Кожен з 47 тисяч абонентів «Ірпіньводоканалу» від сьогодні має змогу отримати консультацію в оновленому відділі за адресою м. Ірпінь, вул. Соборна, 1-а.
Тут надається повний спектр послуг та фахова консультація з питань розрахунків за воду та стоки, укладення договору, опломбування та повірки квартирних приладів обліку.
«Ірпіньводоканал» – перше комунальне підприємство, яке створило свій власний внутрішній адміністративний центр, який не лише функціональний, а й швидкий», – зазначив Ірпінський міський голова Володимир Карплюк.
У оновленому відділенні підтримуються кращі стандарти обслуговування абонентів: робота за принципом «єдиного вікна», відсутність окремих кабінетів – «open space», привітний та професійний персонал.
Варто зазначити, що в приміщенні відділу зроблено ремонт, придбано комп’ютерну техніку, завдяки якій сформують електронну базу абонентів. Тож усі документи буде переведено в електронну базу.
Нагадаємо, що комунальне підприємство «Ірпіньводоканал» також має представництво у Центрі надання адміністративних послуг. Сюди лише за минулий рік звернулося понад 16 тисяч жителів Приірпіння.
За словами очільника міста, «Ірпіньводоканал» – це перше підприємство слідом, за яким будуть модернізуватися і інші комунальні заклади.
Піклуються у «Ірпіньводоканалі» і про працівників. У грудні 2016 року підприємство придбало новий автобус для співробітників. Наразі добудовується приміщення для працівників каналізаційної служби, яке матиме сучасні умови для якісної роботи.