П'ятниця, 28 січня 2022 |

Новини

18 липня всеукраїнська громадська спілка «Слава Україні!» провела для маленьких вимушених переселенців фестиваль-конкурс дитячих талантів.

Метою проведення заходу було об’єднання обдарованих дітей, щоб довести, що Україна – єдина родина, незважаючи на те, що багато людей опинилися в тяжких життєвих умовах і не за своєю волею – далеко від своєї домівки.

Учасники мали можливість продемонструвати свої таланти у різних жанрах. Діти декламували вірші, грали на музичних інструментах, танцювали, співали, читали реп.

Усі учасники отримали заохочувальні подарунки від партнерів заходу, а 10 найкращих поїдуть на півфінал «Україна – єдина родина» в Ковель.

Верховною Радою України прийнято проект Закону України від 2 червня 2015 року №2980 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування та стягнення військового збору з грошового забезпечення військовослужбовців та інших осіб, які беруть безпосередню участь в антитерористичній операції», яким тимчасово, на час проведення антитерористичної операції, пропонується звільнити від оподаткування доходи у вигляді грошового забезпечення працівників правоохоронних органів, військовослужбовців та працівників Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, працівники Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та інших осіб, які беруть безпосередню участь в антитерористичній операції на період її проведення.

Особливості обліку осіб, щодо яких не застосовується стягнення військового збору з грошового забезпечення військовослужбовців та інших осіб, які беруть безпосередню участь в антитерористичній операції будуть здійснюватись у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

 Даний закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

Ірпінська ОДПІ

Ірпінська ОДПІ нагадує, що 20 липня 2015 року є останнім днем сплати податків та подання звітності:

 

 

 

 

Податок і збори (платежі)

Законодавчі та нормативні акти

Останній день подання декларації зі збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності за червень 2015 року.

Пп. 1.7 п. 29 підр. 10 р. ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України.

Останній день подання декларації з податку на додану вартість за червень 2015 року платниками, у яких податковий період дорівнює календарному місяцю

п.п. 49.18.1 п. 49.18 ст.49 р. ІІ та п. 203.1 ст. 203 р. IV ПКУ

Останній день подання декларації акцизного податку за червень 2015 року

пп. 49.1 та 49.21, пп. 49.18.1
п. 49.18 ст. 49, п. 223.2 ст. 223 ПКУ (з урахуванням змін, внесених Законом України від 28.12.2014 №71)

Останній день авансової сплатиакцизного податку за червень 2015 року (доплати (у разі потреби) податкового зобов’язання з акцизного податку на тютюнові вироби, розрахованої з урахуванням авансових платежів, здійснених при придбанні марок акцизного податку)*

п.п. 222.1.2 п. 222.1 ст. 222 ПКУ

*Увага! Виробники тютюнових виробів здійснюють авансову сплату акцизного податку при придбанні марок акцизного податку в сумі, розрахованої з урахуванням мінімального акцизного податкового зобов'язання із сплати акцизного податку на тютюнові вироби та ставок податку, діючих відповідно до норм Податкового кодексу України

 (пп. 222.1.2 п.222.1 ст. 222 ПКУ). 

Сплата авансових внесків з єдиного податку фізичними особами – підприємцями, що обрали спрощену систему оподаткування І та ІІ груп

п. 295.1 ст. 295 ПКУ

Подання звіту по єдиному внеску, нарахованому за попередній календарний місяць роботодавцями за найманих працівників

п. 4 ч.2 ст.6 Закону України
№ 2464

Наказ МФУ від 14.04.2015 №435

Сплата єдиного внеску, нарахованого за попередній календарний місяць роботодавцями за найманих працівників (крім гірничих підприємств)

абз. 1 ч. 8 ст. 9 Закону України

№ 2464

 

Ірпінська ОДПІ

Особам, які перебувають на обліку в управлінні пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян головного управління Пенсійного фонду України у Київській області та одержують пенсію за нормами Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», передбачено встановлення надбавки для непрацюючих пенсіонерів, які мають на своєму утриманні непрацездатних членів сім’ї.

Ця надбавка на неповнолітніх утриманців-дітей, які не досягли 18 років. Вона встановлюється в розмірі 50% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність. При цьому вона нараховується тільки на тих членів сім’ї, які не одержують пенсійні виплати із солідарної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та  інвалідам, державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, допомогу на дітей одиноким матерям. За наявності в сім’ї двох або більше пенсіонерів, кожний непрацездатний член сім’ї, який перебуває на їх спільному утриманні, враховується для нарахування надбавки тільки одному з пенсіонерів за їх вибором.

Постановою правління Пенсійного фонду України №3-1 від 30.01.2007 «Про затвердження порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» визначений перелік необхідних документів для встановлення вищезазначеної надбавки, це:

- оригінал та копія свідоцтва про народження дитини;

- оригінал та копія свідоцтва про шлюб;

- довідка уповноваженого органу за місцем проживання про склад  сім’ї , або про те, що дитина перебуває на утриманні пенсіонера;

- довідка з навчального закладу про навчання утриманця;

- оригінал та копія трудової книжки;

- довідки з управління Пенсійного фонду України та з управління соціального захисту населення за місцем проживання про те, що пенсіонер та дружина не отримують пенсію та допомогу на дитину.

За призначенням надбавки на неповнолітніх утриманців пенсіонеру необхідно звернутися до управління пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян головного управління Пенсійного фонду України у Київській області.

Джерело: http://www.kyiv-obl.gov.ua

17 липня у міськвиконкомі Ірпеня відбулося засідання за круглим столом щодо практичних кроків ОСББ/ЖБК для скорочення витрат на впровадження енергоефективних заходів за програмою Держенергоефективності. У заході брали участь представники ОСББ/ЖБК та банків, які є учасниками даної програми з енергоефективності та представники банків, які беруть участь в урядовій програмі з енергозбереження, представник Української спілки промисловців та підприємців.

Про державну підтримку з енергозбереження розповіла Наталія Русакевич, член комісії Української спілки промисловців та підприємців. Також доповідач надала роз’яснення щодо умов участі у програмі та навела нові приклади успішної реалізації механізмів стимулювання населення, ОСББ та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів. Держава відшкодовує частину суми кредиту на придбання «негазового» котла, енергозберігаючого обладнання або матеріалів, а за рахунок місцевої та регіональної програми відшкодовується частина відсотків за кредитами. Саме завдяки такому підходу ці регіони є одними з найуспішніших у реалізації заходів з енергозбереження.

«Переконана, що всі ті родини, які довіряють нам та скористалися програмою, уже цьогоріч відчують позитивний ефект. Як свідчить досвід волинських ОСББ/ЖБК ця програма допомагає суттєво економити на комунальних платежах», - підкреслила Наталія Русакевич.

«В умовах зростання вартості енергоносіїв та підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги енергозбереження є одним із найважливіших напрямків роботи місцевої адміністрації, – підкреслила заступник міського голови Лідія Михальченко. – Уряд розширив дію програми стимулювання населення до впровадження заходів з енергозбереження, завдяки чому оформити пільгові кредити на придбання котлів та утеплення будинків зможуть не лише громадяни, а й співвласники багатоквартирних будинків».

Про умови кредитування в рамках урядової програми Держенергоефективності розповіли представники банків – «Ощадбанку» та «Укргазбанку».

Фото - В.Шилов

   

Близько двох місяців тому, як тільки посеред парку Перемоги в Ірпені було запримічено якусь активність і між деревами почали з’являтися перші мотузки, з’ясовувати ситуацію приїхали хлопці із «Правого сектору» та місцеві активісти. Хтось погрожував викликати міліцію. Хтось ще чимось погрожував. Люди були упевнені, що тут стартує зведення багатоповерхівки чи то якогось офісного центру.

Однак хвилювання виявилися марними. Ідея місцевого молодого підприємця Ігоря Івасюка полягала у створенні ще одного популярного для місцевих дітлахів і молоді місця, на яке б вони проміняли свої комп’ютерні ігри та «зависання» в Інтернеті.

Тож, розібравшись у тому, що мотузковий парк в Ірпені – це цікаво, важливо і прищеплюватиме дітям бажання займатися спортом, гарячі голови заспокоїлися і серед них виявилися однодумці і навіть помічники.

У результаті Ірпінь отримав 270 м протяжності трас (на які пішло більше кілометра мотузки, тросів тощо), що міцно оповили «переможні» паркові сосни. Які тут тільки виверти не втілив місцевий мрійник зі своїми друзями! Кожен сміливець тут може знайти пригоди по своєму зросту. Так, зросту, адже саме він служить відправною точкою у мотузковому парку. Ті, хто ще «під столом пішки ходить», – опановують перший рівень траси (до речі, безкоштовно і без будь-яких обмежень у часі), діти, дорослі і підлітки, які доросли до екстрим-рівня, – можуть піднятися на висоту 3-5 м., а ті, хто між цими двома рівнями – з задоволенням знаходять для себе випробування на безпечнішій висоті.

Не дивлячись на те, що на деякі відрізки міжсосенного шляху навіть глянути страшно, пересуватися «у повітрі» безпечно: кожен, чия нога відважилася ступити на «тонку стежку» линви, убезпечений спеціальним страховочним «вусом» (а то й двома), за який зачіпляє інструктор.

Чи дороге це задоволення? «Ціни – їздив вивчати іншими такими парками і поставив нижчу, ніж будь-де. Ви не знайдете такої ціни ні в Києві, на в будь-якому іншому регіоні», – запевняє директор парку Ігор Івасюк. – «Вартість проходження дитячої траси – 40 грн., юнацької – 60 грн., батут – 15 грн. Якщо ж співвіднести їх з економічною доцільністю, то треба ставити разів у п’ять вище. Але триматиму їх на обраній висоті».

Як так виходить, запитуємо, що в такий важкий для країни час ви беретеся реалізовувати сміливі ідеї? Чому саме зараз, а не раніше? Пан Ігор знизав плечима, зазначивши, що дуже полегшує втілення задумів ситуація, коли вона не впирається в бюрократичну тяганину, ускладнену хабарами. «Я нікому нічого не давав, а готував документи так, як це має бути, хоч і довелося з цим також побігати. До того ж, починаючи з минулого року, у нашому місті стало відбуватися стільки позитивних змін, що мені також як корінному жителю захотілося у цьому взяти участь. Я бачив мотузкові парки, у мене є діти, які їх обожнюють, тож, навіть не зважаючи на економічну складову цього питання, я вирішив реалізувати такий проект в Ірпені».

Мотузковий парк «Панда» і справді викликав дуже жвавий інтерес у жителів Ірпеня від малого до старого. Хоча такої кількості гостей на урочистому відкритті 18 липня не очікували навіть організатори! Усе просто кишіло дітьми, які випромінювали щастя і задоволення! Їхню радість підхоплювали усі, хто там був: усміхалися чепурні бабусі, які теж вийшли подивитися на мотузкове хитросплетіння та їхніх першопрохідців, по-святковому вбрані прогулювалися сімейні пари. Вишикувавшись у довгі черги за морозивом і солодкою ватою для своїх дітей, з інтересом спостерігали за дитячими веселощами мами. Звучала бадьора музика, вайлувато запрошував до фотосесії величезний іграшковий Панда, водили хороводи костюмовані аніматори, у яскравих гамаках погойдувалися дошкільнята, облизуючи смачні льодяники. Усе повнилося життям, молодістю і здоров’ям. І ця енергія добра і торжества усього живого, здавалося, проникала в усе суще, давала сили жити далі, не падати духом, не зневірюватися і також творити добрі справи, та, не дивлячись ні на що, – утілювати сміливі мрії!

Фото-звіт із відкриття дивись в альбомі "Про Ірпінь" на сторінці у Facebook.

Юлія БЕРЕЖКО-КАМІНСЬКА

 Фото - Володимир ШИЛОВ

                           

Під керівництвом голови Київської облдержадміністрації Володимира Шандри відбулося засідання колегії КОДА. Його учасниками були перший заступник голови Київської ОДА Лев Парцхаладзе, заступник голови КОДА Олег Корбан, керівники та представники структурних підрозділів і апарату адміністрації, обласних управлінь Пенсійного фонду та Державної фіскальної служби, а також представники районів та органів місцевого самоврядування.

На початку засідання Володимир Шандра поінформував, що вчора був представлений новий прокурор Київської області та розповів про рішення обласної протиепізоотичної комісії провести на території Київщини повну депопуляцію диких кабанів задля уникнення подальшого поширення вірусу африканської чуми свиней в регіоні.

«За ходом нашої боротьби із вірусом АЧС спостерігають міжнародні організації. Цей вірус може передаватися через зерно і транспортуватися разом із ним в інші країни. І якщо вони визначать наші заходи як не надто ефективні, то можуть встановити заборону на експорт нашого зерна за кордон. Ми не повинні і не можемо допустити такого сценарію розвитку подій. Тим паче, що до нас вже двічі приїздили подібні комісії, в результаті вони одобрювали проведені заходи, які ініціювала влада для локалізації і подолання африканської чуми», - зазначив Володимир Шандра.

Одним із головних питань порядку денного було спорудження вогневих опорних пунктів (далі - ВОПів) та виконання плану шостої хвилі мобілізації. Наразі на Київщині споруджено 16 таких об’єктів, і нині потрібно виконати ще ряд робіт. 

«Будівництво вогневих опорних пунктів є одним із пріоритетних завдань. Це гарантія того, що війна на Сході, не пошириться на решту території країни. І ця задача − будівництво 16 ВОПів є абсолютно посильною, тому давайте виконаємо її. Роботи можна закінчити за 10 днів, якщо кожен район візьме на себе ділянку роботи і виконає її. Ще раз наголошую, що наша основна задача – не допустити, щоб війна прийшла на нашу територію. А ВОПи із офіцерами та солдатами різко зменшують ймовірність військового наступу», - зазначив Володимир Шандра

Наступне військове питання, яке обговорювали, стосувалося виконання плану шостої хвилі мобілізації. Як поінформував заступник військового комісара Київського обласного військового комісаріату Юрій Абальмасов, персональними повістками було оповіщено 138% військовозобов’язаних, але для проходження військово-лікарських комісій прибули за повістками лише 73% військовозобов’язаних. 

Найбільш активно роботу по мобілізації проводить Іванківський військкомат (виконано 91% плану), Ірпінсько-Бучанський (39%), Броварський (24%) і Бородянський (21%) військкомати. Голова Київської облдержадміністрації наголосив на необхідності проводити більше інформаційно-патріотичних кампаній, зустрічей із демобілізованими та ветеранами, які допоможуть підвищити патріотичний дух суспільства і кількість охочих йти до лав ЗСУ.

«Перші п’ять хвиль мобілізації Київська область була однією із кращих по проробленій роботі. Я розумію, що шоста хвиля є складною і будемо сподіватися, що вона буде останньою, і у нас нарешті наступить мир. Однак потрібно активно проводити різні патріотичні кампанії. Звертаю вашу увагу, що ця робота вкрай потрібна для заохочення чоловіків йти у ЗСУ», - зауважив Володимир Шандра звертаючись до голів РДА.

Від актуальних військових питань перейшли до обговорення фінансових справ. Так, директор департаменту фінансів Київської облдержадміністрації Лариса Карамушка доповіла про проект змін до обласного бюджету за доходами і видатками на 2015 рік. Основне питання - порядок і умови надання у 2015 році субвенції з державного бюджету до місцевих на погашення заборгованості в різниці у тарифах на теплову енергію, опалення та постачання гарячої води, а також послуги централізованого водопостачання і водовідведення. Департамент ЖКГ і паливно-енергетичного комплексу КОДА вже подав пропозиції по розподілу цих коштів між місцевими бюджетами.

Ще одним вагомим питанням колегії стало надходження платежів до Пенсійного фонду, про що відзвітував начальник Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області Василь Фатхутдінов. На сьогодні у регіоні нараховується 570, 541 тис. пенсіонерів, з них понад 16 тисяч – переміщені особи із зони бойових дій. Найменше пенсіонерів проживає у Києво-Святошинському і Бориспільському районах. В середньому в області на 100 працюючих припадає 130 пенсіонерів.

«Середній розмір пенсії станом на 1 липня ц.р. по області становить 1639 грн. Ця сума дещо вище середнього показника по Україні. При цьому найбільший середній розмір пенсії на Київщині у місті Славутич (3754 грн.), Ірпінь (1773 грн.) та Іванківському районі (1715 грн)», - розповів Василь Фатхутдінов.

Одне із заключних питань, які розглядали на колегії, також стосувалося соціальної сфери. Про те, як триває хід призначення субсидій в області, доповів в.о. директора департаменту соціального захисту населення Київської облдержадміністрації Олександр Крук. Упродовж квітня-червня цього року за оформленням субсидій звернулося 56,7 тисяч сімей. Для порівняння: у минулому році за аналогічний період надійшло у 5 разів менше таких звернень – від 11 тисяч сімей.

«Згідно нових звернень, субсидію призначено майже 21 тисячі сімей, що складає 37% від загальної кількості звернень. Ще близько 39 тисячам сімей субсидію призначено без звернень, тобто було здійснено автоматичний перерахунок. Тож загальна кількість справ, по яким призначено субсидії (це і по автоматичному перерахунку, і по новим зверненням), становить близько 59,7 тисяч сімей. Однак найбільша кількість звернень за призначенням субсидій  традиційно припаде на період із листопада по грудень», - поінформував Олександр Крук.

Джерело: http://www.kyiv-obl.gov.ua

Розгляд пакета законопроектів про проведення кардинальних змін у пенсійному забезпеченні щодо запровадження накопичувальної системи й скасування привілейованих спецпенсій, який був запланований ще на 21 травня, у Верховній Раді не відбувся і його перенесли.

Голова Комітету ВР з питань соцполітики, зайнятості й пенсійного забезпечення Людмила Денісова поінформувала журналістів, що 20 травня комітет розглянув два законопроекти щодо перенесення термінів ухвалення закону про призначення всіх пенсій, зокрема спеціальних, на загальних засадах. Розглянуто проект, внесений усіма членами комітету (№2852), щодо перенесення терміну з 1 червня на 1 грудня і проект Юрія Шухевича щодо перенесення терміну до 1 липня.

І додала, що уряд вніс законопроект, яким запроваджується накопичувальна система пенсійного страхування та єдині принципи нарахування пенсій. Однак, на думку голови комітету, він потребує значного доопрацювання саме в контексті запровадження накопичувальної системи, яка у такому вигляді не запрацює і не матиме довіри громадян.

На переконання народного депутата, у законопроекті потрібно чітко визначити механізми захисту внесків громадян від інфляційних чинників, прописати гарантії, як саме держава забезпечить людям отримання накопичених коштів. А ще вирішити питання, яке постане після того, як люди віком до 35 років почнуть повністю сплачувати внески за накопичувальної системою. Тож необхідно буде збільшити виділення коштів з держбюджету на підтримку бюджету Пенсійного фонду. Також у проекті закону не виписано механізму отримання накопичень після виходу людини на пенсію.

— На ці запитання відповідей у законопроекті немає. Навіть якщо його ухвалять у першому читанні, знадобиться час на його доопрацювання. Тому члени комітету і запропонували перенести термін скасування норм з пенсійного забезпечення на 1 грудня, — зауважила голова комітету. І резюмувала, що парламент хоче змінити стару систему та захистити всіх наших громадян. Виважено і фахово провести пенсійну реформу, щоб люди мали змогу жити достойно.

Та доки на найвищому рівні тривають дебати у громадяни виникає багато питань щодо їх майбутньої пенсій та які вигоди вони отримають від такої новації.

Чому перехід до накопичувальної системи вважається вагомим стимулом до легалізації зарплат?

У солідарній системі кошти державні, у накопичувальній — свої. Нині працівники не мають достатнього стимулу для легалізації доходів. Зокрема тому, що ці внески не є їхньою власністю. З іншого боку, нині в Україні майже кожен четвертий пенсіонер має право на певні пільги, доплати до пенсії. І саме за рахунок усіх інших пенсіонерів. А за таких реалій не дивно, що в людей немає бажання легалізувати свої доходи й збільшувати внески до ПФ. Бо який у цьому сенс?

Але запровадження накопичувальної системи та інституту власності на пенсійні кошти, прозорість у їх формуванні й накопиченні має стимулювати працівників до легалізації їхніх зарплат, отже наповнення як солідарної, так і накопичувальної систем. Бо людина, яка офіційно отримуватиме більшу зарплату, і внески до обох систем зможе сплачувати більші. Тож до моменту виходу на заслужений відпочинок зможе накопичити для себе більше коштів, а отже й отримає відчутно більші виплати. У цифрах: якщо нині пенсіонер отримує в середньому близько 45% колишньої середньої зарплати у вигляді пенсійних виплат, то якщо братиме участь ще й у накопичувальній системі, загалом зможе отримати понад 60%.

Держслужбовці й прирівняні до них працівники вже чимало років сплачували і продовжують нині платити до ПФ майже утричі більше коштів, ніж інші працівники, розраховуючи на отримання спецпенсій. Та їх скасували, чи зменшиться сума цього відрахунку? І що буде з грошима, які вони вже сплатили?

Така підвищена плата до ПФ для держслужбовців та прирівняних осіб запроваджена з 2001 року. Тож у кого з них вже є 10 років стажу, має право, виходячи на пенсію, отримати компенсацію за виплату цих підвищених внесків: залежно від тривалості страхового стажу це може бути від 10 до 20 прожиткових мінімумів як одноразова виплата.

Після скасування спецпенсій ці люди продовжуватимуть відраховувати підвищені внески до професійної пенсійної системи. Тобто до солідарної держслужбовці відраховуватимуть такий самий внесок, як і інші працівники. А все, що вище, — до Професійного пенсійного фонду, який буде створено. І за рахунок цих накопичень, виходячи на пенсію, держслужбовці також матимуть змогу отримати додаткові виплати.

Чи ви порадили б державному службовцеві, якому вже понад 35 років, брати участь і в накопичувальній системі?

Так, порадили б. І навіть якщо до 55 цій людини залишається кілька років, вона встигне накопичити певні кошти (а якщо має високу зарплату, то й чималі) з різних джерел. І, безумовно, оцінить це, коли отримуватиме виплати: від солідарної системи, накопичувальної та Професійного ПФ.

Чи є обов’язковою участь у накопичувальній системі громадян до 35 років включно, чи все-таки ті, кому на 1 січня 2017 року виповниться 35, вже матимуть вибір?

Обов’язкову участь в накопичувальній системі братимуть працюючі українці, яким на 1 січня 2017 року ще не виповниться 35 років. Тобто до 34 повних років включно. Ті ж, кому на той момент уже виповниться 35, уже матимуть вибір.

Добровільно брати участь зможуть люди від 35 до 55, але ж пенсійний вік в Україні настає у 60 років. То чому таке обмеження?

Граничний вік, за якого можна буде добровільно взяти участь у накопичувальній системі, — 55 років. Адже людині потрібен буде хоча б мінімальний термін, щоб накопичити кошти. А він, за підрахунками фахівців, має бути не менш ніж 5 років. Якщо ж у людини невелика зарплата і до пенсії менш як 5 років, брати участь у накопичувальній системі немає сенсу.

Чи матиме право людина після 35 років спочатку вирішити добровільно взяти участь у накопичувальній системі, а потім, з певних міркувань, передумати і до настання пенсійного віку перестати сплачувати внески до неї? Коли в такому разі вона зможе отримати вже сплачені кошти?

Законопроектом передбачено, що працівники, старші за 35 років, які вирішать брати участь у накопичувальній системі за власним бажанням, мають протягом року (з 1 січня 2017-го до 1 січня 2018-го) все добре прорахувати, зважити, чи буде це вигідно, чи ні, і чітко й остаточно прийняти для себе рішення. Адже якщо працівник долучиться до цієї системи, залишити він її не зможе, а повинен буде до 55 років щомісяця робити відрахування. Як кажуть, назад дороги вже не буде. Заощадження ж він отримає, як і заявлено, з настанням пенсійного віку.

У КОДА визначили точки зростання економіки столичного регіону.

Обласна адміністрація провела стратегічну сесію «Економічний розвиток Київської області», під час якої у відкритому режимі були напрацьовані чіткі проекти з ключових напрямків розвитку економіки області: агропромислового комплексу, інтелектуального бізнесу (інформаційно-комунікаційні технології, наукомістке виробництво), житлово-комунальної сфери, промисловості, сільського господарства, транспорту та логістики, а також рекреаційно-туристичної сфери.

Стратегічна сесія «Економічний розвиток Київської області» відбулася в Українському домі з ініціативи першого заступника голови Київської обласної державної адміністрації Лева Парцхаладзе. Захід, що тривав понад 5 годин, відбувся у форматі «Світового кафе» (метод сфокусованого неформального обговорення в окремих тематичних групах).

У стратегічній сесії взяли участь близько 200 осіб: представники КОДА, голови районних адміністрацій, мери міст, представники малого та середнього бізнесу, роботодавців та профспілок, консалтингових компаній, інвестиційних банків, міжнародних організацій, зокрема ООН і МВФ, громадські активісти. Метою заходу було визначення найбільш гострих проблем і напрацювання рішень, які дозволять прискорити розвиток економіки області.

Перший заступник голови КОДА Л.Парцхаладзе під час відкриття сесії наголосив: «Стратегія економічного розвитку Київської області розрахована на 3-5 років. Під час цієї сесії ми напрацюємо проекти, які зможуть дати швидкі результати вже протягом 3-4 місяців. Обговорення публічне, оскільки ми хочемо врахувати всі думки. Ті завдання, які ми сьогодні окреслимо, стануть метою розвитку Київської області».

Також зазначив, що одним із пріоритетів економічного розвитку регіону є реалізація інвестиційних проектів у ключових сферах: туризмі, промисловості, АПК, транспортно-логістичній сфері, ЖКГ. Йшлося і про створення індустріальних парків, в яких планують розмістити, зокрема, підприємства, що нині базуються в Києві. «Ми вже розпочали відбір майданчиків під індустріальні парки, готуємося надати підприємствам кращі умови в інфраструктурі та роботі. Для області це дасть колосальний економічний ефект: наприклад, якщо ми перенесемо в область хоча б тисячу гектарів промислових територій зі столиці, то зможемо додатково створити сто тисяч робочих місць і відсотків на 20 збільшити середню зарплату в Київській області», – додав Лев Парцхаладзе.

Голова Київської обласної державної адміністрації Володимир Шандра: «Ми будемо робити все, щоб Київська область була флагманом країни, регіоном, де підприємці хотіли б розвивати бізнес, вкладати гроші, створювати робочі місця. Це непросте завдання, але ми думаємо, що разом упораємося».

Прес-служба першого заступника голови
КОДА Лева Парцхаладзе

В Ірпені відбулося четверте засідання групи з розробки Стратегії розвитку Ірпінського регіону. Засіданню передувало розпорядження голови Ірпеня Володимира Карплюка від 24 листопада 2014 р. щодо затвердження складу Комітету зі стратегічного планування. Туди ввійшли фахівці з відділів міськвиконкому, керівники установ, підприємці, науковці, освітяни, незалежні експерти, представники громадськості.

Заходи з розробки Стратегічного плану економічного розвитку Ірпеня до 2020 року реалізовуються відповідно до Стратегії сталого розвитку «Україна – 2020», схваленої Указом Президента України від 12 січня 2015 р. та низки інших законів України.

Ірпінь бачиться як місто здоров’я, багате на рекреаційні зони, привабливе для інвестицій і туризму, екологічного бізнесу. Передбачається розвиток мережі оздоровчих закладів, створення зон короткочасного відпочинку. Ірпінь повинен стати відкритим і безпечним містом, мешканці якого сповідуватимуть здоровий спосіб життя. Воно буде привабливим для молодих сімей. Планується будівництво готелів, спортивних будівель, тенісних кортів, містечок дитячих розваг. Розвинена мережа культурних закладів буде включена до туристичних маршрутів.

На четвертому засіданні було представлене «дерево цілей» – проекти, які спрямовані на об’єднання зусиль влади, громади, бізнесу.

На наступному, 5-му етапі пройде громадське обговорення та ухвалення Стратегії. Після обговорення доопрацьований проект Стратегічного плану подається на розгляд і ухвалення міській раді.

Розробку Стратегічного плану Ірпінського регіону до 2020 року, експертний аналіз даних, консультації здійснює Наталія Бойко – спеціаліст Центру сприяння розвитку міст Асоціації міст України, консультант проекту «Місцевий економічний розвиток міст». Проект упроваджується Федерацією канадських муніципалітетів за фінансової підтримки уряду Канади.

Жаль тільки, що на засіданні Комітету не обговорювалися проекти, зокрема, по Ворзелю, який має великий потенціал у цьому плані.

Данута КОСТУРА

Фото - Володимир ШИЛОВ

         

Дочірні категорії

Новини

Анонси

zvernennya-gromadyan

covid-19

uide.diia

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт

 

munvarta

munvarta

Громадська рада

Молодіжна громадська радаПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну