17 листопада у ході розширеної наради з питань забезпечення життєдіяльності міста і селищ начальник управління праці та соціального захисту населення Петро Зброжек доповів про принципи нарахування субсидії населенню Ірпінського регіону та окреслив головне коло проблемних питань, пов’язаних із цим процесом.
«Практично кожному абоненту необхідно пояснити: як оплачувати частинку обов’язкової плати; як платити, коли показники лічильника менші, ніж норма; як сплачувати послугу, коли показники перевищують соціальну норму, – зазначив Петро Зброжек. – Враховуючи те, що значна частина отримувачів субсидії – це люди поважного віку, нас очікує міні-колапс».
У зв’язку з цим, начальник управління висловив прохання: на грудень місяць додатково призначити посадову особу для прийому громадян в управлінні праці та соціального захисту населення. Цей фахівець буде залучений з числа безробітних (через Ірпінський міський центр зайнятості). Передбачається, що саме на цю штатну одиницю покладатимуться обов’язки з надавання консультацій та прийому заяв громадян на отримання субсидії. Нині цю роботу виконує один фахівець. Як показала практика, потік громадян до соціального управління з початком опалювального періоду різко зростає.
Також очільник управління поінформував учасників наради, що детальні коментарі та пояснення щодо сплати послуг за отриманими повідомленнями, про розмір субсидій опубліковані у місцевих засобах масової інформації.