Ірпінська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області нагадує: для забезпечення оперативного реагування на інформацію від громадян та суб’єктів господарювання про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби створено телефонну лінію «Пульс».
Лінія працює цілодобово. Звернутися на «Пульс» можна за телефоном: (044) 284-00-07.
У січні-серпні 2015 року на антікорупційний сервіс ДФС „ПУЛЬС” надійшло 18 зверненнь від платників податків та громадян стосовно роботи Ірпінської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області. Найактуальніші питання, з яким звертались платники Ірпінського регіону, стосувалися подання звітності в електронному вигляді та реєстрації платником ПДВ. Також платники декілька разів порушували питання щодо організації роботи ЦОП Ірпінської ОДПІ.
Інформація , що надійшла на сервіс «Пульс» щодо Ірпінської ОДПІ перевірена , всі звернення розглянуті та вирішені по суті відповідно до чинних нормативно – правових актів.
Також звертаємо увагу платників, що на офіційному сайті ДФС України діють наступні електронні сервіси:
«Електронний кабінет платника» – це персональне автоматизоване робоче місце платника, за допомогою якого можна підготувати, заповнити та подати звітність в електронному вигляді;
«Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» – сервіс, в якому у формі питань-відповідей представлена офіційна позиція Державної фіскальної служби України по всіх напрямах чинного податкового та митного законодавства.
«Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» – надає змогу оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою.
«Дані реєстру платника ПДВ» – сервіс, на якому щоденно оприлюднюються дані з реєстру платників ПДВ.
«Реєстр платників єдиного податку» – за допомогою цього сервісу можна впевнитись в тому, що свідоцтво платника єдиного податку є дійсним.
«Декларування on-line» – надає змогу заповнити декларацію про майновий стан і доходи, яку подають до податкових органів фізичні особи – підприємці та громадяни в електронному вигляді.
«Реєстр страхувальників» – інформація про взяття на облік платника ЄСВ, його реєстраційний номер та клас професійного ризику.
«Анулювання реєстрації платників ПДВ» – сервіс, на якому щоденно оприлюднюється інформація про осіб, позбавлених реєстрації як платників ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду.
На веб-порталі ДФС України можна скористатися ще і такими електронними сервісами як: «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність», «Електронна митниця» та «Митна статистика».
Доступ до вказаних сервісів можливий із веб-порталу ДФС України (www.sfs.gov.ua).
Ірпінська ОДПІ