П'ятниця, 28 січня 2022 |

Новини

Розпочато реконструкцію спортивних майданчиків Ірпінської дитячо-юнацької спортивної школи.

Дитячо-юнацька спортивна школа в місті Ірпені розпочала свою роботу у 1958 році. За підсумками Всеукраїнського огляду-конкурсу на кращий стан фізичного виховання у навчальних закладах системи освіти нашої країни за номінацією «Кращі позашкільні заклади 2013 року» Ірпінська ДЮСШ посіла І місце, останні п’ять років – має ІІ місце за кращий стан фізичного виховання серед ДЮСШ та СДЮШОР Київської області та була відзначена численними нагородами.

До 1 вересня планується реконструювати футбольне поле – 64 х 34 м.; баскетбольний майданчик – 30 х 18 м.; волейбольний майданчик – 24 х 15 м.; тенісний майданчик – 33 х 18 м.; гімнастичний майданчик 9 х 20 м.

Ірпінська ОДПІ повідомляє ,що відповідно до п. 4 частини 2 ст. 6 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VІ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) зобов’язані подавати звітність та сплачувати до контролюючого органу за основним місцем обліку платника ЄСВ у строки, порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Починаючи з 01.06.2015 року звіт щодо сум нарахованого ЄСВ подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника до фіскального органу за основним місцем реєстрації платника.

Форми та строки подання звітності передбачено розд. ІІІ наказу Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 «Про Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», який розміщено на офіційному веб – порталі ДФС України за адресою: http://sfs.gov.ua/Головна>Законодавство>Єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування >Накази.

Ірпінська ОДПІ

Спеціалісти закладів Держсанепідслужби Київської області здійснюють постійний лабораторний моніторинг стану забруднення атмосферного повітря в населених пунктах Васильківського району та на території інших районів і міст Київської області

У зв’язку із пожежею, що сталася на нафтобазі «БРСМ-Нафта» (с. Крячки Васильківського району) проби повітря відбирають у контрольних точках Київщини і аналізують тричі на добу.

За результатами досліджень, проведених 9 та 10 червня 2015 року в населених пунктах Васильківського району (м. Васильків, смт. Калинівка, с. Багрин, с. Діброва, с. Путрівка, с. Крячки, с. Березанщина, с. Здорівка) перевищень допустимих концентрацій забруднюючих речовин в атмосферному повітрі не встановлено.

Зокрема, вміст азоту діоксиду (NO2), ангідриду сірчистого, вуглецю оксиду (СО) був в 2-10 разів нижче за гранично допустимі концентрації. Інші речовини, які утворюються внаслідок згоряння, а саме – вуглеводні насичені, сірководень, формальдегід, сажа – у пробах не виявлені.

Результати лабораторного контролю стану забруднення атмосферного повітря показали відсутність перевищень рівнів встановлених гігієнічних нормативів у населених пунктах сусідніх районів Київської області, зокрема містах Біла Церква, Фастів та Боярка.

Пожежа на нафтобазі не позначилась на рівні радіаційного фону в м. Києві та Київській області, який знаходиться в межах нормативних значень.

Держсанепідслужба України продовжує моніторинг стану забруднення середовища життєдіяльності у Києві та Київській області.

Рекомендації населенню щодо поведінки в умовах пожеж, викликаних горінням нафтопродуктів та інших вогненебезпечних речовин

При підвищеній задимленості атмосферного повітря внаслідок пожеж, викликаних горінням нафтопродуктів та інших вогненебезпечних речовин, з метою попередження отруєння людей продуктами горіння, загострення серцево-судинних, легеневих та інших хронічних захворювань, хвороб шкіри та алергічних проявів, попередження загострення хронічних захворювань слід приділяти особливу увагу профілактичним заходам, які обмежують надходження в організм шкідливих речовин, зокрема:

  1. Намагатися обмежити перебування на відкритому повітрі, уникати тривалого перебування на відкритому повітрі рано вранці (у повітрі знаходиться максимальна кількість смогу) та у найспекотніший час доби. Дітям і вагітним жінкам слід відмовитися від тривалих прогулянок.
  2. Слід тримати вікна зачиненими, особливо вночі і рано вранці. При відкритті вікон завішувати місця надходження атмосферного повітря (вікна, кватирки тощо) зволоженою тканиною і періодично її змінювати.
  3. По можливості використовувати у побуті та на робочих місцях системи кондиціонування та очищення повітря.
  4. Проводити вологе прибирання в житлових приміщеннях і на робочих місцях; корисно також поставити в житлових та робочих приміщеннях ємності з водою, щоб підвищити вологість повітря.
  5. При посиленні запаху диму рекомендується надягати захисні маски, які слід зволожувати, а віконні та дверні прорізи ізолювати вологою тканиною.
  6. Збільшити споживання рідини до 2-3 літрів на день для дорослих. Для відшкодування втрати солей та мікроелементів рекомендується пити підсолену і мінеральну лужну воду, молочно-кислі напої (знежирене молоко, молочну сироватку), соки, мінералізовані напої, киснево-білкові коктейлі.
  7. У разі виникнення симптомів гострого захворювання або нездужання (поява ознак задишки, кашлю, безсоння) необхідно звернутися до лікаря.
  8. Продукти із власних городів мешканцям в зоні впливу пожежі перед вживанням необхідно обов’язково ретельно мити, а у разі підозри щодо їх доброякісності (сліди нальоту, сажі тощо) направляти продукцію для дослідження до територіальних органів Держсанепідслужби.
  9. Уникати потрапляння під дію опадів, у випадку неможливості уникнення – за першої можливості прийняти душ.
  10. Обмежити контакт дітей з піском та ґрунтом на ігрових майданчиках у населених пунктах, розташованих в зоні впливу пожежі.

За інформацією Держсанепідслужби України

4 червня відбулося засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, яке провів перший заступник міського голови Микола Головкевич.

У порядку денному члени комісії розглянули низку питань, зокрема: про готовність місць масового відпочинку на водних об’єктах м.Ірпінь та селищ Ворзель, Гостомель, Коцюбинське до купального сезону; про результати проведення технічної інвентаризації та стан готовності захисних споруд цивільного захисту до використання за призначенням; про створення мережі консультаційних пунктів з питань цивільного захисту в місті Ірпінь; про придбання спеціальної пожежно-рятувальної техніки (автодрабини).

Комісією було вирішено: довести до відома мешканців міста перелік дозволених місць масового відпочинку біля водних об’єктів; продовжити інвентаризацію захисних споруд та активізувати роботу по ліквідації тих споруд, які не можуть використовуватись за призначенням (зруйновані тощо); створити інформаційні куточки у місцевих житлово-комунальних господарствах, КП «Ірпіньводоканал» та у КЗ «Ірпінська центральна міська лікарня» для ознайомлення людей з цивільним захистом; звернутися до селищних рад про співфінансування придбання автодрабини.

9 червня відбулося засідання виконавчого комітету Ірпінської міської ради, яке провів міський голова Володимир Карплюк.

Члени виконкому розглянули питання про виділення коштів на передплату газети «Ірпінський вісник», про режим роботи магазину «Фуршет» (м. Ірпінь, вул. Ленінградська, 6-а), про затвердження складу конкурсної комісії конкурсної документації та оголошення конкурсу з визначення виконавця послуг із вивезення твердих побутових відходів на території міста. На засіданні затвердили новий склад комітету з конкурсних торгів виконавчого комітету Ірпінської міської ради та громадської комісії з житлових питань; внесли зміни до складу комісії безпеки дорожнього руху.

Рішенням виконавчого комітету було встановлено тарифи на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій, які надає ПП «ОБСЛУГОВУЮЧА КОМПАНІЯ «НАШ ДІМ» (для мешканців будинків, розташованих за адресами: м. Ірпінь, вул. Соборна, 1-г, вул. Університетська, 2/1, буд. 1,2,4,5), на теплову енергію, які надає ТОВ «УКРТЕПЛО-КИЇВ» для військового містечка № 210 (м. Ірпінь, вул. 11-а Лінія), на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій, які надає ТОВ «ПЖ КОМФОРТНИЙ ДІМ» (для мешканців будинку, розташованого за адресою: м. Ірпінь, вул. Гостомельське шосе, буд № 24/1).

Також в ході засідання виконкому було розглянуто низку питань  щодо житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури, служби у справах дітей  та прийнято відповідні рішення.

Ознайомитися з рішеннями можна у розділі "ДОКУМЕНТИ МІСЬКОЇ РАДИ".

Відповідно до п. 5 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо пенсійного забезпечення» від 02.03.2015 № 213 у разі неприйняття до 1 червня 2015 року закону щодо призначення всіх пенсій, у тому числі спеціальних, на загальних підставах з 1 червня 2015 року скасовуються норми щодо пенсійного забезпечення осіб, яким пенсії/щомісячне довічне грошове утримання призначаються відповідно до законів України "Про державну службу", "Про прокуратуру", "Про судоустрій і статус суддів", "Про статус народного депутата України", "Про Кабінет Міністрів України", "Про судову експертизу", "Про Національний банк України", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про дипломатичну службу", Податкового та Митного кодексів України, Положення про помічника-консультанта народного депутата України.

У зв’язку з викладеним з 1 червня 2015 року пенсії в порядку та на умовах, визначених вищезазначеними законами, не призначаються, раніше призначені пенсії не перераховуються.

Верховна Рада України прийняла Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації із землеустрою». За законопроект № 0904 проголосувало 235 народних депутатів. Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

Прийняття цього документа дозволить встановити єдині правила і підходи у сфері землеустрою та усунути розбіжності, які досі існували у чинному законодавстві. 

У різних законах, які регулюють земельні відносини, одна і та ж документація із землеустрою називається по-різному і містить різні підходи до її погодження та затвердження.

Так само як термінологія, відрізняється і практика. Наразі законодавство лише вказує, що затвердження документації із землеустрою проводиться в порядку, встановленому Земельним кодексом України, Законом «Про землеустрій» та іншими законодавчими актами, в той час як ніякий порядок жодним законом не визначений. 

Тож землевпорядники, не маючи законодавчо визначених орієнтирів і правил, працюють здебільшого керуючись історичними традиціями, що склалися в тому чи іншому регіоні. При цьому правила гри можуть суттєво відрізнятись: органи виконавчої влади та місцевого самоврядування, виходячи виключно з місцевих традицій, вимагають або не вимагають надання дозволу на розробку документації, затверджують або не затверджують розроблену документацію, а якщо затверджують, то роблять це або до, або після прийняття рішення про надання земельної ділянки у власність або користування.

Таке різноманіття практик створювало корупційні можливості для недобросовісних учасників ринку і чиновників, які можуть трактувати законодавство у вигідний для себе спосіб. Тому Держгеокадастр взяв найактивнішу участь в розробці нового Закону з метою максимального спрощення процедур та підвищення прозорості в земельних відносинах.

Проголосований Радою законопроект, що чекає на підпис Президента, вводить єдину термінологію, уточнює види документації із землеустрою, визначає їх склад і зміст. Також прийнятим документом визначений виключний перелік суб’єктів, які здійснюють погодження та затвердження конкретних видів документації із землеустрою та врегульований порядок такого погодження. Тож громадяни, що в майбутньому зіштовхнуться з незаконними вимогами чиновників, зможуть апелювати до чітких норм законодавства.  

«Проекти землеустрою ми розробляємо з 90-х років, а їхній зміст і досі не був врегульований на законодавчому рівні. Це нонсенс! У результаті, можна виставити претензії до будь-якого проекту, тим більше, що його зміст нічим не регламентований, – характеризує поточний стан речей Голова Держгеокадастру Максим Мартинюк. – Чітке визначення цього питання одразу зменшить корупційні ризики та буде сприяти покращенню інвестиційного клімату в сфері земельних відносин».

З 8 червня 2015 за ініціативи народного депутата України, ініціатора «Координаційного центру допомоги воїнам АТО» та за підтримки Київської обласної державної адміністрації стартує 2 цикл навчання в рамках пілотного проекту «Соціальна, професійна адаптація та психологічна реабілітація».

В ході навчання держслужбовці Київщини, соціальні та медичні працівники, громадські активісти та психологи служб допомоги Київської області будуть навчатися надавати короткотермінову допомогу від психотравмуючих подій постраждалим воїнам АТО.

Першими навчання пройдуть реціпієнти Поліського, Іванківського, Вишгородського, Макарівського та Бородянського районів Київщини. Семінар за темою «Техніки відновлення після травми» проведуть психологи Асоціації за рекомендаціями Національного центру Посттравматичного стресового розладу (Єльський університет, США).

За словами заступника голови Комітету ВРУ з питань охорони здоров'я Ірини Сисоєнко, перший навчальний семінар відбудеться у м. Бородянка, далі за планом семінари у містах Бровари, Білій Церкві, Ірпені та Фастові. «Сподіваюсь, що робота, яку ми розпочали принесе велику користь тим, хто вже сьогодні за родом своїх професійних обов’язків стикається з такою вразливою категорією як воїни АТО та контактує з членами їх сімей», - вважає вона.

Загальну координацію зі сторони КОДА здійснює заступник голи Київської ОДА, керівник оперативного штабу допомоги воїнам АТО, демобілізованим та їх родинам Дмитро Христюк.

Нагадаємо, що на першому етапі пілотного проекту «Соціальна, професійна адаптація та психологічна реабілітація» навчання пройшло 500 держслужбовців. Проект, за словами самих реципієнтів, став координаційним майданчиком на якому можуть взаємодіяти державні службовці із різних структур.

Відповідно до пункту 5 Прикінцевих положень Закону України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо пенсійного забезпечення” № 213 від 02.03.2015р. з 1 червня 2015 року скасовані норми щодо пенсійного забезпечення осіб, яким пенсії/щомісячне довічне грошове утримання призначаються відповідно до законів України "Про державну службу""Про прокуратуру""Про судоустрій і статус суддів""Про статус народного депутата України""Про Кабінет Міністрів України""Про судову експертизу""Про Національний банк України", "Про службу в органах місцевого самоврядування""Про дипломатичну службу"Податкового та Митного кодексів України, Положення про помічника-консультанта народного депутата України.

У зв’язку з викладеним з 1 червня 2015р. пенсії в порядку та на умовах, визначених вищезазначеними законами, не призначаються, а раніше призначені пенсії не переховуються.

На виконання пункту 4 Прикінцевих положень вищевказаного закону Кабінет Міністрів України 30 квітня 2015 року подав на розгляд Верховної Ради України проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження накопичувальної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування та єдиних принципів нарахування пенсій» (реєстр. № 2767). 

Законопроектом № 2767 передбачено:

  1. Запровадження професійної пенсійної програми.

Запровадження професійної пенсійної системи пропонується з 1 січня 2016 року. До учасників накопичувальних професійних пенсійних програм належать застраховані особи, яким на 1 січня 2016 року виповнилося не більш як 35 років, і які зайняті на роботах із шкідливими та важкими або в особливих умовах праці (за основу взяті існуючі сьогодні списки посад і робіт, які дають право на призначення пенсій за віком на пільгових умовах і вислугу років відповідно до статтей 13, 14, 54-55 Закону України «Про пенсійне забезпечення»; працівники освіти, охорони здоров’я та соціального забезпечення за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України; прокурори та слідчі прокуратури; державні службовці, у тому числі працівники дипломатичної служби, службовці Національного банку України, журналісти державних або комунальних засобів масової інформації, посадові особи органів доходів і зборів, посадові особи контролюючих органів; судді; народні депутати України; наукові і науково-технічні працівники; помічники-консультанти народних депутатів України; посадові особи місцевого самоврядування.

  1. Скасування «спеціальних» пенсій.

Законопроектом вносяться зміни до законів України «Про наукову і науково-технічну діяльність», «Про державну службу», «Про прокуратуру», «Про статус народного депутата України», «Про судоустрій і статус суддів» та інших, якими виключаються норми щодо призначення пенсій за особливими умовами та у підвищених розмірах. Передбачається, що починаючи з 1 січня 2016 року всім громадянам (крім осіб, на яких розповсюджується Закон України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб») пенсія призначатиметься на умовах і в розмірах, встановлених Законом України «Про систему пенсійного забезпечення та загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», тобто на загальних підставах.

  1. Об’єднання в одному законі всіх пенсійних виплат (доплат, надбавок, підвищень до пенсій), які фінансуватимуться як за рахунок коштів Пенсійного фонду, так і за рахунок коштів Державного бюджету.
  2. Удосконалення окремих положень у солідарній пенсійній системі.

Передбачається, що у 2016 і в подальші роки при обчисленні пенсії застосовуватимуть показник середньої заробітної плати в Україні не за останні три календарні роки, а за 2012-2014 роки. Врегульовується питання виплати пенсій у разі виїзду пенсіонера за кордон.

5. Запровадження 2-го рівня (обов’язкової накопичувальної системи).

Накопичувальна система загальнообов’язкового державного пенсійного страхування запроваджується з 1 січня 2017 року. Учасниками накопичувальної системи є особи, які підлягають загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню та яким станом на 1 січня 2017 року виповнилося не більш як 35 років.

Страхові внески для учасників накопичувальної системи пенсійного страхування встановлюються в розмірі 2 відсотки бази нарахування єдиного внеску з 1 січня 2017 року з щорічним підвищенням внеску на один відсоток до 2022 року.

7 червня у Горенці по вул. Раменській, сталася пожежа у приватному 3-поверховому житловому будинку (розміром 20х20 м.), про що було повідомлено до оперативно-рятувальної служби міста Ірпеня о 00 год. 59 хв. На місце події негайно направлено відділення 53-го Державного пожежно-рятувального поста смт Гостомель та відділення 36-ї Державної пожежно-рятувальної частини м. Ірпінь. У наслідок вищезазначеної події було знищено дах та 3-й поверх будинку, пошкоджено речі домашнього вжитку.

Завдяки злагодженим та професійним діям рятувальників, вдалося врятувати приватний житловий будинок від знищення вогнем та поряд розташований будинок сусідів. Локалізовано пожежу о 02 год. 50 хв. Причина пожежі та матеріальні збитки наразі встановлюються. На місці події, також, працювали вогнеборці м. Києва та м. Вишневого, які були викликані на допомогу.

Пам’ятайте! Слід постійно піклуватися про належний протипожежний стан своїх помешкань.

Бережіть себе та своє майно!

Володимир Опанасюк

www.rescuer.kiev.ua

Дочірні категорії

Новини

Анонси

zvernennya-gromadyan

covid-19

uide.diia

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт

 

munvarta

munvarta

Громадська рада

Молодіжна громадська радаПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну