Минулої суботи відбувся воркшоп “Брендинг територій як інструмент розвитку громади”, який провів один із провідних фахівців з брендингу територій в Україні – Ігор Чава, засновник Агенції територіальних ініціатив, автор брендів Дрогобича, Ворохти, Черкас, Київщини, а нині – Полтавщини.
Учасники проаналізували приклади успішного брендінгу в різних регіонах України, проговорили сильні та слабкі сторони Ірпеня, його унікальність, настрій, історію та напрацювали дві ідеї концептів, які ляжуть в основу подальшої роботи над офіційним, туристичним та інвестиційним брендом громади.
“Брендинг громади — це не про логотип. Це про цінності, образ себе, голос, який ми подаємо світові. Ірпінська громада має передумови і сили, аби говорити за себе голосно, впевнено, сучасно й красиво. У 2018 році за ініціативи тодішнього міського голови Володимира Карплюка в Ірпені був розроблений та затверджений свій бренд. Він здобув багато схвальних відгуків, активно використовується і нині, як один з офіційних символів, який розповідає про наше місто. Але сьогодні бренд потребує переосмислення. Це пов’язано з об’єднанням населених пунктів громади та історичними подіями, які перетворили комфортний супутник Києва на місто-герой”, – зазначили у відділі культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради.
Захід відбувся за ініціативи сектору туризму відділу культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради в рамках проєкту “Офіс розвитку громад Бучанського району”, що реалізується ГО “Інститут сталого розвитку громад” за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”.
Організатори запрошують всіх бажаючих долучитися до важливої справи.