберігання авто

га

-

0,1700

 

  • під’їзди та проїзди

га

-

1,2200

 

  • пішохідні доріжки

 

 

1,2127

 

  • зелені насадження обмеженого користування

 

 

1,3000

1.2

Громадська забудова в т. ч.

га

-

1,1700

 

  • дитячий садок (2 пов. на 250 місць)

га

-

1,1000

 

  • церква (існуюча)

га

0,0700

0,0700

1.3

Зелені насадження , в тому числі

га

 

4,1800

 

- зелені насадження загального користування

га

 

4,1800

 

Комунальна зона, в т.ч.

га

-

1,1135

2.1

-відкриті автостоянки

га

 

1,1700

 

-під’їзди

га

 

0,0090

 

Інші території, в т.ч.

 

 

1,0365

 

- дорога в червоних лініях

га

0,2110

1,0035

 

- проїзди

га

 

0,0330

 

 

 

 

 

 

ЗЕМЛІ ЗАПАСУ МІСЬКОЇ РАДИ

га

13,219

-

 

НАСЕЛЕННЯ

 

 

 

 

Чисельність населення, всього у житлових кварталах, у тому числі:

тис.осіб

 

3,549

 

 

 

 

 

iіі

ЖИТЛОВИЙ ФОНД

 

 

 

 

Житловий фонд, всього у тому числі:

Тис.м2 житлової

площі

 

 

101048,7

100%

 

 

 

 

 

iv

Кількість будинків всього, в т.ч.:

одиниць

 

5

 

Кількість секцій

одиниць

 

33

 

Щільність населення, в т.ч.:

Чол./га

 

263

 

 

 

 

 

v

установи і підприємства обслуговування (розрахункові)

 

 

 

  1. 1

Дошкільні навчальні установи

місць

 

248

  1. 2

Загальноосвітні навчальні заходи

учнів

 

532

  1. 3

Лікарні

ліжок

 

50

  1. 4

Поліклініки

відв. за зміну

 

85

  1. 5

Установи громадського харчування

місць

 

142

  1. 6

Установи побутового обслуговування

роб.місць

 

32

  1. 7

Магазини

м2 торг. пл..

 

355

VI

Інженерне забезпечення території

 

 

 

 

  • водопостачання всього:

Тис.м3

/добу

 

1519,0

 

  • каналізація

сумарний об’єм стічних вод

«

 

982,0

 

  • електропостачання

річне споживання

тис. кВт*год/рік

 

1,9

 

  • газопостачання

       річне споживання

млн. м3/рік

 

 

9,01

 

  • теплопостачання

       річне споживання

 

Гкал/год / МВт

 

10,064

Територія ,   всього 13,5га , в т.ч.:     житлової забудови         6,0 га;

  • Чисельність населення – 3549 чол., – проектного населення;
  • Щільність населення – 262,88 чол./га.
  • Житловий фонд – 101048,7 тис.м2 (загальна кількість в житловому районі)
  • Поверховість –9 поверхів з мансардою;
  • Кількість квартир – 1924 шт.
  1. Відомості про замовника та розробника проекту, підстави для його розроблення:

Замовник – Виконавчий комітет Ірпінської міської ради Київської області.

Виконавець – Державне підприємство «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування».

Підстава – рішення Ірпінської міської ради Київської області від 25.02.2015 року № 4744-67-VI «Про надання дозволу на розробку детального плану території забудови кварталу міста Ірпінь обмеженого вулицями Університетська (колишня Карла Маркса), Пушкінська, Суворова та проектною об’їзною дорогою».

  1. Інформація про місце та строки ознайомлення з проектом:

З детальним планом можна ознайомитися у Відділі архітектури та містобудування Ірпінської міської ради Київської області (Київська обл., м.Ірпінь, вул. Шевченка, буд.2а, каб. № 62, 63 тел.: (04597) 61-540, 61-385.

Строки ознайомлення з проектом – з 27 квітня 2015 року по 27 травня 2015 року.

  1. Інформація про посадову особу, відповідальну за організацію розгляду пропозицій:

Відповідальний за організацію розгляду пропозицій - Начальник відділу архітектури та містобудування Ірпінської міської ради Київської області Копач Михайло Іванович.

  1. Відомості про строк подання і строк завершення розгляду пропозицій:

Подання з пропозиціями подаються у строк з 24 квітня 2015 року по 24 травня 2015 року (включно) до відділу архітектури та містобудування Ірпінської міської ради Київської області. Пропозиції будуть розглянуті у порядку передбаченому постановою КМУ № 555 від 25.05.2011 року.

Додатково повідомляємо, що відповідно до статті 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» пропозиції до проектів містобудівної документації мають право подавати:

1) повнолітні дієздатні фізичні особи, які проживають на території, щодо якої розроблено відповідний проект містобудівної документації на місцевому рівні;

2) юридичні особи, об'єкти нерухомого майна яких розташовані на території, для якої розроблено відповідний проект містобудівної документації на місцевому рівні;

3) власники та користувачі земельних ділянок, розташованих на території, щодо якої розробляється документація, та на суміжній з нею;

4) представники органів самоорганізації населення, діяльність яких поширюється на відповідну територію;

5) народні депутати України, депутати відповідних місцевих рад.

Пропозиції, подані особами, не вказаними у зазначеному переліку, або подані після встановленого органом місцевого самоврядування строку, залишаються без розгляду.

Пропозиції подаються громадянами у письмовому вигляді із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, місця проживання, особистим підписом і повинні містити обґрунтування з урахуванням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил.

Надані громадськістю пропозиції підлягають реєстрації органом місцевого самоврядування та розглядаються розробником і замовником проектів містобудівної документації у місячний строк.

За результатами розгляду пропозицій заявнику надається відповідь про їх врахування або обґрунтована відмова.

  1. Інформація стосовно запланованих інформаційних заходів:

- публічна конференція щодо обговорення проекту містобудівної документації;

- прилюдне експонування в приміщенні Ірпінської міської ради за адресою: Київська обл., м.Ірпінь, вул. Шевченка, бул.2а

22 квітня Ірпінський міський голова Володимир Карплюк провів особистий прийом громадян, на який прийшли п’ятдесят громадян.

У рамках особистого прийому до міського голови звернулась мешканка Ірпеня з проханням надати дозвіл на відкриття малої архітектурної форми. Володимир Карплюк пояснив, що наразі в Ірпені існує проблема – хаотичне розміщення непривабливих малих архітектурних форм. «Я підтримую європейський варіант малих архітектурних форм, які б гармонійно виглядали і вписувалися в загальну картину міста», - зазначив міський голова.

Також до міського голови звернувся лікар-травматолог, який просив виділити земельну ділянку з метою вирішення житлового питання. «Як тільки буде погоджена межа міста: приєднання кількох гектарів землі до Ірпеня, я зроблю все можливе, аби освітяни та медики залишались працювати в Ірпені, - запевнив заявника Володимир Карплюк. – На жаль, поки що вільних земельних ділянок в місті немає».

Багато звернень громадян стосувалися забруднень в заплаві річки Ірпінь. Мешканці скаржилися на те, що люди регулярно залишають там побутове і будівельне сміття, та просили вплинути на цю проблему.

Жодне зі звернень громадян не залишилося поза увагою міського голови. Ті звернення, які потребують детального вивчення, переадресовані відповідним службам для негайного реагування й подальшого вирішення питань заявників.

Шановні мешканці Приірпіння, щорічно пожежі в природних екосистемах завдають непоправного збитку природі та державі. Найбільша кількість пожеж, як правило, припадає на весняно-літній період. У вихідні й святкові дні ліс відвідує велика кількість людей, що призводить до різкого зростання джерел вогню.

Так з початку року на території регіону виникло 143 пожежі (станом на 22.04.2015 року), з яких 97 – пожежі в екосистемах (лісові, пожежі торфу, трав’яний настил тощо), що складає близько 70% від кількості усіх пожеж.

Причинами виникнення пожеж в природних екосистемах є необережне поводження з вогнем дітей та дорослих, спалювання сміття поблизу житлових будинків і на території, прилеглій до лісових масивів, іскри з вихлопних труб автотранспорту, блискавки, самозаймання  промасленого обтирального матеріалу, ефект фокусування сонячних променів на склі та консервних бляшанках, залишених людьми на природі.

 

Особливу увагу хочемо звернути на особливості Ірпінського регіону. На території регіону розташовані значні площі залежів торфу (переважно, в поймах річок), які здебільшого межують з лісовими масивами і є досить небезпечним поєднанням, у випадку виникнення пожежі. Разом із тим, неконтрольоване випалювання сухої рослинності, сміття (побутових відходів), листя, зокрема, поблизу торфополів може призвести до затяжного, багатоденного горіння торфу та масштабної пожежі лісу. Пожежі завдають величезної шкоди довкіллю, створюють загрозу для життя рослинного і тваринного світу, а нерідко і людей, та призводять до некерованих надзвичайних ситуацій.

З метою охорони лісів від пожеж проводиться комплекс заходів, які спрямовані на збереження лісових насаджень, зменшення кількості і площі лісових пожеж, їх оперативного виявлення та ліквідації.

До переліку протипожежних заходів входить створення мінералізованих смуг та їх поновлення, встановлення аншлагів, перекриття позапланових доріг шляхом встановлення шлагбаумів.

Поряд з цим, інформуємо щодо адміністративної відповідальності за порушення правил пожежної безпеки відповідно до статті 77-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення – накладення штрафу на громадян від двадцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від сімдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Шановні громадяни! Дотримуйтесь правил пожежної безпеки!

- не кидайте сірників, що горять і недопалків;

- не розводьте багаття та не спалюйте сміття в пожежонебезпечні періоди;

- розпалюйте вогнище тільки на очищеному до шару ґрунту майданчику;

- покидаючи місце відпочинку, загасіть вогнище водою або закидайте землею до повного припинення горіння або тління;

- не залишайте в лісі промаслений і просочений бензином обтиральний матеріал;

- не залишайте склотару, розбите скло та консервні бляшанки в місцях відпочинку (фокусуючи сонячні промені вони можуть стати джерелом пожежі);

- пожежу, що починається, загасіть водою, гілками листяних дерев або закидайте землею.

 

Якщо ви опинилися в осередку пожежі в лісі:

- не панікуйте та не тікайте від полум’я, що швидко наближається, у протилежний від вогню бік, а перетніть смугу вогню проти вітру, закривши голову й обличчя одягом;

- з небезпечної зони, до якої наближається полум’я, виходьте швидко, перпендикулярно до напрямку розповсюдження вогню;

- якщо втекти від пожежі неможливо, то вийдіть на відкриту місцевість, ввійдіть у водойму або накрийтеся мокрим одягом і дихайте повітрям, що знаходиться низько над поверхнею землі (воно менш задимлене), рот і ніс при цьому прикривайте одягом чи шматком будь-якої тканини;

- гасити полум’я невеликих низових пожеж можна, забиваючи його гілками листяних порід дерев, заливаючи водою, закидаючи вологою землею та затоптуючи ногами. Будьте обережні в місцях горіння високих дерев – вони можуть впасти та травмувати вас;

- під час гасіння пожежі не відходьте далеко від доріг та просік, не випускайте з уваги інших учасників гасіння пожежі, підтримуйте з ними зв'язок за допомогою голосу;

- особливо будьте обережні у місцях торф’яних пожеж. Враховуючи, що там можуть утворюватися глибокі вирви, пересувайтеся, по можливості, перевіряючи палицею глибину вигорілого шару;

- вийшовши з осередку пожежі, повідомте місцеву адміністрацію та пожежну службу про місце, розміри та характер пожежі.

 

Причиною 90% пожеж в природних екосистемах є діяльність людини. Тому, обов’язково, дотримуйтесь правил пожежної безпеки, не наражайте себе на небезпеку.

Бережіть себе та оточуюче Вас природне середовище!

 

Начальник Ірпінського МС ГУ ДСНС України у Київській області

Є.В. Рисак

Лісничий Ірпінського лісництва

Явон М.М

 

rescuer.kiev.ua

   

На виконання наказу ДСНС України від 23 березня 2015 року №167 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки населення до дій в умовах загрози або вчинення терористичного акту», відповідно до Закону України “Про боротьбу з тероризмом”, Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Указом Президента України від 16 січня 2013 р. № 20, та з метою підготовки населення до дій у разі отримання інформації про загрозу або вчинення терористичного акту, виявлення підозрілих предметів і виникнення надзвичайних ситуацій на об'єктах інфраструктури, місцях з масовим перебуванням людей, - доводимо, для ознайомлення «Методичні рекомендації щодо підготовки населення до дій в умовах загрози або вчинення терористичного акту».

 

Завантажити:

Методичні рекомендації щодо підготовки населення до дій в умовах загрози або вчинення терористичного акту (завантажити: metod-diy-terakt.pdf; metod-diy-terakt.doc); 

http://rescuer.kiev.ua/sites/files/metod-diy-terakt.pdf

http://rescuer.kiev.ua/sites/files/metod-diy-terakt.doc

Володимир Опанасюк

www.rescuer.kiev.ua

22 квітня відбулась сімдесята позачергова сесія Ірпінської міської ради, яку провів міський голова Володимир Карплюк.

На позачергове засідання було винесено проект рішення про надання згоди на добровільне об’єднання територіальних громад та делегування представників до спільної робочої групи.

Розглянувши пропозицію Ірпінського міського голови щодо добровільного об’єднання територіальних громад, депутати вирішили надати згоду на добровільне об’єднання територіальних громад смт Ворзель, с. Гнатівка, с. Гореничі, с. Горенка, смт Гостомель, с. Дмитрівка, с. Забуччя, місто Ірпінь, с. Капітанівка, смт Клавдієво-Тарасове, с. Козинці, смт Коцюбинське, с. Мила, с. Мощун, с. Микуличі, с. Мироцьке, с. Михайлівка-Рубежівка, смт Немішаєве, с. Блиставиця та с. Стоянка.

Відповідно до вищезгаданого рішення делеговано представників Ірпінської міськради до спільної робочої групи: заступників міського голови Лідію Михальченко та Анастасію Попсуй, секретаря Ірпінської міської ради Юрія Денисенка.

«Я переконаний, що представники робочої групи розпочнуть активну роботу з селищами і селами, які були озвучені у даному рішенні, - сказав міський голова Володимир Карплюк. – Це абсолютно не означає, що з усіма ними ми об’єднаємось. Це добровільні об’єднання. Ми лише вносимо пропозицію».

Також очільник міста підкреслив, що Ірпінь реалізовуючи Закон «Про добровільне об’єднання територіальних громад» має розраховувати власний інфраструктурний ресурс, щоб забезпечити належний соціальний супровід кожного мешканця територіальної громади.

В.Карплюк закликав присутніх з честю і гордістю пройти процес об’єднання.

Фото: В.Шилов

    

21 квітня в актовому залі міськвиконкому заступник міського голови Лідія Михальченко та начальник управління праці та соціального захисту населення  Петро Зброжек провели нараду щодо оформлення житлової субсидії.

Учасники наради обговорили питання: хто має право на отримання допомоги у вигляді житлової субсидії; ведення розрахунку розміру субсидії; у яких випадках не призначається субсидія; на які послуги поширюється субсидія; які нормативи використовуються при розрахунку субсидії; на який термін надається субсидія та термін відкладення субсидії. Також представники державних установ та комунальних підприємств узгодили механізми взаємодії.

Право на отримання житлових субсидій мають сім'ї, які платять за житлово-комунальні послуги більше визначеного для них обов'язкового відсотка платежу (розраховується індивідуально для кожної сім’ї).

З 1 травня 2015 року оформити субсидію можна на підставі лише двох спрощених документів – заяви та декларації про доходи, але в окремих випадках, наприклад, у разі не проживання зареєстрованої особи необхідно надати документ, що підтверджує її місце знаходження (довге відрядження, перебування в армії, місцях позбавлення волі тощо) та договір оренди, якщо ви – не власник особового рахунку, а орендар помешкання.

Знаючи дохід своєї сім'ї, можна самостійно розрахувати розмір обов’язкового платежу і орієнтовний розмір субсидії.

Також з 1 травня 2015 року житлова субсидія призначається на 12 місяців і надається на безповоротній основі. Її отримання не пов’язане зі зміною форми власності житла і не тягне за собою таку зміну. Але якщо перевіряючі органи знайдуть неправдиві дані, то громадянин мусить компенсувати субсидію у подвійному розмірі.

Для одержання житлової субсидії сім’я має сплачувати свою частину платежу за послуги, у іншому випадку – надання субсидії припиняється.

21 квітня членам виконавчого комітету були представлені начальник Ірпінського міського відділу МВС України в Київській області Ігор Падюк та новий начальник Ірпінської ДАІ Сергій Компанець.

Міський голова Володимир Карплюк наголосив на проблемах впорядкування дорожнього руху в регіоні, насамперед, у самому Ірпені. Зокрема, на проблемах паркування у центрі міста. Також міський голова попросив провести роз’яснювальні роботи, впровадити у практику систему визначення правопорушень і штрафів за них.

«Для безпеки пішоходів ми встановили три світлофори. У травні плануємо встановити ще один світлофор на перехресті вулиць Пушкінської та Університетської», - сказав очільник міста.

Сергій Компанець запевнив, що з озвученими питаннями щодо безпеки й організації дорожнього руху уже ознайомлений і готовий до роботи на благо мешканців Ірпеня.

Про це завив сьогодні Ірпінський міський голова Володимир Карплюк на засіданні виконавчого комітету під час обговорення процесу добровільного об’єднання територіальних громад.

Очільник міста підкреслив: «Історично склалося, що інфраструктурні об’єкти, будівництво яких коштує дуже дорого, територіально нині розташовані в місті Ірпені. Це – лікарня, поліклініка, міліція, суд, податкова, водоканал, пенсійний фонд тощо».

Також Володимир Карплюк навів приклад сусіднього селища Гостомель, яке має свою доходну базу близько 30 млн. гривень. «Але, в разі «відокремлення» ця база може значно зменшитися, - сказав Володимир Андрійович. – Щоб збудувати на об’єднаній території нові інфраструктурні об’єкти потрібні час і кошти».

«У даному питанні перш за все необхідно дотримуватися інтересів пересічних громадян, забезпечити їх гідним соціальним супроводом, розвивати інфраструктуру, – наголосив міський голова. – Раз ми пішли по європейському шляху, ми повинні зробити так, щоб це об’єднання було ефективним. А Ірпінь сьогодні готовий бути центром об’єднаних територіальних громад».

 

Довідка

У місті Ірпені розміщені:

  • Ірпінська державна податкова інспекція ГУ Державної фінансової служби України у Київській області;
  • Відділення Державної фінансової інспекції;
  • Прокуратура м.Ірпеня;
  • Міськимй відділ ГУ МВС України в Київській області;
  • Відділення ДАІ з обслуговування міст Ірпінь та Буча підпорядковане УДАІ ГУМВС України в Київській області;
  • Ірпінський міський суд;
  • Державний архів;
  • Трудовий архів;
  • Ірпінське КП «Ірпіньводоканал»;
  • Ірпінська філія ПАТ «Київоблгаз»;
  • Ірпінський РП ПАТ «Київобленерго»;
  • Київська обласна філія ВАТ «Укртелеком»;
  • Ірпінська центральна міська лікарня;
  • КП «Ірпіньжитлоінвестбуд»;
  • Комунальне підприємство «Ірпінське земельно-кадастрове бюро»;
  • Ірпінський МС ГУ ДСНС у Київській області (пожежна частина);
  • Автомобільно-транспортний парк (пасажирські перевезення);
  • Залізнична станція;
  • Ірпінське управління водного господарства;
  • Ірпінська міська державна лікарня ветеринарної медицини;
  • Ірпінське міжрайонне Управління Головного управління Держсанепідслужби у Київській області;
  • Управління Держземагентства у м. Ірпені Київської області;
  • Управління Державної міграційної служби України в Київській області;
  • Реєстраційна служба Ірпінського міського управління юстиції.

Населені пункти , які межують з містом Ірпінь, а також знаходяться у безпосередній близькості до міста, користуються загальною інфраструктурою.

У підпорядкуванні міста Ірпеня перебувають заклади культури (бібліотеки, будинки культури) та заклади освіти (школи, садочки), які територіально знаходяться у селищах Ворзель, Гостомель, Коцюбинське.

 

Форма паспорту спроможної територіальної громади громади

з/п

Показники

Значення показників

1

Назва спроможної територіальної громади та її потенційного адміністративного центру

Ірпінська територіальна громада, м. Ірпінь

2

Кількість населення станом на 1 січня 2015 року, в тому числі:

81429

дітей дошкільного віку

2840

дітей шкільного віку

8945

3

Кількість населених пунктів, що входять до спроможної територіальної громади

3 + м. Ірпінь

4

Розрахунковий обсяг доходів спроможної територіальної громади (власні доходи та 60% ПДФО за показниками бюджетів 2015 року)

125314,3 тис. грн.

ПДФО - 84710,5тис.грн.

5

Площа території громади

11578,96 га

6

Кількість закладів, що утримуються за рахунок бюджету органів місцевого самоврядування:

 

школи І-ІІІ ступеня

11

школи І-ІІ ступеня

-

школи І ступеня

3

дитячі садки

12

заклади позашкільної освіти

3

культури

15

фізичної культури

114

фельдшерсько-акушерські пункти

-

амбулаторії, поліклініки

5

лікарні

2

станції швидкої допомоги

1

7

Наявність державних органів, установ, що утримуються за рахунок державного бюджету:

 

правоохоронних органів

2

реєстрації актів громадянського стану та майнових прав

1

Пенсійного фонду

1

соціального захисту

1

протипожежної безпеки

1

Казначейства

1

8

Наявність приміщень, придатних для розміщення:

 

органів місцевого самоврядування

1

державних органів

15

Ірпінський міський голова Володимир Карплюк у ході засідання виконавчого комітету Ірпінської міської ради розповів про власне бачення процесу об’єднання територіальних громад, яке зараз розгортається в Україні.

«Суть закону про добровільне об’єднання територіальних громад – це користь для громади, а не окремого посадовця, – наголосив очільник міста. – Ні Садовський, ні Карплюк, ні Федорук не мають права робити ці об’єднання «під себе».

За словами Володимира Карплюка, є два головні завдання, які законодавець прагне досягти. Перше – зменшення кількості адміністративних одиниць, друге (яке випливає з першого) – скорочення чиновницьких штатів та зменшення видатків на їх утримання.

«Сьогодні в Україні понад десять тисяч адміністративних центрів. В той час, коли європейці на таку саму кількість населення мають близько трьох тисяч адміністративних центрів. Тобто в три рази менше, ніж у нас», – зазначив міський голова Володимир Карплюк.

Нагадаємо, що Президент України Петро Порошенко підписав Закон «Про добровільне об’єднання територіальних громад», який регулює відносини, що виникають у процесі добровільного об’єднання територіальних громад сіл, селищ та міст.

Закон містить принципи добровільного об’єднання територіальних громад, визначає суб’єктів та основні умови добровільного об’єднання, описує порядок об’єднання територіальних громад сіл, селищ, міст та надання їм державної підтримки

Відповідно до закону, метою об’єднання територіальних громад сіл, селищ, міст є: укрупнення шляхом добровільного об'єднання територіальних громад, що є важливим чинником посилення гарантій місцевого самоврядування, підвищення його ролі у вирішенні питань місцевого значення; формування дієздатних територіальних громад, головним завданням яких має стати поліпшення забезпечення потреб громадян, оперативне та якісне надання їм базових соціальних та адміністративних послуг, поліпшення умов сталого розвитку відповідних територій, більш ефективне використання бюджетних коштів та інших ресурсів; створення передумов для удосконалення системи органів місцевого самоврядування на відповідній територіальній основі.

Дочірні категорії

Новини

Анонси

pay-oplata

pay-oplata

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт

 

munvarta

munvarta

Громадська рада

Молодіжна громадська радаПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну