24 СЕРПНЯ ОФІЦІЙНА РОБОЧА ГРУПА З ВІДНОВЛЕННЯ “IRS” ПЕРЕДАЄ НАПРАЦЬОВАНІ ПРОЄКТИ, МЕМОРАНДУМИ, ПЛАН ВІДНОВЛЕННЯ МІСТА ТА ЗВІТ ЗА ПІВТОРА РОКИ ДО ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
24 СЕРПНЯ ОФІЦІЙНА РОБОЧА ГРУПА З ВІДНОВЛЕННЯ “IRS” ПЕРЕДАЄ НАПРАЦЬОВАНІ ПРОЄКТИ, МЕМОРАНДУМИ, ПЛАН ВІДНОВЛЕННЯ МІСТА ТА ЗВІТ ЗА ПІВТОРА РОКИ ДО ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
СТРАТЕГІЯ МОБІЛЬНОСТІ ТА РОЗВИТКУ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ІРПІНСЬКОЇ ГРОМАДИ
Цей документ визначає стратегічні напрямки розвитку транспортної інфраструктури в місті Ірпінь та прилеглих територіях. Він охоплює різні аспекти, такі як розвиток дорожньої мережі, громадського транспорту, велосипедної інфраструктури та інших видів транспорту.
КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ВЕЛОСИПЕДНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Велоконцепція Ірпінської громади має на меті розробку і впровадження стратегічного плану розвитку велосипедної інфраструктури та пропаганду велосипедної культури в місті. Вони містять різні аспекти, такі як велосипедні маршрути, розташування велопарковок, безпека велосипедистів та інші важливі питання та слугують як стратегічний план, який визначає напрямки розвитку велосипедної інфраструктури та сприяють покращенню якість життя мешканців Ірпінської громади, сприяючи здоровому способу життя, зменшенню транспортних заторів та негативного впливу автомобільного транспорту на навколишнє середовище.
ПОКРАЩЕННЯ МОБІЛЬНОСТІ ІРПЕНЯ ТА ПОПЕРЕДНІЙ АНАЛІЗ ПЕРЕХРЕСТЯ
Відповідно до повної інформації про транспортні потоки на всіх вулицях та дорогах міста, а також геоінформації про дані вулиці та дороги, було визначено можливості вулично-дорожньої мережі міста. З використанням принципів і методології ITS (інтелектуальні транспортні системи) та алгоритмів корпорацією Ticon була розроблена концепція для повного забезпечення транспортних потреб міста, з фокусом на автомобільний рух.