Карантин не карантин, а КП «Ірпіньводоканал», як стратегічно важливе підприємство, зобов’язаний працювати за будь-яких умов. А от споживачам його послуг в умовах «червоної зони» приходити на підприємство не рекомендують. Тут запевняють – усі важливі питання можна вирішити без особистого візиту. Зокрема, дистанційно можна зробити перерахунок та коригування обсягів постачання води та водовідведення.
Валентина Кравченко, заступниця начальника КП «Ірпіньводоканал»:
«Сьогодні, в умовах “червоної зони”, ви можете сфотографувати свій водолічильник, надіслати за номером нашого телефону на вайбер, і ми зробимо перерахунок за тими фактичними кубами, які будуть на фото».
Немає потреби особисто приносити й заявку на опломбування чи розпломбування лічильника. Заявку можна надіслати на вайбер. Номер – (067)219-84-80.
Світлана, операторка КП «Ірпіньводоканал»:
«Була заміна лічильника. На вайбер вони надсилають нам знятий лічильник, установлений лічильник, і ми формуємо заявку на опломбування».
За потреби дистанційно можна внести й зміни в персоніфіковані дані споживача. Наприклад, тоді, коли змінюється кількість осіб, зареєстрованих у помешканні.
Валентина Кравченко:
«Можливо, в когось хтось помер, а в людини немає водолічильника, і нарахування йде за нормою. То людина може нам на вайбер, на номер телефону (067)219-84-80, направити свідоцтво про смерть. Якщо хтось виписався, також надсилають нам довідку, що людина виписалася, щоб вести нарахування вже на правильну, коректну кількість осіб».
Так само дистанційно можна передати й дані про повірку лічильника. Але на підприємстві зауважують – не плутати повірку лічильника з передачею показників.
Валентина Кравченко:
«І в умовах “червоної зони” і без умов “червоної зони” ми зараз дуже активно працюємо з повірками водолічильників. Це перевірка стану лічильника. Бо деякі думають, що це треба передати показники. Пройшов повірку чи не пройшов – це ми робимо також без наявності абонентів».
Що ж стосується передачі показників лічильника, то в умовах «червоної зони» все більше споживачів «Ірпіньводоканалу» обирають форму онлайн. А вже оператори абонвідділу переносять дані від кожного абонента в програму особових рахунків.
Валентина Джижуленко, операторка КП «Ірпіньводоканал»:
«У нас є особистий кабінет і чат-бот для того, щоб залишати показники».
З юридичними особами дещо інакше. Взаєморозрахунки з ними відбуваються на основі спеціальної довідки про водопостачання та водовідведення, а також акту виконаних робіт. Ці документи треба було подавати особисто з оригінальним підписом. Але в умовах «червоної зони» і тут передбачили можливість приймати довідки та акти онлайн. Щоправда, є одне зауваження.
Людмила Гладка, інспекторка відділу збуту КП «Ірпіньводоканал»:
«По закінченню терміну “червоної зони”, коли вже стане трошки краще, ми все одно просимо людей обов’язково повернути нам оригінали актів із живими підписами».
Комунальники радять своїм абонентам берегти себе і в період епідемії коронавірусу уникати зайвих контактів. Але якщо зараз комусь таки вкрай необхідно прийти до них особисто, це може відбутися за умови суворого дотримання вимог «червоної зони».
Валентина Кравченко:
«Наше підприємство – КП “Ірпіньводоканал” – працює згідно з протоколом №24 від 28 жовтня. Як і всі, ми, звичайно, приймаємо людей вакцинованих і з ПЛР-тестами».
Джерело: ITV