Усі ми маємо право на помилку, але НАЗК дає нам шанс її виправити тільки один раз.
Що робити, якщо вже після подачі декларації, ви згадали, що не вказали спадщину чи не зазначили авто, яким користуєтеся на підставі довіреності?
У вас є можливість протягом 30 днів подати виправлену декларацію. Як це зробити? Для цього навіть не треба звертатися до НАЗК! Адже функція доступна у вашому персональному електронному кабінеті. І ви можете зробити це самостійно, натиснувши кнопку “Подати виправлену декларацію”.
А що ж робити, якщо Ви самостійно виявили у декларації недостовірні відомості вже після 30-денного строку?
Ви може звернутися до Національного агентства через персональний електронний кабінет Реєстру. У листі-поясненні вкажіть причини, які призвели до внесення недостовірних відомостей та неподання виправленої декларації у зазначений строк. За наявності додайте підтверджувальні документи. Для цього створіть нове повідомлення у вкладці «Мої повідомлення».
У листі-поясненні деталізовано опишіть виявлені неточності або помилки. Поясніть причини зазначення недостовірних відомостей. Додайте підтверджувальні документи.
Зверніть увагу: надання письмової відповіді Національним агентством на такий лист/повідомлення в персональному електронному кабінеті законодавством не передбачено. Водночас, подані таким чином відомості мають бути розглянуті НАЗК під час повної перевірки цієї декларації, у випадку їх подання до початку проведення Національним агентством повної перевірки декларації.
Джерело: Національне агентство з питань запобігання корупції