Модернізація внутрішнього освітлення, автоматичний ІТП з тепловим лічильником, утеплення зовнішніх стін, заміна вікон та зовнішніх дверей, утеплення горища, встановлення децентралізованої вентиляції з рекуперацією тепла, заміна кухонних плит в ЗОШ№1; утеплення горища в ЗОШ№3; заміна кухонних плит в ЗОШ No5, No12, No13, No14, No17, Ліцей, ДНЗ No1, No2, No3, No4, No9, No11, No17.
Управління освіти і науки Ірпінської міської ради, надалі – «Замовник», має намір використати частину коштів гранту, отриманого від Північної Екологічної Фінансової Корпорації (НЕФКО), на оплату за модернізацію внутрішнього освітлення, автоматичний ІТП з тепловим лічильником, утеплення зовнішніх стін, заміну вікон та зовнішніх дверей, утеплення горища, встановлення децентралізованої вентиляції з рекуперацією тепла, заміну кухонних плит в ЗОШ №1; утеплення горища в ЗОШ№3; заміну кухонних плит в ЗОШ No5, No12, No13, No14, No17, Ліцей, ДНЗ No1, No2, No3, No4, No9, No11, No17.
Замовник запрошує Підрядників подавати свої пропозиції для отримання контракту, що фінансуватиметься коштами гранту, націленого на придбання:
– постачання та встановлення матеріалів для ЗОШ №1:
– постачання та встановлення матеріалів для ЗОШ №3:
– заміна кухонних плит:
Щоби бути кваліфікованим для присудження контракту, Учасники тендеру повинні відповідати наступним мінімальним вимогам:
У разі запиту відповідного Учасника тендеру тендерні документи будуть йому направлені безоплатно електронною поштою у формі PDF файлів. Якщо буде заявка на отримання паперових документів, то вони будуть надаватися Замовником відповідному Учаснику тендеру на умовах, що узгоджуються ними окремо.
Тендери повинні бути надіслані за адресою, вказаною нижче, до 12-ї години 00 хвилин 03.07.2017р.,після чого вони будуть відкриті в присутності тих представників Учасників тендеру, які виявлять бажання бути присутніми при відкритті.
Зустріч Учасників тендеру із представниками Замовника для відвідання проектних об’єктів відбудеться о 10-й годині 06.06.17 за адресою м. Ірпінь, вул. Шевченка 2-а, каб. № 17.
Потенційні Учасники тендерів можуть отримати додаткову інформацію, а також ознайомитися та отримати тендерну документацію за адресою:
Пахомова Наталія Вікторівна
Головний бухгалтер централізованої бухгалтерії
Управління освіти і науки Ірпінської міської ради
08200, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 3-а
Тел.: 04597-67244, 096-36-47-579
Факс: 04597-67000
E-mail: [email protected]
Improvement of energy efficiency of budgetary institutions in the city of Irpin
INVITATION FOR TENDERS
Modernization of internal lighting, automated heat substation with heat meter, insulation of walls, replacement of windows and outer doors, attic insulation, installation of decentralized ventilation with heat recovery, replacement of kitchen ovens in school №1; attic insulationattic ovens in school №3; replacement of kitchen ovens in schools №5, No12, No13, No14, No17,Lyceum, Kindergartens No1, No2, No3, No4, No9, No11, No17
Department of Education and Science of the Irpin City Council hereinafter referred to as “the Employer”, intends to use part of the proceeds of a grant from the Nordic Environment Finance Corporation (NEFCO) towards the cost for modernization of internal lighting, automated heat substation with heat meter, insulation of walls, replacement of windows and outer doors, attic insulation, installation of decentralized ventilation with heat recovery, replacement of kitchen ovens in school №1; attic insulationattic ovens in school №3; replacement of kitchen ovens in schools №5, No12, No13, No14, No17,Lyceum, Kindergartens No1, No2, No3, No4, No9, No11, No17
The Employer now invites tenders from Contractors for the following contract to be funded from part of the proceeds of the loan:
– supply and installation of materials for school №1:
– supply and installation of materials for school №3:
Attic insulation– 3,918 m2
– replacement of kitchen ovens:
To be qualified for the award of a contract, tenderers must satisfy the following minimum criteria:
Tender documents, upon request from prospective tenderer, will be sent by email free of charge in electronic format (PDF file). If requested, the documents will be sent by Employer to Tenderer on terms and conditions agreed by the two.
Tenders must be delivered to the office at the address below on or before 12.00 am, 03.07.2017, at which time they will be opened in the presence of those tenderers’ representatives who choose to attend.
Meeting of the Tenderers with representatives of the Employer with the purpose to visit project objects will take place at 10 am, 06.06.17 at Irpin, Shevchenka str., 2a, office 17.
Prospective tenderers may obtain further information from, and also inspect and acquire the tender documents at, the following office:
Pahomova Natalia
Chief accountant of centralized accounting
Department of Education and Science of the Irpin City Council
08200, Irpin, Shevchenka str., 3a
Phone: 04597-67244, 096-36-47-579
Fax:04597-67000
E-mail: [email protected]