11 березня члени виконкому розглянули питання про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян за минулий рік. З цього питання доповіла в.о. начальника-адміністратора Центру надання адміністративних послуг Олена Оладько.
За словами доповідача, протягом 2014 року на адресу виконавчого комітету міськради надійшло 3700 письмових звернень громадян. З Київської обласної державної адміністрації надійшло 637 звернення, на урядову телефонну «гарячу лінію» – 152 звернення, на прямий телефонний зв’язок – 4 звернення, на Київський обласний контактний центр – 2 звернення.
На особистому прийомі міським головою прийнято 528 громадян. Переважна кількість громадян просила покращити житлові умови шляхом виділення земельної ділянки або надання квартири, порушувались питання комунального господарства.
Міська влада значну увагу приділяла вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди, учасники війни та бойових дій, багатодітні матері, пенсіонери, які найбільше потребують соціального захисту та матеріальної підтримки. Впродовж року таких звернень надійшло 1360.
Аналіз звернень громадян свідчить, що виконавчий комітет міської ради, його структурні підрозділи цілеспрямовано працюють задля реалізації вимог Закону України «Про звернення громадян» – відповіді на звернення надаються обґрунтовані, а в разі необхідності обов’язково роз’яснюється порядок вирішення, порушеного заявником, питання.
Нагадаємо, що у місті функціонує «Кабінет довіри» в Ірпінській міській поліклініці, де обслуговуються жителі Ірпеня та селищ Ворзель, Гостомель, Коцюбинське. Також при міськвиконкомі працює цілодобова служба «Негайних повідомлень», які розглядаються терміново. Сюди надходить найбільше звернень від громадян з житлово-комунальних питань.