Середа, 18 травня 2022 |

Новини

Ірпінська ОДПІ повідомляє, що Законом № 643 внесено зміни до пункту 201.4 статті 201 Кодексу та визначено порядок складання податкових накладних платниками податку при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг, що мають безперервний або ритмічний характер.

Так, відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу з урахуванням внесених змін платники податку в разі здійснення операцій з постачання товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер:

- покупцям – платникам податку – можуть скласти не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання,зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер, з урахуванням усього обсягу постачання товарів/послуг відповідному платнику протягом такого місяця;

- покупцям – особам, не зареєстрованим платниками податку, - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведену податкову накладну з урахуванням всього обсягу постачання товарів/послуг таким покупцям, з якими постачання мають такий характер, протягом такого місяця.

Якщо протягом місяця постачальник отримав в рахунок оплати вартості товарів/послуг більше коштів, ніж було фактично поставлено протягом такого місяця товарів/послуг, то таке перевищення вважається попередньою оплатою, на яку складається окрема податкова накладна у загальному порядку. Така податкова накладна складається не пізніше останнього дня відповідного звітного періоду.

Для цілей застосування норм Кодексу ритмічним характером постачання вважається постачання товарів/послуг одному покупцю два та більше разів на місяць.

Приклад: якщо платник податку - постачальник протягом звітного періоду здійснив ритмічні постачання товарів:

10 операцій з постачання товарів покупцю А – платнику податку;

25 операцій з постачання товарів покупцю В – неплатнику податку;

30 операцій покупцю С – неплатнику податку.

В такому випадку не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, платник податку зобов’язаний скласти:

- для покупця А зведену податкову накладну, в якій буде відображено обсяг 10 операцій з постачання товарів, поставлених йому за відповідний звітний період;

- по операціям з покупцями В та С – неплатниками ПДВ скласти одну зведену податкову накладну, в якій зазначити загальний обсяг 55 (25+30) операцій з постачання товарів таким покупцям.

Більш детально читайте у листі ДФС від 07.08.2015 № 29163/7/99-99-19-03-02-17 за посиланням: http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-zmini-2015/elektronne-administruvannya-pdv/63867.html

Ірпінська ОДПІ

Ірпінська ОДПІ нагадує, що об’єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі, які використовувались до 5 років і мають об’єм циліндрів двигуна понад 3000 куб. см (підпункт 267.2.1 пункту 267.2 статті 267 Податкового кодексу України Кодексу з внесеними змінами та доповненням, далі - Кодекс).

Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 тисяч гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування (пункт 267.4 статті 267 Кодексу).

Відповідно до підпункту 267.8.1 пункту 267.8 статті 267 Кодексу транспортний податок сплачується у строки:

- фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

- юридичними особами – авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються у річній податковій декларації.

Зазначимо, що порядок обчислення суми транспортного податку у разі зміни власника об’єкта оподаткування (легкового автомобіля) регулюється підпунктом 267.6.5 пункту 267.6 статті 267 Кодексу.

У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а новим власником – починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт.

При цьому, контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Разом з тим, підпунктом 267.6.6 пункту 267.6 статті 267 Кодексу визначено, що за об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року юридичною особою, то такий платник податку повинен надати контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується, починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт (підпункт 267.6.4 пункту 267.6 статті 267 Кодексу).

У випадку придбання транспортного засобу протягом року фізичною особою, податок також сплачується починаючи з місяця, у якому виникло право власності на такий об’єкт згідно з надісланим контролюючим органом новому власнику податковим повідомленням-рішенням у встановлений Кодексом строк.

Ірпінська ОДПІ

Впродовж січня-липня 2015 року підприємствами, які перебувають на податковому обліку в Ірпінській ОДПІ, задекларовано до відшкодування з бюджету 79,3 млн. грн. податку на додану вартість. З державного бюджету за цей період платникам відшкодовано на розрахункові рахунки 27,8 млн. гривень бюджетних коштів. З них 22,7 млн. гривень (81,6 % суми) – за процедурою автоматичного бюджетного відшкодування.

При цьому, за 7 місяців 2015 року підприємства сплатили до державної скарбниці 130,8 млн. грн. податку на додану вартість. У липні 2015 року до державного бюджету перераховано 23,3 млн. грн. податку на додану вартість.

Ірпінська ОДПІ 

Слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ ДФС у Київській області спільно з ОУ ГУ ДФС у Київській області та ГУ БКОЗ СБУ в ході розслідування кримінального провадження на території Васильківського району Київської області виявлено підпільний цех з обробки незаконно видобутого та отриманого бурштину а також виготовлення ювелірних виробів з бурштину.

Так, в ході проведеного обшуку виявлено та вилучено 12 станків та іншого обладнання, призначеного для різки та шліфування каміння, а також близько 80 кілограмів необробленого та обробленого каміння коричневого та жовтого кольору, схожого на бурштин.

Незаконною обробкою каміння займались особи вихідці з азіатських країн, перебування яких на території України є незаконним.

На даний час в кримінальному провадженні проводяться слідчі дії, спрямовані на встановлення осіб організаторів діяльності виявленого підпільного цеху.

ГУ ДФС у Київській області

17 серпня фахівцями Ірпінського МВ ГУ ДСНС Укаїни у Київській області була проведена перевірка пожежної і техногенної безпеки підприємства «Кюне - Нагель».

У ході перевірки працівниками підприємства було практично відпрацьовано дії під час виникнення надзвичайної ситуації та пожежі. Також була проведена перевірка спрацювання автоматичної пожежної сигналізації, системи пожежогасіння та оповіщення людей.

Під час даних заходів, працівники зарекомендували себе з позитивної сторони. Загальна оцінка дій працівників – добре.

Гуриненко Максим

   

19 серпня відбулось засідання Київської обласної молодіжної громадської ради за участі заступника голови КОДА Дмитра Христюка, представників молодіжних організацій та членів молодіжної ради.

На відкритті засідання Дмитро Христюк зазначив, що активна молодь сьогодні виступає однією з рушійних сил у сфері реформ, пропонує свої погляди на розвиток Київської області. Наголосив, що в цьому молодь необхідно підтримувати та максимально сприяти її роботі.

Першим на засіданні обговорили питання молодіжної програми реформ «Київщина молода». Представники громадської ради винесли пропозицію щодо розробки нової програми або внесення змін до вже існуючої. Голова Київської обласної молодіжної громадської ради Олександр Крамар зауважив, що вона передбачатиме в собі використання ресурсів, що можуть знайти громадські ради на місцях у грантах, а також власними з допомогою органів місцевого самоврядування.

«Цінність молодіжної програми – в конкретних системних заходах. Ініціатива зі сторони молоді – це позитивний показник небайдужості та активності громадянського суспільства. 3 місяці тому реально працюючих молодіжних громадських рад в області було лише 3. Сьогодні їх 26. Цифра говорить сама за себе. У свою чергу, ми приділятимемо значну увагу розвитку молодіжної політики, адже саме молодь – майбутні урядовці, в їх силах змінювати країну», - зауважив заступник голови КОДА.

Також він запропонував провести моніторинг вже існуючих місцевих програм і на основі одного міста запровадити пілотний проект – щодо внесення змін, запропонованих молодіжною громадською радою.

Представник молодіжної громадської ради Ірпеня Оксана Савчук розповіла на власному досвіду, яким чином можна створити молодіжну громадську раду у себе в місті, як підвищити ефективність та популярність серед молоді. Також щодо проведення форуму молодіжних ініціатив у місті Фастові виступила Марія Шепетун, запросивши всіх представників громадської ради на даний захід. Таким чином пропонується навчити молодь заробляти кошти для розвитку молодіжної політики та працювати у грантовій сфері, в першу чергу.

Заступник голови молодіжної громадської ради Верещак Сергій окреслив одне з важливих питань – він говорив щодо грантів та можливі шляхи їх отримання. Наголосив на важливості активізації на місцях міжнарожних проектів та залучення до цього молоді.

Серед питань для обговорення цього дня – відзначення Дня державного прапору та 24–тої річниці незалежності України.

Протягом наступного місяця всі громадські активісти будуть працювати на місцях та разом із відділами молоді розвивати молодіжні громадські ради, оскільки ефективна структура та командна робота – це запорука успіху будь-якого проекту або ідеї. Наступною датою проведення чергового засідання визначено 23 вересня.

Група народних депутатів та експертів пропонують законодавчий шлях виходу із ситуацій, за яких територіальним громадам, що прийняли рішення про об’єднання, окремі обласні ради «перекрили дорогу» до завершення процесу об’єднання та проведення перших місцевих виборів на новій територіальній основі. Підготовлено зміни до чинного виборчого законодавства та Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», основні з яких пропонують передати повноваження щодо утворення об’єднаних територіальних громад (ОТГ) Кабінету Міністрів України.

Так змінами до статті 7 Закону «Про добровільне об’єднання територіальних громад» пропонується, щоб сільський, селищний, міський голова звертався з поданням про утворення ОТГ не до обласної ради, як це поки що регламентує чинне законодавство, а до обласної державної адміністрації. Та, в свою чергу, протягом 5 робочих днів з дня отримання рішення щодо добровільного ОТГ, перевіряє відповідність рішення Конституції, законам України, і направляє його в Кабінет Міністрів України з метою утворення відповідної ОТГ та ініціювання проведення перших виборів депутатів сільської, селищної, міської ради ОТГ та відповідно сільського, селищного, міського голови в установленому законом порядку. 

Також змінами пропонується, що після прийняття рішення про утворення ОТГ, Кабінет Міністрів України звертається до Центральної виборчої комісії щодо призначення перших місцевих виборів ОТГ відповідно до закону.

Індекс споживчих цін (ІСЦ) у липні 2015р. по Київській області (без м. Києва) становив 98,5% (по Україні1 – 99,0%).

На споживчому ринку в липні ціни на продукти харчування та безалкогольні напої знизилися на 2,9%. Найбільше (на 28,0%) подешевшали овочі, у т.ч. капуста – на 49,1%, буряк – на 36,8%, морква – на 34,7%, картопля – на 28,2%, цибуля – на 20,7%. Крім того, на 8,7–4,8% знизилися ціни на фрукти, рис, яйця, на 2,8–0,6% – рибу та продукти з риби, макаронні вироби, продукти переробки зернових, масло, олію соняшникову, сир. Водночас на 4,1–0,8% подорожчали сало, цукор, м’ясо та м’ясопродукти, безалкогольні напої.

Підвищення цін на алкогольні напої та тютюнові вироби на 0,4% зумовлено подорожчанням алкогольних напоїв на 2,7%.

Ціни (тарифи) на житло, воду, електроенергію, газ та інші види палива в цілому не змінилися.

У сфері охорони здоров’я ціни знизилися на 0,2%, що насамперед спричинено здешевленням фармацевтичної продукції, медичних товарів та обладнання на 0,3%.

Підвищення цін на транспорт у цілому на 0,5% пов’язано з подорожчанням перевезень залізничним і автодорожнім транспортом на 8,7% і 0,5% відповідно, а також автомобілів на 0,7%.

Ціни у сфері відпочинку і культури зросли на 3,4% в основному через подорожчання туристичних послуг (на 14,1%).

Подорожчання послуг освіти на 0,1% зумовлено зростанням плати за утримання дітей у дошкільних закладах на (0,5%).

За січень–липень п.р. ціни на продукти харчування та безалкогольні напої зросли на 33,9%. Найбільше (в 1,8–1,5 раза) подорожчали фрукти, олія соняшникова, рис, безалкогольні напої, риба та продукти з риби. На 47,6–30,2% зросли ціни на овочі, маргарин, макаронні вироби, цукор, продукти переробки зернових, хліб.

Алкогольні напої та тютюнові вироби стали дорожчими на 19,7%, у т.ч. тютюнові вироби – на 19,9%, алкогольні напої – на 19,6%.

Ціни (тарифи) на житло, воду, електроенергію, газ та інші види палива зросли у 2,5 раза, що зумовлено суттєвим підвищенням тарифів на природний газ у 5,5 раза, гарячу воду на 54,4%, електроенергію на 33,5%.

Предмети домашнього вжитку, побутова техніка та поточне утримання житла подорожчали на 36,2%, зокрема, пилососи − на 40,5%, холодильники − на 35,9%, пральні машини − на 29,1%.

Зростання цін у сфері охорони здоров’я на 30,5% насамперед пов’язано з подорожчанням послуг лікарень на 44,4%. Крім того, стали дорожчими фармацевтична продукція, медичні товари та обладнання і амбулаторні послуги на 29,2% і 16,3% відповідно.

Підвищення цін на транспорт у цілому на 19,1% відбулося за рахунок подорожчанням автомобілів на 22,1%, палива та мастил на 19,2%, а також транспортних послуг на 18,2%.

У сфері відпочинку та культури ціни зросли на 42,4% в основному через подорожчання туристичних послуг (у 1,9 раза).

1 Без урахування тимчасово окупованої території Автономної республіки Крим, м.Севастополя та частини зони проведення антитерористичної операції.

Землевпорядна служба Київщини та Координаційна рада учасників АТО при Київській облдержадміністрації вирішили долучити військових до процесу розподілу та виділення земель.

У рамках цієї роботи буде сформована спільна робоча група, в яку ввійдуть представники головного управління Держгеокадастру та Координаційної ради учасників АТО. Для забезпечення прозорості Координаційній раді нададуть право визначати де, кому і скільки виділяти земельних ділянок (в межах наявних обсягів вільних земель). На рівні районів будуть створені спільні офіси, до яких зможуть звертатися військові з питань отримання земельних ділянок.

Крім того, землевпорядна служба Київщини взяла зобов’язання регулярно розміщувати інформацію про вільні земельні ділянки у відкритому доступі. Прийнято принципове рішення, що сім’ї загиблих учасників АТО та інвалідів І-ІІ груп будуть забезпечені  земельними ділянками у повному обсязі.

«Створення прозорого та справедливого механізму розподілу земельних ділянок учасникам АТО на Київщині – на сьогодні головний пріоритет у роботі земельної служби області», - наголосив в.о. начальника Головного управління Держгеокадастру у Київській області Анатолій Шумський.

За інформацією землевпорядників, на Київщині учасники АТО подали 4 341 заяву на отримання землі. Однак, у області зберігається дефіцит вільних земель, тому процес їх розподілу вимагає виваженого підходу. На сьогодні 202 військових вже отримали свідоцтва про право власності на землю. Інші документи знаходяться у стадії розгляду.

Ірпінська ОДПІ ДФС у Київській області інформує, що з 13 серпня 2015 року набрав чинності  Закон України від 15.07.2015 р. № 609-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо трансфертного ціноутворення».

Формування звіту про контрольовані операції та документації з трансфертного ціноутворення за господарські операції, здійснені у 2015 році, здійснюється на підставі та з урахуванням норм Закону №609. Обсяг контрольованих операцій з одним контрагентом, при досягненні якого платники податків зобов'язані подавати звітність збільшено з 20 до 50 млн. грн. Зі сфери податкового контролю виключено податок на додану вартість та скорочено перелік підстав для проведення спеціальних перевірок. 

Також суттєво змінені розміри штрафів за неподання платником звіту про контрольовані операції, документації з трансфертного ціноутворення або невключення до такого звіту інформації про всі здійснені протягом звітного періоду контрольовані операції. Відтепер за неподання (несвоєчасне подання) звіту про контрольовані операції передбачено штраф у розмірі 300 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року. За незадекларовані контрольовані операції штрафна санкція становить 1 відсоток їх суми, але не більше 300 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, за всі незадекларовані контрольовані операції. Сплата таких фінансових санкцій (штрафів) не звільняє платника податку від обов'язку подання звіту про контрольовані операції та/або документації з трансфертного ціноутворення.

Ірпінська ОДПІ

Дочірні категорії

Новини

Анонси

zvernennya-gromadyan

covid-19

uide.diia

brandbook

zovn reklama

Петиції

Громадський бюджет

Звіт за 100 днів

Звіт

 

munvarta

munvarta

Громадська рада

Молодіжна громадська радаПАМ'ЯТАЄМО полеглих за Україну