Нещодавно в актовому залі міськвиконкому відбувся семінар з питань ведення діловодства та архівної справи з працівниками відповідальними за діловодство та архівну справу установ Списку №1, 2 юридичних осіб – джерел формування НАФ, які передають документи до архівного відділу виконкому Ірпінської міської ради.
У заході взяли участь: керуючий справами виконавчого комітету Максим Плешко, представники установ міста та керівники архівних відділів.
У ході засідання присутні обговорили низку питань щодо єдиного для всіх установ порядку роботи з документами – від їх створення в діловодстві до передання на постійне зберігання до державної архівної установи.; систематизації документів у діловодстві (складання номенклатури справ); вимог до складання та формування документів у справи; експертизи цінності документів в установі, принципи та критерії експертизи, порядку проведення та оформлення її результатів; паспортів архівних підрозділів установ, організацій та підприємств тощо.
Також архіваріуси ознайомилися з методичними рекомендаціями – «Порядок заповнення паспорта архівного підрозділу установи, організації, підприємства», схвалених Нормативно-методичною комісією Укрдержархіву (протокол №1 від 20.03.2012 р.).
Керівники архівних відділів розповіли про Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установа і організаціях. Учасники семінару дізналися як правильно скласти акт про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ, та знищення документів, підготовку і передавання справ до архівного підрозділу установи.