Одним із напрямків роботи Ірпінської ОДПІ є кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян, з метою оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявника. Право громадян України на звернення гарантовано Конституцією України та Законом України про звернення громадян. Особисте право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.
Так впродовж І кварталу 2016 року до Ірпінської ОДПІ від громадян надійшло 3 письмових звернення, на які надано відповіді у встановлені законодавством термін.
Основними питаннями, що порушувалися у письмових зверненнях були питання щодо надання роз”яснення про спрощену систему оподаткування та оподаткування обє”ктів нерухомості.
Для оперативного розв’язання проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, працює приймальня громадян.
Нагадуємо,що щопопередній запис на прийом проводиться щоденно з 9-00 до 18-00 за телефоном 67-544 .
Ірпінська ОДПІ