Відповідно до п.18 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов та надання їм житлових приміщень в Українській РСР, затверджених постановою Ради Міністрів УРСР від 11 грудня 1984 № 470, заява про взяття на квартирний облік за підписом заявника подається виконавчому комітету Ірпінської міської ради разом із встановленим переліком документів. Достовірність поданих документів перевіряється головним спеціалістом-юрисконсультом відділу житлово-комунального господарства Управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ірпінської міської ради при поданні заяви.
Враховуючи вищевикладене заяви про зарахування на квартирний облік подаються громадянами особисто у приміщенні виконавчого комітету Ірпінської міської ради. На офіційному сайті виконавчого комітету Ірпінської міської ради щоквартально оновлюється списки громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Ірпінської міської ради: