ДТЕК прийняв ряд превентивних заходів, спрямованих на запобігання поширенню коронавірусу на підприємствах і мінімізації ризиків поширення інфекції в містах присутності бізнесу. Діючи в інтересах України, турбуючись про здоров’я своїх клієнтів та співробітників компанія закликає мешканців області віддавати перевагу дистанційним сервісам. Про особливості передачі показів лічильників юридичними особами в умовах карантину розповідає Київобленерго.
«Центри обслуговування клієнтів Київобленерго перейшли на дистанційне обслуговування, що надважливо під час карантину. Дистанційні сервіси, які сьогодні пропонує компанія клієнтам, дозволять швидко та зручно, уникаючи скупчення людей, передати покази лічильника», – зазначив генеральний директор енергокомпанії Віталій Шайда.
Передати «Звіт про покази засобів обліку за розрахунковий місяць» юридичним особам сьогодні можна за допомогою:
Клієнтам північного регіону (Іванківський, Вишгородський, Ірпінський, К-Святошинський, Бородянський, Макарівський райони) необхідно направляти інформацію в Viber за номером телефону – +38 (066) 990 47 54;
Лівобережного регіону (Броварський, Бориспільський, Баришівський, П-Хмельницький, Згурівський, Яготинський райони) – +38 (099) 674 72 15;
Для західного і південного (Фастівський, Васильківський, Обухівський, Кагарлицький, Миронівський, Рокитнянський, Сквирський, Білоцерківський, Таращанський, Богуславський, Володарський, Ставищенський і Тетіївський райони) – +38 (099) 610 40 68.
Спеціальних скриньок, які встановлені в Центрах обслуговування клієнтів. Для звітів у паперовому вигляді. З переліком адрес можна ознайомитись на сайті.