Кабінет Міністрів України ухвалив рішення, що для ідентифікації одержувачів пенсій, які є внутрішньо переміщуваними особами, та забезпечення виплати їм пенсій здійснюється емісія (виготовлення) платіжних карток, які одночасно є пенсійним посвідченням. При цьому якщо особа одержить таке посвідчення, то пенсійне посвідчення загальновстановленого зразка їй не видаватиметься.
Електронне пенсійне посвідчення виготовлятиметься на ім’я особи, якій призначено пенсію.
Виготовлення електронного посвідчення здійснюватиметься на підставі заяви пенсіонера, поданої до територіального органу Пенсійного фонду України, протягом 30 робочих днів із дня прийняття такої заяви.
Такий документ видаватиметься у вказаному в заяві відділені банку особисто пенсіонерові, а якщо пенсіонером є неповнолітня або недієздатна особа чи особа, цивільна дієздатність якої обмежена – батькам, опікуну, піклувальнику (законному представнику), за умови, що буде пред’явлено документи, за допомогою яких банк зможе ідентифікувати таку особу.
Разом з електронним посвідченням видаватиметься інструкція про його користування.
Нове пенсійне посвідчення як платіжна картка діятиме до трьох років за умови, що фізична ідентифікація одержувача пенсії у відділеннях банку відбуватиметься перші два рази кожні шість місяців, а надалі – кожні дванадцять місяців. Загалом таке пенсійне посвідчення використовуватиметься як платіжна картка до кінця строку її дії, або в разі закінчення строку призначення пенсії.
Для формування електронного пенсійного посвідчення (далі – ЕПП) пенсіонери з числа внутрішньо переміщених осіб повинні звернутися до управління Пенсійного фонду України у місті Ірпені (м. Ірпінь, вул. Шевченко, 4, кабінет №1) та надати документи, а саме: паспорт, довідку про реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи, довідку тимчасово переміщеної особи та фотокартку розміром 30х25 мм.