Одним із напрямків роботи Ірпінського відділення Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області є кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян, з метою оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявника. Право громадян України на звернення гарантовано Конституцією України та Законом України про звернення громадян. Особисте право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.
Так впродовж січня-жовтня 2016 року до Ірпінського відділення Вишгородської ОДПІ надійшло 4 письмових звернення від громадян та 1 від депутата місцевої влади, на які надано відповіді у встановлені законодавством термін. Основними питаннями, що порушувалися у письмових зверненнях були питання щодо надання роз”яснення про єдиний соціальний внесок та інформування про ухилення від сплати податків.
Для оперативного розв’язання проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, працює приймальня громадян. На протязі 10 місяців 2016 року посадовими особами Ірпінського відділення Вишгородської ОДПІ проведено 4 особистих приойми громадян , на яких надані вичерпні роз’яснення та прийняті рішення в межах чинного законодавства щодо питань порушених громадянами.
Нагадуємо,що попередній запис на прийом проводиться щоденно з 9-00 до 18-00 за телефоном 67-544.
Ірпінське відділення Вишгородської ОДПІ