Звертаємо увагу отримувачів житлової субсидії на те, що у разі зміни складу зареєстрованих (фактично проживаючих) у житловому приміщенні (будинку) осіб, складу сім’ї члена домогосподарства до управління подаються нові заява про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі через АТ «Ощадбанк» та декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії. На підставі поданих нової заяви та декларації управління приймає рішення про призначення житлової субсидії при цьому після отримання інформації про осіб яким не виплачена житлова субсидія у готівковій формі у зв’язку зі смертю до цих реєстрів включаються суми невиплаченої субсидії для проведення виплати новим (заявником) уповноваженим представникам домогосподарства, до якого належала померла особа.
В усіх інших випадках виплата нарахованих сум житлової субсидії у готівковій формі, яка не була виплачена одержувачу у зв’язку зі смертю не передбачена.