Управління праці та соціального захисту населення інформує
nadia
Документи, необхідні для оформлення пенсійного посвідчення:
Анкета (заповнюється в органі Пенсійного фонду України).
Паспорт або інший документ, що посвідчує особу, та його копія.
Документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або свідоцтво про загальнообов’язкове державне соціальне страхування та його копія.
Фото.
Для видачі пенсійного посвідчення необхідно мати паспорт або інший документ, що посвідчує особу.
Оформлення електронного пенсійного посвідчення (ЕПП)
ЕПП це:
Платіжна банківська карта
Пенсійне посвідчення
Електронний цифровий підпис
Як отримати ЕПП:
Звернутись особисто до управління Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання з паспортом, довідкою про присвоєння ідентифікаційного номера, фото для подання заяви. Внутрішньо переміщена особа додатково надає довідку про взяття на облік як внутрішньо переміщеної особи.Інваліди 1 та 2 групи, які потребують постійного догляду, та особи, які досягли 80-річного віку, можуть звернутися до управління Пенсійного фонду по телефону або на електронну пошту для подачі заяви на дому.
Особисто прийти до вказаного у заяві відділення Ощадбанку й отримати ЕПП.
Упродовж першого року отримання ЕПП – кожні 6 місяців, у наступні роки – раз у 12 місяців звертатися до відділення Ощадбанку для фізичної ідентифікації ЕПП.