Одним із напрямків роботи Ірпінської ОДПІ є кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян, з метою оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявника. Право громадян України на звернення гарантовано Конституцією України та Законом України про звернення громадян. Особисте право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.
Так впродовж січня–грудня 2015 року до Ірпінської ОДПІ від громадян надійшло 17 письмових звернень та 1 звернення від депутата, на які надано відповіді у встановлені законодавством терміни.
Основними питаннями, що порушувалися у письмових зверненнях були питання щодо контрольно-перевірочної роботи та ухилення суб’єктів господарювання від сплати податків.
Для оперативного розв’язання проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, працює приймальня громадян.
Впродовж минулого року до керівництва Ірпінської ОДПІ звернулося на особистий прийом 15 громадян . Аналіз тематики звернень громадян та питань, які порушувалися під час особистих прийомів , свідчить, що громадяни найбільше цікавились питаннями оподаткування доходів фізичних осіб та застосування спрощеної системи оподаткування.
Нагадуємо,що щопопередній запис на прийом проводиться щоденно з 9-00 до 18-00 за телефоном 67-544.
Ірпінська ОДПІ