Уже з вересня заклади охорони здоров’я мають повністю перейти на формування медичних висновків замість видачі пацієнтам звичних паперових листків непрацездатності.
Е-лікарняні формуються автоматично одразу після створення медичного висновку, якщо пацієнт є застрахованою особою – тобто має офіційне працевлаштування, є ФОП тощо. Також е-лікарняний автоматично відкриється для одного із застрахованих батьків, якщо медичний висновок сформовано для дитини, яка потребує догляду.
Як діяти роботодавцю, якщо його працівнику відкрили е-лікарняний?
Портал електронних послуг: https://portal.pfu.gov.ua
Гаряча лінія з питань користування кабінетом страхувальника: 0-800-503-753
Положення про комісію: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/958640
Роз’яснення щодо заповнення заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення (загальне): http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/960180
Щодо особливостей оформлення заяв-розрахунків за е-лікарняними: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/975846
Гаряча лінія з питань оплати е-лікарняних: 0-800-501-892
– в електронному виді за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення із застосування електронного підпису/печатки,
– або на паперових носіях.
Ірпінське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області