24 квітня у приміщенні Ірпінської центральної бібліотеки відбулася презентація дитячо-юнацької газети «ЩоДенник» для юних ірпінців та жителів Приірпіння. А завдяки смачним солодощам від кондитерської фабрики «Деліція», які люб’язно надала компанія, захід перетворився на справжнє свято для всіх його учасників.
До цього дня юні журналісти Ірпінської медіашколи, яка віднедавна діє в Ірпінському центрі позашкільної освіти, ішли півроку. Адже передували йому численні заняття, зустрічі, майстер-класи, робота в колективі над розробкою власної газети та клопітка індивідуальна праця. Втім, результат здивував навіть самих учасників медіашколи. Перший номер «ЩоДенника» вийшов на 12-ти сторінках, кольоровим, а головне – дійшов до свого читача як серед передплатників «Ірпінського вісника», спецпроектом якого став, так і серед освітян та учнів шкіл Приірпіння.
Презентували своє видання діти не лише для того, щоб познайомити з ним містян, а й для налагодження співпраці з молоддю та школярами, які могли б стати членами редколегії або просто дописувачами.
Представили діяльність Ірпінської медіа школи головний редактор «ЩоДенника» (одинадцятикласниця Ірпінської ЗШ №13, смт Гостомель) Дарина Хаміна разом з іншими юними журналістами. Діти ділилися враженнями, планами та відповідали на численні запитання інших дітей, котрі також проявляють інтерес до журналістики.
Привітати юних кореспондентів прийшли представники управління освіти і науки Ірпінської міської ради, які гаряче підтримують починання школярів, директор Ірпінського центру позашкільної освіти Тетяна Адамчук, директор Ірпінської школи мистецтв ім. М. Вериківського Наталя Дидикіна, директор історико-краєзнавчого музею Анатолій Зборовський, журналіст та педагог Алла Багірова із групою вихованців та ін.
Як ми уже розповідали, газета «ЩоДенник» – це, значною мірою, результат зусиль редакторів «Ірпінського вісника», які упродовж останніх півроку на постійній основі запровадили співпрацю з місцевими школярами і студентами, що хочуть спробувати свої сили в журналістиці. Упродовж цього часу двічі на тиждень проводилися практичні заняття і майстер-класи, аби познайомити молодь із основами, ймовірно, майбутньої професії. Підготовка і випуск власного видання – це перший практичний крок юних журналістів. Втім, над другим номером, який очікується у травні, активна робота вже ведеться. У планах учасників медіашколи – робити це на постійній основі. Саме тому вони подали свій проект на отримання фінансування в рамках міського «Громадського бюджету» і звертаються за підтримкою до дорослих жителів Ірпеня.
Усі учасники Ірпінської медіашколи та редколегія газети «ЩоДенник» висловлюють щиру подяку керівництву кондитерської фабрики «Деліція» за смачні гостинці для презентації, а також депутату Ірпінської міської ради Олександру Пащинському за допомогу у виданні газети.