З 22 по 31 березня у Відокремленому підрозділі Національного університету біоресурсів і природокористування України «Ірпінський економічний коледж» було проведено декаду циклової комісії маркетингу і торгівлі. Цікаві та змістовні заходи сприяли не тільки отриманню нових знань студентами, а й розвитку творчої активності і зацікавленості, формуванню наукового світогляду.
Україна є частиною європейського економічного, політичного та суспільного простору, розвивається та інтегрується до світової спільноти. Європейська якість життя є невід’ємною складовою цивілізованої держави. Досягти бажаного рівня європейських стандартів життя можливо лише за умови, що споживачі знатимуть свої права та обов’язки, матимуть бажання і змогу ними користуватися.
22 березня з цих питань відбулася ХІ Міжвузівська студентська науково-практична конференція «Актуальні проблеми захисту прав споживачів на шляху до євроінтеграції».
Студентами були представлені доповіді на високому науковому рівні, кожна з яких була змістовною, корисною та унікально інформативною. Учасники конференції намагалися дослідити проблеми захисту прав споживачів та напрями їх подолання, необхідні заходи й дії громадськості та уряду, пошук взаєморозуміння між ними. Також були розглянуті проблеми якості харчових продуктів, їх вплив на організм людини та навколишнє середовище. За результатами роботи конференції 21 учасник отримав сертифікат.
Уже наступного дня, 23 березня, у коледжі відбувся майстер-клас «Читаємо маркування», який провела Ковтун О.П. Під керівництвом викладача студенти 3 курсу групи 307-Т спеціальності «Товарознавство та комерційна діяльність» підготували цікаві доповіді, а саме: «Маркування як ідентифікація товарів» Гаєвська Ія, «Екологічне маркування товарів» Науменко Андрій, «Маркування сухариків: що повинен знати споживач» Алєксахіна Поліна, «Чіпси і про що говорить упаковка» Мигаль Анастасія, Дондукова Ольга, «Фальсифікація, маркування соків» Петренко Діана.
Проектні роботи дозволили запрошеним зазирнути за грані символів, відкрити світ знаків, позначень та зображень, що приховують інформацію про товар. Досліджуваний матеріал тісно пов’язаний з життям, а тому дуже цікавий і доступний.
24 березня у коледжі відбувся майстер-клас «Prezi.com від А до Я», модератором якого стала викладач Мартиненко М.О. Слухачами майстер-класу були студенти спеціальності «Маркетингова діяльність» та «Товарознавство і комерційна діяльність» та викладачі.
Майстер-клас продемонстрував можливості «живих» презентацій PREZI щодо створення, передачі і відтворення презентаційних матеріалів, технологій застосування малюнків, символів, діаграм та інших елементів, які дають змогу створити інфографіку без спеціальної підготовки. Набуті під час майстер-класу знання стануть у нагоді майбутнім студентам і викладачам.
27 березня викладач Вінник І.В. провела тренінг «Жертва краси» для студентів та викладачів відділення підприємництва та інформаційних технологій.
Під час проведення тренінгу було зроблено особливий акцент на якість та безпечність парфумерно-косметичної продукції, зокрема, надано характеристику основних компонентів, що можуть негативно впливати на здоров’я людини, яка користується виробами парфумерії. Охарактеризувала методи фальсифікації косметичних товарів, підкреслила, на що саме споживач має звернути увагу. Учасникам тренінгу були представлені цікаві факти про косметичні вироби, також велася дискусія у формі питання – відповідь на тему якості та безпечності парфумерно-косметичних товарів.
28 березня викладач спецдисциплін Федосєєва Н.І. провела відкрите семінарське заняття з дисципліни «Торговельна реклама» на тему «Знавці рекламного звернення» у групі 307-Т.
Семінарське заняття проведено у формі гри-вікторини, протягом якої викладач застосовувала різноманітні інноваційні технології навчання, використовувала Інтернет-ресурси. Завдяки методів використанню групової роботи, мозкового штурму, проблемної бесіди викладач залучила до участі у грі-вікторині всіх студентів групи. Цікавим підсумком заняття було розв’язання кросвордів, що дало можливість визначити рівень засвоєння студентами навчального матеріалу з теми.
29 березня відбувся інтелектуально-пізнавальний захід «Споживай розумно», модератор якого викладач Вінник І.В. Слухачами бліц-інфо були студенти відділення Підприємництва та інформаційних технологій та викладачі коледжу.
У ході заходу розглядали види питної води та особливості її споживання, визначали оптимальний вид питної води, способи її упакування; також були продемонстровані способи визначення якісного маркування.
31 березня, під час проведення у коледжі Дня відкритих дверей, відбувся профорієнтаційний проект «Дізнайся, споживачу – 2017!»
Під час майстер-класу студентка групи 307-Т відділення підприємництва та інформаційних технологій Петренко Діана під керівництвом викладача Ковтун О.П. продемонструвала результати своїх досліджень, спостережень щодо оцінки якості продуктів харчування, ознайомили присутніх з видами фальсифікації харчових продуктів.
Завідувач лабораторії кандидат сільськогосподарських наук Поцелуйко М.П. продемонстрував методики визначення фальсифікації меду, які кожен може використати в домашніх умовах.
Майстер-клас «Дізнайся, споживачу – 2017!» став своєрідною презентацією спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» для абітурієнтів та їх батьків.
Яскраві емоції, цікаві знахідки, приємне спілкування, незабутні враження супроводжували кожен захід у рамках декади циклової комісії маркетингу і торгівлі.
С.К. Березинець,
голова циклової комісії маркетингу і торгівлі