У четвертому кварталі 2018 року до районних (міських) відділень та управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області усно та письмово звернулося 982 особи. Із загальної кількості зареєстровано 102 письмових звернень та 880 – під час особистого прийому.
Більшість звернень стосується різних питань – 339 звернень, тобто 34,6% від загальної кількості. На другому місці питання виплат по листках непрацездатності, допомоги по вагітності і пологах, допомоги на поховання – 239 звернень або 24,2% від загальної кількості звернень. На третьому місці – лікування в санаторно-курортних закладах – 139 звернень або 14,2%. На четвертому місці – питання медичного обслуговування – 81 звернення або 8,3%.
З початку року скарг на неправомірні дії працівників відділень до управління не надходило, проте надійшло 25 подяк працівникам.
З метою оперативного задоволення законних вимог заявників, адресного вирішення порушених питань громадян у робочих органах виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області проводяться особисті прийоми потерпілих та страхувальників керівниками управління та відділень, їхніми заступниками та начальниками відділів.
Графіки прийому громадян керівництвом виконавчої дирекції Фонду та фахівцями обласного управління розміщено на стендах інформаційних куточків з питань роботи із зверненнями громадян в усіх відокремлених підрозділах та їх представництвах. Визначено відповідальних працівників за цей напрямок роботи.
Питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян є пріоритетними і постійно аналізуються. Всі звернення розглянуто своєчасно, заявникам надано роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства.
В управлінні та відділеннях посилено контроль за своєчасним та об’єктивним розглядом звернень громадян. Налагоджено та регламентовано співпрацю з територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.