Про це сьогодні йшла мова на нараді керівників комунальних підприємств з питань життєзабезпечення міста та селищ. Планується, що у центрі надання адміністративних послуг будуть представлені всі служби, які надають послуги населенню міста, зокрема, і представники комунальних підприємств.
Перший поверх адміністративної будівлі міської ради будуть займати фахівці центру. Наразі, там завершуються ремонтні роботи.
Варто нагадати, що Центр надання адміністративних послуг працюватиме за принципом «прозорого офісу». Це принципово новий спосіб спілкування громадян з владою міста. Як показує практика міст-сусідів Ірпеня і численних малих міст Європи, «прозорий офіс» значною мірою підвищує рівень довіри у громадян до адміністраторів, робота яких мінімізує кількість корупційних випадків через зменшення контактів з посадовими особами дозвільних органів.
Більш простою буде сама процедура отримання довідок, дозволів, погоджень. Мешканцям Ірпеня більше не доведеться ходити по чиновницьких кабінетах: підприємець чи фізична особа зможуть подавати необхідний пакет документів і через певний час забрати уже готовий документ. Така форма роботи значно економить час як самих працівників, що працюють у Центрі, так і тих громадян, які звертаються до органів місцевої влади за довідкою чи дозволом.