Найчастіше у заявників виникали питання пов’язані: з проблемами при подачі звітності та реєстрації податкових накладних в єдиному реєстрі податкових накладних – 191 (28,8%); з недоліками у роботі органів ДФС – 135 (20,4%); з проблемами при реєстрації податкових накладних та невідповідності даних Витягу (Система електронного адміністрування ПДВ) – 90 (13,6%).
Також платники податків звертаються на сервіс «Пульс», з питань які стосуються контрольно-перевірочної роботи, реєстрації платником ПДВ та роботи Центрів обслуговування платників.
З початку року до ГУ ДФС у Київській області надійшло 13 звернень (1,7%), тематика яких пов’язана з корупційними діями працівників органів ДФС.
По Київській митниці ДФС найбільше звернень стосується затримки митного оформлення – 50 (48,5%).
Всі звернення розглядаються своєчасно, а у випадках, якщо вирішення питання заявника суперечить нормам чинного законодавства, йому надається обґрунтоване роз’яснення з посиланням на норми таких актів.
ГУ ДФС у Київській області