Наказом Департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації ЗМІНЕНО «Порядок надання щорічної разової адресної грошової допомоги сім»ям, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю, в тому числі дітей дітей з інвалідністю, особам з інвалідністю, які опинились у складних життєвих обставинах, одиноким особам з інвалідністю, особам з інвалідністю по зору та слуху І та ІІ груп, в тому числі дітям з вадами зору та слуху, за рахунок коштів обласного бюджету».Відповідно до даного порядку передбачено надання щорічної разової грошової допомоги за рахунок коштів обласного бюджету особам з інвалідністю, які зареєстровані в Київській області.
Адресна допомога призначається особам з інвалідністю лише, якщо розмір сукупного доходу особи з інвалідністю у місяці, що передує місяцю звернення, не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність станом на 01 січня поточного року, в якому надається адресна грошова допомога.
Для отримання адресної грошової допомоги особи з інвалідністю повинні звернутися з заявою до управління соціального захисту та надати необхідні документи: 1. Для сімей, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю, в тому числі дітей з інвалідністю та для осіб, які опинилися в складних життєвих обставинах:– копія паспорта (для дітей з інвалідністю- свідоцтво про народження, після 14 років – копія ID картки);- копія пенсійного посвідчення(обов’язково повинно бути вказано групу та причину інвалідності);- копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;- копія довідки МСЕК ( для дітей – медичний висновок);- реквізити рахунку;- декларація про доходи;- довідки про доходи за місяць, що передує місяцю звернення ;-медичні висновки.2. Для одиноких осіб з інвалідністю:- копія паспорта (для дітей з інвалідністю- свідоцтво про народження, після 14 років – копія ID картки);- копія пенсійного посвідчення;- копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;- копія довідки МСЕК ( для дітей – медичний висновок);- реквізити рахунку; – довідку про склад сім»ї ( форма 204);- довідка з територіального центру соціального обслуговування про те, що особа одинока та перебуває на обліку в територіальному центрі, дітей працездатного віку не має;- довідка з органів місцевого самоврядування (сільської, селищної, міської ради, ЖЕКу, ОСББ тощо) про те, що особа є дійсно одинокою та дітей працездатного віку не має (у разі, якщо особа з інвалідністю не перебуває на обліку в територіальному центрі)3.Для осіб з інвалідністю по зору та слуху І та ІІ груп:– копія паспорта;-копія пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача соціальної допомоги;- копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;- копія довідки МСЕК з відміткою «по зору» або «по слуху»;- реквізити рахунку; – довідку про склад сім»ї ( форма 204).4.Для дітей з вадами зору або слуху:- копія свідоцтва про народження дитини, після 14 років – копія ID картки;-копія пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача соціальної допомоги та копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;- копія медичного висновку на дитину з інвалідністю у віці до 18 років; – довідку про склад сім»ї ( форма 204);- копія паспорта законного представника дитини з інвалідністю та копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;-реквізити рахунку законного представника.
Заяву та документи подавати (надіслати поштою) до управління праці та соціального захисту населення Ірпінської міської ради за адресою:
м. Ірпінь, вул. Д.Попова, 26-б, каб.1, тел.:62-357, 0956228212