Ірпінська міська рада оголошує конкурс на визначення логотипу (бренду) міста «Ірпінь – місто здоров’я».
Конкурс проводиться згідно з розпорядженням Ірпінського міського голови від 9 липня 2015 року №132 «Про проведення конкурсу на створення логотипу міста Ірпінь».
Призовий фонд складає 3000 (три) тисячі гривень, що є благодійними коштами.
Мета конкурсу – створення унікального бренду м. Ірпінь, що сприятиме поліпшенню іміджу міста, реалізації міжнародних проектів, залученню інвестицій, формуванню бізнес-середовища, туристичної привабливості території.
У конкурсі можуть брати участь як фізичні, так і юридичні особи та автори, незалежно від професійного рівня та громадянства.
Вимоги до запропонованих логотипів (брендів) міста «Ірпінь – місто здоров’я»:
– оригінальність ідеї та зміст художнього рішення, які будуть відображати мету і завдання Конкурсу;
– унікальний, оригінальний, сучасний, лаконічний, багатогранний графічний елемент;
– графічний файл зображення;
– кольорове рішення (можливість відтворення в кольоровому, монохромному вигляді);
– пояснення значення використання кольорів та графічних елементів;
– приклади для використання логотипу міста на сувенірній і поліграфічній продукції;
– можливість розміщення на будь-яких поверхнях (папір, картон, скло, дерево, метал);
– приклади поєднання логотипу разом з офіційною символікою міста;
– надання письмового обґрунтування змісту логотипу у паперовому та електронному вигляді.
– можливість створення бренду міста на основі логотипу.
– допустимий формат файлів: .jpg, .png
– допустимий розмір графічного файлу: А3 (3508×4961 pxl), горизонтальна орієнтація.
– вимоги до графічного файлу: 300 dpi, RGB.
Етапи конкурсу:
– конкурс оголошується з 10 липня 2015 року;
– прийом заявок триматиме до 10 серпня 2015 року;
– протягом конкурсного періоду з 10 серпня по 30 серпня, через Інтернет-опитування громада обере п’ять найкращих робіт;
– 24 серпня у міському парку ім. В. Правика, за результатами голосування, буде обрано найкращий логотип (бренд) міста;
– логотип (бренд) переможця конкурсу виноситься на затвердження сесії Ірпінської міської ради.
Конкурсна пропозиція має містити:
– назву, яка має бути реалізована в логотипі Ірпеня (графічно);
– слоган, який може бути реалізований в логотипі «Ірпінь – місто здоров’я» (контекстно).
Комунікаційні завдання:
– популяризація здорового способу життя та рекреації;
– туристична привабливість регіону;
– інвестиційна привабливість;
– популяризація перспектив розвитку міста.
Емоційні цінності, які може передавати логотип міста:
– природничі переваги регіону;
– здорове суспільство;
– інтернаціональність;
– прогресивність;
– динамічність;
– комфорт для життя;
– екологічність;
Візуальні якості логотипу:
– змістовність;
– легкість;
– адаптивність;
– трендовість.
Заявки приймаються за електронною адресою info@imr.gov.ua, довідки за телефоном 60-096 (контактна особа: начальник відділу інформаційного забезпечення Людмила Горбата) до 10 серпня 2015 року.