Модернізація внутрішнього освітлення, утеплення зовнішніх стін, заміна вікон та зовнішніх дверей, встановлення децентралізованої вентиляції з рекуперацією тепла в ЗОШ №3; утеплення зовнішніх стін, заміна вікон та зовнішніх дверей, утеплення горища, модернізація внутрішнього освітлення, встановлення децентралізованої вентиляції з рекуперацією тепла та теплового насосу для ГВП в ДНЗ №6.
Управління освіти і науки Ірпінської міської ради, надалі – «Замовник», має намір використати частину коштів кредиту, отриманого від Північної екологічної фінансової корпорації (НЕФКО), на оплату за модернізацію внутрішнього освітлення, утеплення зовнішніх стін, заміну вікон та зовнішніх дверей, встановлення децентралізованої вентиляції з рекуперацією тепла в ЗОШ №3; утеплення зовнішніх стін, заміну вікон та зовнішніх дверей, утеплення горища, модернізацію внутрішнього освітлення, встановлення децентралізованої вентиляції з рекуперацією тепла та теплового насосу для ГВП в ДНЗ №6.
Замовник запрошує Підрядників подавати свої пропозиції для отримання контракту, що фінансуватиметься коштами кредиту, націленого на придбання:
– постачання та встановлення матеріалів для ЗОШ №3:
– постачання та встановлення матеріалів для ДНЗ №6:
Щоби бути кваліфікованим для присудження контракту, Учасники тендеру повинні відповідати наступним мінімальним вимогам:
У разі запиту відповідного Учасника тендеру тендерні документи будуть йому направлені безоплатно електронною поштою у формі PDF файлів. Якщо буде заявка на отримання паперових документів, то вони будуть надаватися Замовником відповідному Учаснику тендеру на умовах, що узгоджуються ними окремо.
Тендерні пропозиції повинні бути надіслані за адресою, вказаною нижче, до 10-ї години 00 хвилин 03.07.2017р., після чого вони будуть відкриті в присутності тих представників Учасників тендеру, які виявлять бажання бути присутніми при відкритті.
Зустріч Учасників тендеру із представниками Замовника для відвідання проектних об’єктів відбудеться о 10-й годині 06.06.17 за адресою м. Ірпінь, вул. Шевченка 2-а, каб.№ 17.
Потенційні Учасники тендерів можуть отримати додаткову інформацію, а також ознайомитися та отримати тендерну документацію за адресою:
Пахомова Наталія Вікторівна
Головний бухгалтер централізованої бухгалтерії
Управління освіти і науки Ірпінської міської ради
08200, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 3-а
Тел.: 04597-67244, 096-36-47-579
Факс: 04597-67000
E-mail: [email protected]
Improvement of energy efficiency of budgetary institutions in the city of Irpin
INVITATION FOR TENDERS
Insulation of walls, replacement of windows and doors, reconstruction of ventilation system, modernization of internal lighting in school №3; insulation of walls, replacement of windows and doors, attic insulation,modernization of internal lighting, reconstruction of ventilation system and heat pump for tap water in Pre-school No. 6.
Department of Education and Science of the Irpin City Council hereinafter referred to as “the Employer”, intends to use part of the proceeds of a loanfrom the Nordic Environment Finance Corporation (NEFCO) towards the cost for Insulation of walls, replacement of windows and doors, reconstruction of ventilation system, modernization of internal lighting in school №3; insulation of walls, replacement of windows and doors, attic insulation,modernization of internal lighting, reconstruction of ventilation system and heat pump for tap water in Pre-school No. 6.
The Employer now invitestenders fromContractors for the following contract to be funded from part of the proceeds of the loan:
– supply and installation of materials for school №3:
– supply and installation of materials for Pre-school №6:
To be qualified for the award of a contract, tenderers must satisfy the following minimum criteria:
Tender documents, upon request from prospective tenderer, will be sent by email free of charge in electronic format (PDF file). If requested, the documents will be sent by Employer to Tenderer on terms and conditions agreed by the two.
Tenders must be delivered to the office at the address below on or before 10.00 am, 03.07.2017, at which time they will be opened in the presence of those tenderers’ representatives who choose to attend.
Meeting of the Tenderers with representatives of the Employer with the purpose to visit project objects will take place at 10 am, 06.06.17 at Irpin, Shevchenka str., 2a, office 17.
Prospective tenderers may obtain further information from, and alsoinspect and acquire the tender documents at, the following office:
Pahomova Natalia
Chief accountant of centralized accounting
Department of Education and Science of the Irpin City Council
08200, Irpin, Shevchenka str., 3a
Phone: 04597-67244, 096-36-47-579
Fax:04597-67000
E-mail: [email protected]