Відповідно до вимог Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» та постанови правління Пенсійного фонду України від 30 січня 2007 року № 3-1 «Про затвердження Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій» відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», у Міністерстві внутрішніх справ України створено уповноважений структурний підрозділ – відділ координації соціальних та пенсійних питань Департаменту персоналу, організації освітньої та наукової діяльності МВС України, на який покладаються функції щодо підготовки та подання до органів, що призначають пенсії, необхідних для цього документів.
Таким чином особи, звільнені з органів МВС до 07.11.2015 року з питаннями призначення пенсій звертаються до відділу координації соціальних та пенсійних питань Департаменту персоналу, організації освітньої та наукової діяльності МВС України.
А особи, звільнені після 07.11.2015 року з Національної поліції України звертаються до структурного підрозділу – сектору з питань пенсійного забезпечення Головного управління Національної поліції в Київській області.