Для встановлення статусу членам сімей загиблих, померлих (тих, що пропали безвісти) осіб, необхідно подати до органу соціального захисту населення за місцем реєстраці заяву і документи:
Рішення про встановлення статусу «Член сім’ї загиблого(померлого)» приймається органом соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання у місячний строк з дати подання документів.
Відповідно до Положення про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів вйни, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 1994р. №302 (зі змінами) дружинам (чоловікам) та дітям загиблих осіб посвідчення з написом “Посвідчення члена сім’ї загиблого” видається на один рік. Продовження дії посвідчення на наступний рік здійснюється на підставі витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, що підтверджує відсутність реєстрації (повторної реєстрації) шлюбу та/або відомостей про народження дитини.
Бережіть себе та будьте здорові!
З повагою, Петро ЗБРОЖЕК.