З початку 2016 року, відповідно до чинного законодавства, реєстрація майнових прав передана органам місцевого самоврядування. У Ірпінській міській раді створено робочі місця для реєстраторів у Центрі надання адміністративних послуг – Прозорому офісі – найкращому в Київській області. Керівництво міста ставить перед конкурсантами головне першочергове завдання – надання якісних послуг населенню.
Міськвиконком оголосив конкурс на заміщення вакантних посад державних реєстраторів відділу державної реєстрації (оголошення було надруковано у міській газеті «Ірпінський вісник» №51-52 від 29 грудня 2015 року).
Для участі в конкурсі запрошуються особи, які мають повну вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста та за фаховим спрямуванням – юрист, стаж роботи за фахом не менше двох років.
Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень.
Потрібні документи: заява про участь у конкурсі, особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4×6 см, копії документів про освіту, паспорта, декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік, копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Документ приймаються за адресою: м. Ірпінь, в ул. Т.Шевченка, 2-А, кім. 33 упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.
Повну інформацію про порядок проведення конкурсу, розмір та умови оплати праці буде надано за тел.: (04597) 63-393.